Johan meinasi maaliskuu alkaa ilman uutta paikkaa, mutta tulihan se:
www.lainatalo.fi
UUSI PAIKKA
17
902
Vastaukset
- mymmissss
että lainatalo olis jollain tapaa uusi?
Siis niitä Amexin rahastuspuljujahan tuokin on!!! Eli älkää hyvät ihmiset tuhlatko tekstarirahoja LAINATALOON!!!
Kokemusta on ja sieltä ei vippiä irtoa vaikka olis kaikki kunnossa.- nynnisssss
ja sain vipin. Taitaa olla niin, että OLET ITSE EHKÄ VIELÄ ALAIKÄINEN!!!
Kokemusta on, ettei piltit mitään saa ja ovat kuitenkin kateellisia. - hyrppä
nynnisssss kirjoitti:
ja sain vipin. Taitaa olla niin, että OLET ITSE EHKÄ VIELÄ ALAIKÄINEN!!!
Kokemusta on, ettei piltit mitään saa ja ovat kuitenkin kateellisia.kaikki pankonperimmäiset on aina arvostelemassa uusia paikkoja, kun eivät itse saa vippiä. Minä olen aina saanut, kun on ollut tarvis eikä ole ollut yhtään paikkaa, joka olisi syyttä kieltäytynyt lainaamasta.
- ftffffffff
mkmkm kirjoitti:
http://lainaa-heti.blogspot.com/
kyllä irtoaa, jos kaikki tiedot kunnossa.plogspot on kakkapöksyn sivut
- koikkkista
ftffffffff kirjoitti:
plogspot on kakkapöksyn sivut
kakkapöksy oikein on?
- amexin!
nynnisssss kirjoitti:
ja sain vipin. Taitaa olla niin, että OLET ITSE EHKÄ VIELÄ ALAIKÄINEN!!!
Kokemusta on, ettei piltit mitään saa ja ovat kuitenkin kateellisia.sieltä ei saa, jos on jostain muusta amexin paikasta ottanut.
- Saranna2
mkmkm kirjoitti:
http://lainaa-heti.blogspot.com/
kyllä irtoaa, jos kaikki tiedot kunnossa.http://pikavippivertailua.nettisivu.org/
Parhaat listattuina (parhaat= paikat, joista lainan saa, jos omat asiat on kunnossa) - jippiiii
Saranna2 kirjoitti:
http://pikavippivertailua.nettisivu.org/
Parhaat listattuina (parhaat= paikat, joista lainan saa, jos omat asiat on kunnossa)http://lainaa-heti.blogspot.com/
sain lainaa - nuknmkka
ftffffffff kirjoitti:
plogspot on kakkapöksyn sivut
olet
hihhiiihh
hyvä sivusto tämä on - jkjnihn
ftffffffff kirjoitti:
plogspot on kakkapöksyn sivut
vissiin kakkapöksy vasta
- jbbjbjkb,nm
jippiiii kirjoitti:
http://lainaa-heti.blogspot.com/
sain lainaanäkyy olevan liikkeellä, kak kak
- kmkkll
jbbjbjkb,nm kirjoitti:
näkyy olevan liikkeellä, kak kak
edelliselle:
huomaan kyllä, että olet jo liikkeellä - sanoeikakkiksille
jippiiii kirjoitti:
http://lainaa-heti.blogspot.com/
sain lainaakakakakaka kakkapöksyyyyyyyyyyyyy
- kokmmj
sanoeikakkiksille kirjoitti:
kakakakaka kakkapöksyyyyyyyyyyyyy
kuis putooo
helpottiko - kjnk
jippiiii kirjoitti:
http://lainaa-heti.blogspot.com/
sain lainaaharvoin on muutakin tarpeellista tietoa.
sain lainaa - ghghgggg
kjnk kirjoitti:
harvoin on muutakin tarpeellista tietoa.
sain lainaajaksat sitten eri nimimerkeillä mainostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416