Vaasassa oli perjantaina huonot tuomarit, vaikka Tami on moneenkertaan painottanut jäähytasapainon tärkeyttä niin D sai 8 kakkosta ja Sport vaan 3! Tami Takaisin!
Vaasassa taas huonot tuomarit
5
339
Vastaukset
- Jepjep**
Nyt pitää keksiä toinen lääke vanhan sotaratsun ollessa lasaretissa. Kukahan puhaltas kanukkihiiliin lisää hehkua? Nyt sankoin joukoin kaikki Spåra-fanit katsomaan kauden viimeistä peliä!
- D TEAM SuperMan
Kyseisen ottelun lähes rurkealla säkämaalilla ja pysyy vaivoin jatkopeleissä
- Husykyresc.
Nyt kun kauden pölyt alkavat laskeutua, tarvitaan Vaasassa seuraavaksi käräjäoikeuden tuomaria konkurssirikoksia tutkimaan. Toivotaan vetävän otiin päin näiden raitapaitojen tapaan...
- Språkig Kille
alla Vasa pojkar ocj tjejer. Nu e de dagd att fira någon beach party, eller hur? Glömma bort alla dåliga minnen av sesongen, som leder till konkyrs. Hoppas alla god till er.
Håppas at aishoki spelas nästä sesongen i Vasa eller Kokkola. Stoppa läsä Jatkoaika ock siffas propagana om Tamis Audi som har kört bort lång tid sedan. Det var kanske Tami som är skyldig till konkurssen: Alla pengar gick till spelare som var inte nog nivå det krävs i Liga.
Men sorgen bort alla Vasa pojkar ock flickor :)))
- Gubben12
Solkungen on luvannut osallistua talokoisiin rakkaan sportin puolesta ja lahjoittaa sjukssemesterpengarna till sport. Näin saadaan kanukeille palkat maksettua ja tilikirjan kannet kiinni. Näin toimii oikea urheilusporttilätkäjätkä. Sihvonen on luvannut oman B-junnujen sakkorahaston samaan käyttöön. Talkoohenki elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440