http://www.vunet.org/kotimaa/Ehdoton_ei_lukukausimaksuille-1238.html
Ehdoton ei lukukausimaksuille !
19
161
Vastaukset
- 444444444
nuo poliitikkojen toilalut. Ensin huudetaan suureen ääneen, että valmistumisaikoja pitää lyhentää. Opiskelijat käyvät samaan aikaan töissä rahoittaakseen opintojaan, mikä pidentää opiskeluaikoja. Nyt nämä samat viranomaiset ovat pidentämässä opiskeluaikoja lisää. Ei ole järjenhäivää heidän toimissaan. Mistä lie pystymetsästä revitty hoitamaan virkoja.
- paskin puolue...
tällaisen ideariihi.
- Vinna herkunen
paskin puolue... kirjoitti:
tällaisen ideariihi.
Mihin pyrit
- eiperään
kokoomuksen hankkeelle astua ajassa taaksepäin
- ajatusjuoksu
HvirkKUSEN
- tzet
ajatusjuoksu kirjoitti:
HvirkKUSEN
Yhteiskunnan tuilla opiskellaan 35-vuotiaiksi. Tuossa iässä ei opita enää tekemään töitä. Sitten velmuillaan näennäisprojekteissa ja ruikutetaan. Tähän on tultava loppu. Jos ihminen ei tee tuottavaa työtä edes 25 vuotiaana, ei hänestä enää tyontekijää tulekkaan. Viedään kiinaan koko pullamössöporukka.
- alansa huipuksi
tzet kirjoitti:
Yhteiskunnan tuilla opiskellaan 35-vuotiaiksi. Tuossa iässä ei opita enää tekemään töitä. Sitten velmuillaan näennäisprojekteissa ja ruikutetaan. Tähän on tultava loppu. Jos ihminen ei tee tuottavaa työtä edes 25 vuotiaana, ei hänestä enää tyontekijää tulekkaan. Viedään kiinaan koko pullamössöporukka.
on pitkä projekti ;) Veinaatko että ne joilla on rahaa on vain oikeus opiskeluun ? Jos olet monitaito mokkeri, silloin paikkasi on poliitikkona. tzet, en hahmota järkesi juoksua, onko sinulla vaikeata olla, kun noin vikiset ?
- .............
alansa huipuksi kirjoitti:
on pitkä projekti ;) Veinaatko että ne joilla on rahaa on vain oikeus opiskeluun ? Jos olet monitaito mokkeri, silloin paikkasi on poliitikkona. tzet, en hahmota järkesi juoksua, onko sinulla vaikeata olla, kun noin vikiset ?
Taitaa ne huippukoulutetut yliopisto ja korkeakoulutason ihmiset loppua Suomesta kun täällä ei palkkakaan riitä siihen että kustannettaisiin itse opiskelut, kovat verot vielä päälle.
Jenkeissä toki joutuvat itse kustantamaan opiskelut ja eläkkeet mutta verotus on huomattavasti keveämpi ja palkat huomattavasti korkeammat koulutetuilla, esimerkiksi peruslääkäri voi tienata vuodessa satoja tuhansia dollareita joten kyllä sillä maksaa sitten opiskeluita takaisin.
Poliitikot yrittävät Suomessa ajaa samanaikaisesti maksullista opiskelua ja korkeita veroja vaikka oikeudenmukaisessa maailmassa kansalaiset joutuisivat kärsimään vain jommasta kummasta.
On tämä Suomikin nykyisin sellainen korruptoitunut kehitysmaa että hävettää.
- idealla
Virkun
- EI lukukausimaksulle
Nyt ehdotettu lukukausimaksu olisi 1000 € , vuoden kahden päästä 1200, josta se olisikin jo sievää korottaa vuonna 2014 vaikka 1500 €:oon. Pari vuotta vielä kun menee tästä, olisi lukukausi maksu tuollaiset 3000 tai 5000 €. Kaikkia maksujahan täytyy tarkistaa .....
- Opiskelin kuitenkin
EI lukukausimaksulle kirjoitti:
Nyt ehdotettu lukukausimaksu olisi 1000 € , vuoden kahden päästä 1200, josta se olisikin jo sievää korottaa vuonna 2014 vaikka 1500 €:oon. Pari vuotta vielä kun menee tästä, olisi lukukausi maksu tuollaiset 3000 tai 5000 €. Kaikkia maksujahan täytyy tarkistaa .....
Tarkoitushan kulissien takana tässä lukukausimaksun sisäänajamisessa on tietysti se että palattaisiin takaisin "säätykiertoon" ....
Vasta 60- ja 70-luvuillahan mahdollistui että duunarien ja pienviljelijöiden ja muiden pienipalkkaistenkin lapsillakin oli aivan oikeasti mahdollisuus lukea itsensä maistereiksi, opettajiksi, lääkäreiksi ja muihin sellaisiin ammatteihin joihin vaaditaan pitkää koulutusta - Maksuntarkistaja
EI lukukausimaksulle kirjoitti:
Juuri tuota pelkään minäkin
Maksujahan ei korote säännöllisin välein, vaan niitä tarkistetaan.....
- yvoima
bissee
- Herkulle
Virkun
- oinnanhellu
kokomukselle
- paljon 1000 ekee
on
- kokomusmaksulle
stubbi
- Ehei
Ei
- ei kokkareet
ei kokkare
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681428
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411019Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573