Olen huomannut että kollipojistani lähtisi vähemmän karvaa kuin ennen,nyt jo muutaman päivän Purina Onen käytön jälkeen.Olin juurikin tuskaillut kun joka paikka on jatkuvasti niin karvoissa,ettei imuroidakaan ehdi niin usein.Mutta nyt jotenkin tuntuis että sitä karvaa irtois vähemmän.Ja kyllä ruoka aivan loistavasti maistuu edelleen.Ja virtaa tuntuu riittävän,leikkiä ainakin jaksavat tosi paljon.
Karvanlähtö vähentynyt
5
178
Vastaukset
- hännänpäät
Täällä on aivan samoihin asioihin kiinnitetty huomiota. Olen todella positiivisesti yllättynyt tämän ruoan tehosta.
- Flammebaums
meillä ainakin on karvanlähtö vähentynyt huomattavasti.Hyvä ruoka.
- iinut
Flammebaums kirjoitti:
meillä ainakin on karvanlähtö vähentynyt huomattavasti.Hyvä ruoka.
minäkin toivon että meidän kissalla tuo jatkuva karvanlähtö vähän vähenisi..
- emulle
iinut kirjoitti:
Kelpaisi joo meillekin. Onko kellään kokemuksia furminaattorista? Saisko sillä kerittyä vähän paremmin tuota irtokarvaa ennen kuin se leviää asuntoon.
iinut kirjoitti:
...sitä samaa toivon myös minä, kun aamulla herää, niin niitä karvoja on huulissa, suussa, silmissä ja yöpaita on ihan karvassa... vaan silti kissat on ihania :D ...ja tänäänkin raksut ovat maistuneet ihan yhtä hyviltä, kuin eilen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237