Ahtaajien pyhä lakko

Simeon Turvanen

Miksi työläiset ympäri maata eivät taputa ahtaajien lakolle.

Ahtaajat lakkoilevat koko muuta yhteiskuntaa ja toisia työntekijöitä vastaan. Tämä on arvokysymys ja maassahan vaikuttaa kuulemma arvojohtaja, tasavallan presidentti Tarja Halonen. Hän on hiljaa niin kuin arvojohtajalle sopii..
http://www.uusisuomi.fi/nakokulmat/jaritervo/pyha-lakko

9

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahtaajat ahtaalla

      siivoojien tuki toimet ahtaajille VIIPYYYY???

    • kyä kyä näin o

      Ahtaajat taistelevat muidenkin puolesta paremman työsuhdeturvan puolesta.
      Pää kysymys on irtisanomis turvan saattamisesta lähemmäksi yleistä Eurooppalaista tasoa.
      Sääli, että älykkäänä pitämäni Tervo lähtee mukaan EK:n masinoimaan laulukuoroon.

      • ÖLdcÖLdöld

        ahtaajt taistelee oman ahneuden takia ja laskun siitä maksaa köyhät duunarit. tämä on tosi. vasemmiston ase on lakko lama-aikana.


    • varma.kosto

      Samoin olin Teknisten lakossa Reinin ollessa puheenjohtajana. Silloin tuli Pekkasvapaat ja lomaltapaluu raha, joka nyt on nimellä lomaraha. En tiedä yhtään palkan ansaitsija ryhmää, jotka eivät olisi "siivellä" saaneet nuo samat etuisuudet. Kyllä on kelvannut porvareillekin, vaikka silloin ja tänä päivänäkin haukuttiin punikeiksi ja porvareiksi perseaukisten ja porvareiden taholta. Nyt ahtaajat on oikealla asialla!
      Jos saavat irtisanomisturvaan lähellekään eu-tason, niin jokainen on kiitoksen velkaa heille uhrautumisesta. Sillä tuo sama turva tulee jokaiseen tes-sopimukseen myöhemmin.
      Että silleen osamaksuporvarit ja pikaluottoporvarit.

      • Jos saavat irtisanom

        Jos saavat irtisanomisturvaan lähellekään eu-tason, niin jokainen on kiitoksen velkaa heille uhrautumisesta.

        todellakin nyt jo lakko on maksanut 500 miljoonaa euroa...tämä tietää potkuja tuhansille suomalaisille kiitos vaan ahneiden ahtaajien.


      • 30 something

        Toisekseen, uudessa duunissa yl. parissa kuukaudessa. Miksi taistella?


    • kusi sukassa

      elikkä tämä seta-johtaja on kuin kusi sukassa.

    • lalailalalaila lakko

      kemian teollisuudesta, missä AKAVAN ylemmät toimihenkilöt aloittavat tukilakon huomisaamuna.

    • halonen o homo

      sdp meni nyt liian pitkälle, siis aikusiten oikeasti. nyt on suomi mennyttä kiitos vaan sdp.
      sdpn velka lakosta nyt 500 miljoonaa , arvatkaapas kuka sen joutuu maksamaan???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe