Pelailin tänään taas pienellä panoksella blackjackia (casinoeuro), ihan vain ajankuluksi koska tiedän jo valmiiksi että nettikasinoiden bj:t ovat täyttä kusetusta. Ja kyllä taas nauratti.. Noin 100 peliä pelasin 50c panoksella, ja jakajalla oli 21 n. 35 kertaa, itselläni 5 kertaa. Ja lähes aina kun minulla oli 18, 19 tai 20, oli jakajalla aina yhden suurempi käsi. Olisihan se mukava pelata blackjackia kotoa käsin, mutta harmi vain kun sekin on täyttä kusetusta.
Nettikasinot ja blackjack
14
467
Vastaukset
- kannata
mitään voittoja noista odottaa. Ajankuluna menee mutta onhan ne täyttä kusetusta.
- HeliPullu
Juuri näin ne ovat ohjelmoidut. Täällä kun kukaan ei ymmärrä että ovat täysin ohjelmoidut.
Ei niissä ole satunaisuudella mitään sijaa....- kyllä sen
täällä melkein kaikki tietää, paitsi plusev/gambler1 joka on hieman yksinkertainen kaveri.
- HilimaMummo
Nettikasinot on säädettyjä sen tietää hilimaMummokin
- Netkasinokake
Netkasinoiden bonuksilla ei tee mitään......
- on täyttä
paskaa. Kierrätysvaatimukset kohtuuttomia, ja vaikka ne saisikin täytettyä, ei rahaa saa nostaa loppujen lopuksi kuin muutaman kympin vaikka voittaisi miljoonan.
on täyttä kirjoitti:
paskaa. Kierrätysvaatimukset kohtuuttomia, ja vaikka ne saisikin täytettyä, ei rahaa saa nostaa loppujen lopuksi kuin muutaman kympin vaikka voittaisi miljoonan.
Siis pelit kusettaa antamalla liian vähän voittoja, että porukka häviäisi rahansa nopsaan. Silti sen lisäksi pelinjärjestäjän on käytettävä tiukkoja kierrätysmääräyksiä, ettei vaan (huom! tuossa samaisessa kusettavassa pelissä!!!) pelaaja jäisi liikaa voitolle kierrätysmääräysten toteutuessa (miten edes mahdollista, jos säädetty kusetus???). Ja jos sitten kaikesta huolimatta pelissä on jokin bugi (koska kusettavassa pelissä ei muuten voine voittaa), jota hyödyntämällä pelaaja pääsee huijaamaan pelinjärjestäjää ja on voitolla, niin sääntöihin on pitänyt vielä kirjata katto bonuksilla saaduille voitoille.
Jotenkin tuntuisi, että tämmöinen kusettaminen olisi toteutukseltaan paljon hankalampi ja pitemmän päälle epävarmempi kuin ihan tavallinen satunnaisgeneraattorin käyttö, jolla saa 100% varmasti tuoton ja erinomaisen tarkasti odotetulla tavalla.
- tutkija100000
Net Entertaimentin ohjelmalla toimivilla casinoilla tämä on tullut huomattua.....laitoin joskus ihan paperille ylös useamman pelikerran kuinka monta kertaa itsellä tai jakajalla on BJ, ja kyllä se pelaajalla on 20-30% jakajan 70-80:neen prosenttiin. Että onhan ne niin satunnaisia että eipä tule pelattua niitä nykysin jos ei oo sitten liikaa rahaa että ajankuluksi......
Tollaiset 100 000 kierrosta pelata. Jolloin voidaan vasta tehdä johtopäätös onko satunainen vai ei.
- Gämbler9
HeteroGambler kirjoitti:
Tollaiset 100 000 kierrosta pelata. Jolloin voidaan vasta tehdä johtopäätös onko satunainen vai ei.
Moni on varmasti jo pelannut tuon 100 000 kierrosta elämänsä aikana, ja tehnyt johtopäätöksensä asiasta. Sinä sen et edes pelaa, vaan uskot sokeana rayn paskaa. Joudut vaihtamaan nimimerkkiäkin jatkuvasti kun nolaat itsesi päivittäin pelaajen silmissä, mutta kyllä homon aina kaikki tunnistaa.
- pepdpkeiåp
Gämbler9 kirjoitti:
Moni on varmasti jo pelannut tuon 100 000 kierrosta elämänsä aikana, ja tehnyt johtopäätöksensä asiasta. Sinä sen et edes pelaa, vaan uskot sokeana rayn paskaa. Joudut vaihtamaan nimimerkkiäkin jatkuvasti kun nolaat itsesi päivittäin pelaajen silmissä, mutta kyllä homon aina kaikki tunnistaa.
älä gambler tule tänne väittelemään jos et ole niitä kerta pelannut.....mutta sinä tosiaan uskot mitä casinot sanovat peleistään.......eikai monikaan rupeasi pelaamaan jos casinot myöntäisivät että pelit eivät ole SATUNNAISIA!!!!
- Nettiville
Joo olen huomannut saman. Nyky nuorisopolvi ei ole tainnut juurikaan pelata kunnon pöytäpelejä kun luulevat kaikkia nettiakasinoita satunnaisiksi. Yksinkertaista porukkaa.....
- hehehheh
tässä on se, että netti kasinot jäisivät voitolle reilulla satunnaisella arvonnallakin mutta ei se näköjään niille ahneille paskoille riitä!!!!
- PeluriJamppa
Kaikki nettikasinot ovat saatujeni kasinon operaattoreiden mukaan säädettyjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522