Hei kaikki puutarhaexpertit, joita tällä palstalla todennäköisesti vilisee melkoisesti :o) Minulla on siskoni kanssa pieni ongelma, johon ajattelin hakea ratkaisua täältä. Äitimme, joka rakastaa kukkia yli kaiken, näki eräällä pihalla viime kesänä pensaan, johon hän ihastui totaalisesti. On puhunut siitä koko talven aina silloin tällöin. Ajattelimme hankkia hänelle sellaisen äitienpäivälahjaksi toukokuussa - ongelmana on vain se, ettemme tiedä mikä pensas on kyseessä (äitikään ei tiedä)!
Pensas oli noin metrin korkuinen, tasainen. Sen erikoisuus oli isohkot lohenpunaiset kukat, jotka kasvoivat pitkin jokaista vartta. Siis se kukki koko varren pituudelta! En ole koskaan missään nähnyt vastaavaa pensasta.
Jos joku täällä sattuisi aavistamaan mikä pensas voisi olla kyseessä, olisi hienoa jos voisi kertoa sen nimen. Tulisi yksi äiti mahdottoman onnelliseksi :o)
Mikä pensas kyseessä?
Äitienpäivälahja
1
420
Vastaukset
- fiili
Japanin ruusukvitteni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509