Hei kaikki puutarhaexpertit, joita tällä palstalla todennäköisesti vilisee melkoisesti :o) Minulla on siskoni kanssa pieni ongelma, johon ajattelin hakea ratkaisua täältä. Äitimme, joka rakastaa kukkia yli kaiken, näki eräällä pihalla viime kesänä pensaan, johon hän ihastui totaalisesti. On puhunut siitä koko talven aina silloin tällöin. Ajattelimme hankkia hänelle sellaisen äitienpäivälahjaksi toukokuussa - ongelmana on vain se, ettemme tiedä mikä pensas on kyseessä (äitikään ei tiedä)!
Pensas oli noin metrin korkuinen, tasainen. Sen erikoisuus oli isohkot lohenpunaiset kukat, jotka kasvoivat pitkin jokaista vartta. Siis se kukki koko varren pituudelta! En ole koskaan missään nähnyt vastaavaa pensasta.
Jos joku täällä sattuisi aavistamaan mikä pensas voisi olla kyseessä, olisi hienoa jos voisi kertoa sen nimen. Tulisi yksi äiti mahdottoman onnelliseksi :o)
Mikä pensas kyseessä?
Äitienpäivälahja
1
457
Vastaukset 1
- fiili
Japanin ruusukvitteni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516- 29513
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.163512Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485