Saan kumartaa Herraani ja Jumalaani ja Pelastajaani. Vain Jumala voi pelastaa ihmisen, kun nimessään häntä avuksi huudetaan tai rukouksessa lähestytään, sillä tahtoo vapahtaa synneistä jokaisen ihmisen ja taivaan Isän enkelit iloitsevat jokaisesta, yhdestäkin, joka tekee parannuksen ja kääntyy puoleensa syntiensä tunnustaen ja katuen ja uutta elämää Herrassa anoen elävää vettänsä, joka vaikuttaa uskon, puhtauden ja vanhurskauden ihmisten sydämmissä Jeesuksen murretun ruumiin ja vuodatetun veren voiman kautta kertakaikkisesti. Kiitetään ja kunnioitetaan Herraa siitä hyvästä mitä hän on tehnyt, että voimme hänessä ja voimassaan ja tuntemisessaan rakastaa Herraa ja lähimmäisiä. Amen.
Jeesus on Herra
8
213
Vastaukset
- estää?
Kumartele vaan kaikessa rauhassa, harrastus sekin.
- poadel
Se on seonnut!
Korkeimman suojelus
1 Se, joka asuu Korkeimman suojassa ja yöpyy Kaikkivaltiaan varjossa,
2 sanoo näin: "Sinä, Herra, olet linnani ja turvapaikkani. Jumalani, sinuun minä turvaan."
3 Herra pelastaa sinut linnustajan ansasta ja pahan sanan vallasta.
4 Hän levittää siipensä yllesi, ja sinä olet turvassa niiden alla. Hänen uskollisuutensa on sinulle muuri ja kilpi.
5 Et pelkää yön kauhuja etkä päivällä lentävää nuolta,
6 et ruttoa, joka liikkuu pimeässä, et tautia, joka riehuu keskellä päivää.
7 Vaikka viereltäsi kaatuisi tuhat miestä ja ympäriltäsi kymmenentuhatta, sinä säästyt.
8 Saat omin silmin nähdä, miten kosto kohtaa jumalattomia. [Ps. 52:8 ]
9 Sinun turvanasi on Herra, sinun kotisi on Korkeimman suojassa.
10 Onnettomuus ei sinuun iske, mikään vitsaus ei uhkaa sinun majaasi.
11 Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, [91:11,12: Matt. 4:6; Luuk. 4:10,11]
12 ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.
13 Sinä poljet jalkoihisi leijonan ja kyyn, tallaat maahan jalopeuran ja lohikäärmeen. [5. Moos. 8:15; Luuk. 10:19]
14 Herra sanoo: "Minä pelastan hänet, koska hän turvaa minuun. Hän tunnustaa minun nimeäni, siksi suojelen häntä.
15 Kun hän huutaa minua, minä vastaan. Minä olen hänen tukenaan ahdingossa, pelastan hänet ja nostan taas kunniaan.
16 Minä annan hänelle kyllälti elinpäiviä, hän saa nähdä, että minä autan häntä." [Ps. 50:23; Luuk. 2:30]- voi että
Ikävä sanoa mutta jumalaa ei ole olemassa :OO
voi että kirjoitti:
Ikävä sanoa mutta jumalaa ei ole olemassa :OO
"Hädän hetkellä minä näin: ihmisiin ei ole luottamista."
Ps. 116:11 - snapple-
**** kirjoitti:
"Hädän hetkellä minä näin: ihmisiin ei ole luottamista."
Ps. 116:11Vielä vähemmän on luottamista taikauskoisten ihmisten kirjoituksiin.
- eksytystäö
palstalla sillä J ei ole Jumala.Epäjumala hän on ja kansojen eksytys.
- ihminen (kaikki)
joka avukseen pyytää Herran Jeesuksen armoa ja totuutta, saa sen, sitten tulee muistaa kiittää ja kunnioittaa, sillä Herra ei mielisty tyhmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352026Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä171902Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 731287
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46853Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?53741Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32668- 49661