Riemukasta perjantaita ja viikendiä porukoille. Aurinko noussut jo ryskyen taivaanrannan takaa ja linnut ryhtyvät kohta karjumaan puissa, paitsi ne rienaavat pyrstötintit, jotka ovat viserryksen virtuooseja. Dee dee.
Hu-huu. Kukkuu!
34
668
Vastaukset
- vasso-Q
Riemuitse Jerusalem, kun minä en viitsi. Olen pahalla tuulella ja kuuntelen silloin vain pahanilmanlintuja.
- Adria
Just. Ja mä olen kanssa masokisti sillon kun mua huvittaa.
- vasso-Q
Adria kirjoitti:
Just. Ja mä olen kanssa masokisti sillon kun mua huvittaa.
On meillä sitten sentään jotain yhteistä. Nytkin jouduin vetämään kaihtimet ikkunan eteen kun p-leen aurinko paistaa suoraan näyttöruutuun. Yhtä h-ttiä tämmönen auringonpaiste. Ja kukkuu sanoi joku käkikello.
- Masse-setä
vasso-Q kirjoitti:
On meillä sitten sentään jotain yhteistä. Nytkin jouduin vetämään kaihtimet ikkunan eteen kun p-leen aurinko paistaa suoraan näyttöruutuun. Yhtä h-ttiä tämmönen auringonpaiste. Ja kukkuu sanoi joku käkikello.
Minulla taas on se ongelma, että aurinko paistaa päivällä suoraan silmiin ja toiseksi, kun ostin kierrätyskeskuksesta tuolin, niin sen jousitus jumittaa. Ainoa, mitä olen voinut tehdä on, että olen alkanut ajattelemaan positiivisesti.
Vielä ei ole tullut kovin hyviä tuloksia, mutta syynä voikin olla taim lap ja kohta tulee taas lisää prkl, kun päästään kesäaikaan, ja marjanpoimijatkin vievät kohta marjatkin metsästä!
vaan itelles..:) Täällä ei aurinko paista,mut yks tipunen yritti laulaa luikauttaa tuol jossain puun latvassa..
Ei kai täällä tarvikkaa montaa aurinkoa paistaa..Riittää kun minä loistan...;)
Hyvää viikonloppua sulle ja kaikille muillekkin...:)- Adria
Sinäkö se olit? Olin kyllä kuulostavani tutun viserryksen!
Adria kirjoitti:
Sinäkö se olit? Olin kyllä kuulostavani tutun viserryksen!
Kevät tulee ja sitä myöten muut villitykset..:DD
- Meriläinen
Tutkin juuri Bird Lifeltä tullutta aineistoa.
Ulkona ne jo kovin karjuu välillä tuolla mun makkarin takana paloportailla istuvat.
Tänä vuonna tosissani meinaan lähteä tutkimaan noita lintujen tuloja ja oloja.
Täällä muuama hyvä paikka missä niitä näkee.
Niettä hyvää perjantaita vaan sinnekin ja kaikille muillekin palstalaisillen :)- Adria
Linnut on kliffoja. Paitsi Venetsiassa Markuksen torin degeneroituneet pulut käyvät päälle.
mutta ihan omasta tahdostani. Pyrstöä on, en rienaa, mutta olen aika hyvä visertämään. Tänäänkin lauloin autossa vai olikos se männä viikolla kaikki muistamani ah sydämestäin nousevat tsipaleet :D
Kukkuuta vielä huhuutkin metsän siimeksessä talvipalttoon alla.
Hyvää perjantaita vain tsirp, tsirp.- Meriläinen
Sun oiskin pitänyt kirjoittaa tsirppaleet, kun tintti olet :)
- Adria
Tintti, hitto. Voitaiskos lentää vaikka törmäyskurssilla. Sorry to delay!
Meriläinen kirjoitti:
Sun oiskin pitänyt kirjoittaa tsirppaleet, kun tintti olet :)
Tunnari ihan pakko etsiä.. hiih löysin ihan jotain muuta. Tasapainon vuoksi esittelee hän:
http://www.youtube.com/watch?v=dPmbT5XC-q0&feature=relatedAdria kirjoitti:
Tintti, hitto. Voitaiskos lentää vaikka törmäyskurssilla. Sorry to delay!
naureskelin vain. Any sorries :D
- Puhurix
missä mun viikonloppu sujuu. Messuilla töissä. Että silleen. Huomenna on jalat kipeenä ja suu kuiva.
- Adria
Voi hitto. Messuilla olon tiedän yli kymmenen vuoden kansainvälisellä kokemuksella. Tiedän myös kuinka asiakkaiden mielipiteitä arvostetaan ja kuinka niitä yritetään korrektisti päivittää.
Näppylähanskoja en myynyt. Yliopistollisten sairaaloiden leikkaussaleista löytyy maahantuomiani välineitä ja laitteita.
hyvää viikonloppua porukoille. Nyt ei ehi palstailemaan enempää :)
- Adria
Taitaa olla Taikiksella Lovea ja Amoria menossansa.
Adria kirjoitti:
Taitaa olla Taikiksella Lovea ja Amoria menossansa.
Taikkuun on sitten osunut rakkauven nuoli..No ei ihme,ettei enää tänne joua...;))
Vai pannu....Onkohan toi nyt jotain sellasta kieltä mitä mä en ymmärrä...Meinaan vaan,että ajattelisin Taikun ajattelevan muuta ku kokkaamista, jos on menettäny syrämmensä... :D
mii-su kirjoitti:
Vai pannu....Onkohan toi nyt jotain sellasta kieltä mitä mä en ymmärrä...Meinaan vaan,että ajattelisin Taikun ajattelevan muuta ku kokkaamista, jos on menettäny syrämmensä... :D
et joku muu on kuumana ku pannu...:DDD
Adria kirjoitti:
Taitaa olla Taikiksella Lovea ja Amoria menossansa.
Taikista ei saa meiltä viedä kukaan, paitti viikonloppuisin *joustaa*
Ei oo lovesta tietoakaan, mä oon hypännyt sairaalassa monena päivänä, että sellaiset kuumat pannut tälläkertaa *nauraa*
Se katsos tuo *keski-ikä* ei tule yksin vaan tuo kaikenlaista lieveilmiötä tullessaan. Nyt näyttää jo olevan valoa tunnelin päässä :))mielikuvitus porukoilla lentänyt, ei teille voinut muuta kuin nauraa :))
En viitsinyt selitellä ekassa viestissä enempää, kun en itsekään tiennyt silloin missä mennään, tuli itellekin yllätyksenä sairauskohtaus.TaikisN kirjoitti:
Ei oo lovesta tietoakaan, mä oon hypännyt sairaalassa monena päivänä, että sellaiset kuumat pannut tälläkertaa *nauraa*
Se katsos tuo *keski-ikä* ei tule yksin vaan tuo kaikenlaista lieveilmiötä tullessaan. Nyt näyttää jo olevan valoa tunnelin päässä :))hyvä,että kaikki on hyvin..:) Vähän täällä lähdettiin lentoon,kun Adria sitä vähän aloitti..;)
- Masse-setä
Viikendi taisi jo mennä, mutta still anyhow repeats it once a more. Suomennos: still-kuva toistaa varsinaisen yhä uudelleen.
- Adria
Varsinaisen. Hmm!? Meneekö pornon puolelle.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644