elänkö?

joskus vielä näytän.

älkää sanoko mulle enään että olemme sinun tukenasi, päätit mitä päätit..
älkää luvatko mitään koska ne ovat vain sanoja ilman merkitystä..
älkää esittäkö ja antako neuvoja kun ette tiedä miltä minusta tuntuu.. en tarvitse teitä koska olen kantanut turhaa syyllisyyttä nyt 1,5 vuotta, en kaipaa läheisyyttänne, minulla on oma lapseni, me pärjätään..

älä koskaan enään vedä mua takaisin siihen helvettiin missä ihoa polttaa ja kyyneleet eivät riitä sammuttamaan sitä kipua.. sattuu vielä mutta haavat paranee.. ja hoidan itseni kuntoon..

mä pärjään, tai tulen vielä joskus pärjäämään.. varmasti!

en itke kun lapsi on siinä en varmasti itke koska muuten olisin huono äiti.. olen itsekäs ja ajattelen vain omaa etuani niinhän minä teen kun itse olette päättäneet pysyä poissa.. itse ette ole tätä lasta halunneet.. minä itsekäs äiti kuitenkin hoidan vauvani ja annan hänelle kaiken mitä minulla on.. ja nyt annan kaiken energian,, sen lopunkin minkä olen kuluttanut teidän miellyttämiseen..

pärjään hyvin.. synnytinhän yksin, hoidinhan hänet yksin.. en tarvitse teitä,, en ketään.. tämähän oli minun valinta ja kannan siittä vastuun.,

tapaan vielä joskus ihmisen ketä välittää kenen kanssa olen onnellinen.. ketä ei syyttele tuomitse ja ajattele vain omaa etuaan..
en jaksaisi enään mutta minulla on jotain minkä takia elän miksi minun on jaksettava ja se on jotain niin tärkeää..

olen vielä joskus onnnellinen...

muhun ei tarvitse sattua enään koskaan,.,

2

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä joskus kans..

      Olisinpa yhtä päättäväinen kuin sinä... ehkä joku päivä se voimakas ihminen sisälläni menee tämän heikon ihmisen päälle mikä tällä hetkellä olen ja toivon että niin käy ettei se heikko ihminen vie minua pois tästä maailmasta koska valoa ei mistään suunnasta elämässä enää näy paitsi lapseni ilman sitä tämä kynttilä olisi sammunut jo ekalla yrityksellä.

    • Onnea matkallesi

      Miellyttämisen lopettaminen on paranemisen alku. Miellytä itseäsi tästä lähtien.

      Jos sen vielä ymmärtäisit, ettet etsisi sitä toista joka sinua rakastaisi....sillä etsimällä hän ei löydy. Saattaapi tupsahtaa sattumalta tiellesi, huomaat hänet kyllä. Keskity töihin, uraasi, lapseesi ja talouteesi. Molempien lomiin. Anna muun mennä painollaan.

      Sen jälkeen anna elämälle anteeksi. Sillä on luonnollista että ihminen on itsekäs otus. On aina ollut. Tulee olemaan. Itse olet oman onnesi seppä. Ei ole kenenkään velvollisuus sinua onnellistuttaa. Omasi se on. Elämässä on paljon kaunista ja lapsen kehitystä on riemukasta seurata. Se on korvaamatonta. Olet saanut paljon. Muista myös se, että katkeruus on ikatkeralle itselleen pahasta. Se on helppoa siirtää lapseen. Älä suo sitä hänelle.

      Eivät kanssa ihmiset useinkaan tarkoita niin pahaa kuin mitä saavat aikaan, siksi niiden asioiden märehtiminen on hukkaan heitettyä aikaa. Käytä se paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe