Nettikasinot ja blackjack

.peluri.

Pelailin tänään taas pienellä panoksella blackjackia (casinoeuro), ihan vain ajankuluksi koska tiedän jo valmiiksi että nettikasinoiden bj:t ovat täyttä kusetusta. Ja kyllä taas nauratti.. Noin 100 peliä pelasin 50c panoksella, ja jakajalla oli 21 n. 35 kertaa, itselläni 5 kertaa. Ja lähes aina kun minulla oli 18, 19 tai 20, oli jakajalla aina yhden suurempi käsi. Olisihan se mukava pelata blackjackia kotoa käsin, mutta harmi vain kun sekin on täyttä kusetusta.

14

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannata

      mitään voittoja noista odottaa. Ajankuluna menee mutta onhan ne täyttä kusetusta.

    • HeliPullu

      Juuri näin ne ovat ohjelmoidut. Täällä kun kukaan ei ymmärrä että ovat täysin ohjelmoidut.

      Ei niissä ole satunaisuudella mitään sijaa....

      • kyllä sen

        täällä melkein kaikki tietää, paitsi plusev/gambler1 joka on hieman yksinkertainen kaveri.


    • HilimaMummo

      Nettikasinot on säädettyjä sen tietää hilimaMummokin

    • Netkasinokake

      Netkasinoiden bonuksilla ei tee mitään......

      • on täyttä

        paskaa. Kierrätysvaatimukset kohtuuttomia, ja vaikka ne saisikin täytettyä, ei rahaa saa nostaa loppujen lopuksi kuin muutaman kympin vaikka voittaisi miljoonan.


      • on täyttä kirjoitti:

        paskaa. Kierrätysvaatimukset kohtuuttomia, ja vaikka ne saisikin täytettyä, ei rahaa saa nostaa loppujen lopuksi kuin muutaman kympin vaikka voittaisi miljoonan.

        Siis pelit kusettaa antamalla liian vähän voittoja, että porukka häviäisi rahansa nopsaan. Silti sen lisäksi pelinjärjestäjän on käytettävä tiukkoja kierrätysmääräyksiä, ettei vaan (huom! tuossa samaisessa kusettavassa pelissä!!!) pelaaja jäisi liikaa voitolle kierrätysmääräysten toteutuessa (miten edes mahdollista, jos säädetty kusetus???). Ja jos sitten kaikesta huolimatta pelissä on jokin bugi (koska kusettavassa pelissä ei muuten voine voittaa), jota hyödyntämällä pelaaja pääsee huijaamaan pelinjärjestäjää ja on voitolla, niin sääntöihin on pitänyt vielä kirjata katto bonuksilla saaduille voitoille.

        Jotenkin tuntuisi, että tämmöinen kusettaminen olisi toteutukseltaan paljon hankalampi ja pitemmän päälle epävarmempi kuin ihan tavallinen satunnaisgeneraattorin käyttö, jolla saa 100% varmasti tuoton ja erinomaisen tarkasti odotetulla tavalla.


    • tutkija100000

      Net Entertaimentin ohjelmalla toimivilla casinoilla tämä on tullut huomattua.....laitoin joskus ihan paperille ylös useamman pelikerran kuinka monta kertaa itsellä tai jakajalla on BJ, ja kyllä se pelaajalla on 20-30% jakajan 70-80:neen prosenttiin. Että onhan ne niin satunnaisia että eipä tule pelattua niitä nykysin jos ei oo sitten liikaa rahaa että ajankuluksi......

      • Tollaiset 100 000 kierrosta pelata. Jolloin voidaan vasta tehdä johtopäätös onko satunainen vai ei.


      • Gämbler9
        HeteroGambler kirjoitti:

        Tollaiset 100 000 kierrosta pelata. Jolloin voidaan vasta tehdä johtopäätös onko satunainen vai ei.

        Moni on varmasti jo pelannut tuon 100 000 kierrosta elämänsä aikana, ja tehnyt johtopäätöksensä asiasta. Sinä sen et edes pelaa, vaan uskot sokeana rayn paskaa. Joudut vaihtamaan nimimerkkiäkin jatkuvasti kun nolaat itsesi päivittäin pelaajen silmissä, mutta kyllä homon aina kaikki tunnistaa.


      • pepdpkeiåp
        Gämbler9 kirjoitti:

        Moni on varmasti jo pelannut tuon 100 000 kierrosta elämänsä aikana, ja tehnyt johtopäätöksensä asiasta. Sinä sen et edes pelaa, vaan uskot sokeana rayn paskaa. Joudut vaihtamaan nimimerkkiäkin jatkuvasti kun nolaat itsesi päivittäin pelaajen silmissä, mutta kyllä homon aina kaikki tunnistaa.

        älä gambler tule tänne väittelemään jos et ole niitä kerta pelannut.....mutta sinä tosiaan uskot mitä casinot sanovat peleistään.......eikai monikaan rupeasi pelaamaan jos casinot myöntäisivät että pelit eivät ole SATUNNAISIA!!!!


    • Nettiville

      Joo olen huomannut saman. Nyky nuorisopolvi ei ole tainnut juurikaan pelata kunnon pöytäpelejä kun luulevat kaikkia nettiakasinoita satunnaisiksi. Yksinkertaista porukkaa.....

      • hehehheh

        tässä on se, että netti kasinot jäisivät voitolle reilulla satunnaisella arvonnallakin mutta ei se näköjään niille ahneille paskoille riitä!!!!


    • PeluriJamppa

      Kaikki nettikasinot ovat saatujeni kasinon operaattoreiden mukaan säädettyjä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe