Suosikkeja

Ramiiro

Panitteko muuten merkille kuinka tuomareiden omat suosikit meni jatkoon, vaikka laulut ei oikein hyvin heidän suosikeillaan sujuneet tässä pudotusleirien eka jaksolla. Huomasi meinaan selvästi Rennen ja Gugin valinnoissa kuinka heidän alkukarsinnoissakin diggaamansa kilpailijat pääsi ilman muuta jatkoon, vaikka laulu ei kahdessa eri esityksessä oikein sujunutkaan, kuten olisi odottanut.
En ole kuitenkaan siitä pahoillani, sillä suosikit osaavat kuitenkin laulaa ja se on pääasia.

Lindan porukasta paras on se neljän pojan poppoo.

Rennen sakista lienee Kristian suurin suosikki.

Gugilla on vaikein poppoo, aina ja joka tapauksessa. Kaksi heistä ylitse muiden on Peikkopoika Peter ja katulaulaja Eelis, vai mikä sen nimi olikaan.

Veikkaan tässä vaiheessa kolmikkoa, jotka taistelevat finaalissa ja he ovat Peter, Elias ja poika-poppoo.

8

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FFFFFFFF

      Renne ja Gugihan heitti pihalle vaik kuin paljon niiden ennakkosuosikkeja. Ja eiks kisassa ookin ideana, et tuomarit valitsee OMIEN MIELTYMYSTENSÄ mukaisesti kisaajat?? Näin se vaan menee.

      • Paadaa

        No todellakaan tuomarit eivät valitse jatkoon inhokkejaan! Ihan älytön veto, sehän se on just kisan pointti, et tuomarit valitsee omat suosikkinsa (oli erusteet mitä tahansa) jatkoon.

        Veikkaukseni:

        Gugi: Elias, Milla, Samuli

        Renne: Leena, tatuoitu hevari... Sami?, Yrjänä

        Linda: M&M (ne mustat pulleat sisarukset), Enchant, Soulsisters


    • Nakkeboy

      Aivan onnetonta tuomarointia! Rennellä on karannut lapasesta tuo homma täysin. Kaveri joka toistuvasti koheltaa ja unohtaa sanat on edelleen jatkossa! kaverissa ei ole minkäänlaista x-factoria! Renne puotti lahjakkaita laulajia heti kättelyssä, ku genre ei ilmeisesti mielyttänyt. Parikin iskelmä laulajaa tippui heti jatkoleirillä, joka ei minua suurta tanssin/iskelmän ystävää miellyttänyt! Aikuisena ohjelmaa seuraavana olisin odottanut nimenomaan, että aikuisten ryhmästä olisi joku Kari Tapio tyylinen laulaja jatkanut! Nyt täytyy ilmeisesti lopettaa ohjelman seuraaminen, ku ei suomalaisia perinteitä kunnioiteta. ughhh:)

      • %)

        Sun tarvii varmaan itse hakeutua tuomariksi, oispa hauska nähdä ne valinnat! Oliskohan ollu sun mielen mukainen tämä huvittavasti hohotteleva laulava poliisi?!!! Sehän oli iskelmämiehiä.


    • Sotis

      Elias ja se kundien kvartetti olivat tosi hyviä. Perhana, etten saa nyt päähäni, kuka on Peter...

    • jojojojki

      elias, M&M (ne sisarukset joita joku sano pulleiksi mutta eivät kyl oo..), yrjänä

    • kaappikellokukkuu

      Renne ei diggaa siitä hevari tyypistä, koska se imee osan ilmapiirin äijäenergiasta, jonka Renne haluaisi kaiken itselleen. Mutta ei voi pudottaa sitä, koska on sakin paras laulaja.

      Ärsyttää tollaset wannabe kova jätkät.

    • ei kait tuo ihme

      markkinavoimat jylläävät, ei kai se ihme ole, Gugihan tekee musiikilla rahaa, Rene yrittää olla vapaamatkustaja musiikin siivellä -

      Linda itse on tehnyt työtä menestyksensä eteen. Kunnon työläinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe