Hei kaikki puutarhaexpertit, joita tällä palstalla todennäköisesti vilisee melkoisesti :o) Minulla on siskoni kanssa pieni ongelma, johon ajattelin hakea ratkaisua täältä. Äitimme, joka rakastaa kukkia yli kaiken, näki eräällä pihalla viime kesänä pensaan, johon hän ihastui totaalisesti. On puhunut siitä koko talven aina silloin tällöin. Ajattelimme hankkia hänelle sellaisen äitienpäivälahjaksi toukokuussa - ongelmana on vain se, ettemme tiedä mikä pensas on kyseessä (äitikään ei tiedä)!
Pensas oli noin metrin korkuinen, tasainen. Sen erikoisuus oli isohkot lohenpunaiset kukat, jotka kasvoivat pitkin jokaista vartta. Siis se kukki koko varren pituudelta! En ole koskaan missään nähnyt vastaavaa pensasta.
Jos joku täällä sattuisi aavistamaan mikä pensas voisi olla kyseessä, olisi hienoa jos voisi kertoa sen nimen. Tulisi yksi äiti mahdottoman onnelliseksi :o)
Mikä pensas kyseessä?
Äitienpäivälahja
1
415
Vastaukset
- fiili
Japanin ruusukvitteni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044671Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86980Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64866