Köyliön sosiaalitoimen asiakaskertomusmerkintä

Köyliön sosiaalitoimelta löytyi poikani asiakaskertomuksesta merkintä 26.7.2005 että pojan äidin asianajajalta, Terttu Heikkilältä on tullut ehdotus siitä että pojalleni haettaisiin edunvalvoja.

Tätä ehdotustaan edelsi se että hän oli laatinut pojan äidille pellonvuokrasopimuksen Kiukaisten Harolassa sijainneelle tilalle, 3,47 h, joille tiloille minulla oli elinikäinen asumisoikeus.

Asianajaja Terttu Heikkilä oli asiakirjaan merkinnyt poikani äidin tilan osaomistajana olleen alaikäisen poikani edustajaksi pellonvuokrasopimukseen vaikka Kokemäen käräjäoikeus oli 10.3.2005 antanut päätöksen jossa äidille annettiin poikaan nähden ainoastaan tietojensaantioikeus. Huomautan tässä vielä että tämä samainen asianajaja edusti poikani äitiä myös tässä oikeudenkäynnissä ja oli siis tietoinen ettei äiti voi poikaansa edustaa em. vuokrasopimuksessa.

Asiakaskertomuksen merkintä:

" Äidin asianajaja Heikkilä oli myös soittanut ja puhunut edunvalvojan saamista xxxxxxx:lle."

Näin ollen pojalleni Köyliön sosiaalitoimen hakemuksesta määrätty edunvalvoja oli ajatuksena lähtöisin siis poikani äidiltä / asianajaltaan ja nähdäkseni sosiaalitoimi on ollut esteellinen kyseistä edunvalvontaa näin muodoin hakemaan. ( laki kunnallisista viranhaltijoista 4 luku 17§ sekä esteellisyyspykälä huomioiden)

Edunvalvoja siis määrättiin Köyliön sosiaalitoimen ja eksäni hakemuksesta ja tila myytiin ja minulta vietiin elinikäinen asumisoikeus.

5

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eunukki=Ausku

KansanoikeudenAusku alias Eunukilta, hänellä on TODISTUS Turun oikeustieteellisestä eli melkein kuin lakimies...

• von Lagerbom

En vaan tiedä mistä tällaisen henkilön tavoittaisin.

• Eunukki=Ausku
        von Lagerbom kirjoitti:

En vaan tiedä mistä tällaisen henkilön tavoittaisin.

kaikkien lakihommiensa lomassa, eiköhän se kohta anna "viisaan" mielipiteensä sinulle.

• V.Von Soromnoo

omaa polkuaan. Kohta on niin paljon miinoja että leivätön pöytä kutsuu. Ja sitten kutsuukin sellainen hotelli jossa ei tarvitse itse pistää ovea perässään kiinni. Ja sillathan maknus onkin jo takaansa polttanut.

• von Lagerbom

Johtopäätökseen tullut. Kerrohan minullekin. Olen kertonut minulta löytyvän todisteet väittämiini. Ilman todisteita en kirjoittaisi tänne viranhaltijoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10044
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      41
      5454
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5033
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3861
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3423
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      46
      3266
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2936
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      74
      2693
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2613
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56