Onko kukaan muu vielä bongannut kyseistä lafkaa?
www.lockerz.com
Eli paikkaan pääsee invaitilla, ja tuolla kerätään pisteitä (esim joka päivä kirjautumalla saa kaksi pistettä, vastaamalla päivän kysymykseen kaksi pistettä jne..) eli pointzeja, ja pointzeilla voi sitten ostaa itselleen erilaista kamaa. Jaossa on kaikkea peleistä vaatteisiin ja Apple-kamaan. Pelejä varsinkin aika kattavasti.
Liikeidea taitaa olla se että noi tekee koko ajan käyttäjätutkimusta ihmisten kysymyksistä kerää älyttömiä hittejä kun käyttäjät pistetään käymään päivittäin.
Paljon on puhuttu myös siitä että onko koko juttu pelkkää skeidaa ja skämmiä, mutta ainakin tähän asti tuntuu että ihan ehtaa tavaraa on, omistaja on suuri firma ja moni kertoo jo saaneensa tuolta paketit kotiinsa (yhdellä tyypillä näin koulussa Lockerz-t-paidan) . Itse tosin laitoin salasanakseni ihan varmuuden vuoksi eri salasanan kuin muualle, ja tein ihan uuden spostin tätä varten, neuroottinen kun näissä asioissa olen.
Eli mielipiteitä, keskustelua? Jos haluatte invaittia niin pistäkäähän mailiosotteita niin pistän tulemaan.
Lockerz.com
5
280
Vastaukset
- jeep78
olen bongannut kyseisen nettisivun. loppuu ainakin minulla nuo videot kesken, että sais kerättyä niitä pisteitä tarpeeksi johonkin kalliimpaan tavaraan. onko muilla tällaisia ongelmia?
- hwhr
ennen katoin videoita nyt en nää enää mitän lockerz videoita
- tanelil
Käyttääkös kukaan tätä enää, itse rekisteröidyin muutama päivä sitten (invitea ei enää tarvita) ja Suomeen ei enää toimiteta mutta jos onnistut voittamaan huutamalla tai redemptionissa jonkun ei-digitaalisen palkinnon, maksavat sen hinnan dollareina paypaliin tai alertpayhin. Ihan vihjeenä, kannattaa huutaa aivan turhia tavaroita kuten iphone kuoria tuolta auctioneista ja saatte niiden hinnan paypaliin >D
- fgfgfgr
Mikä sivu?
Miks ei toimita suomee?
- jskkdksb
Lockerz.com ja kulujen takia, vaikkakin lockerzin shopista voi tuolla ansaittavilla pisteillä joskus saada 100% alennuksen ja sieltä toimitetaan suomeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1584866On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192129Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352016- 1161913
Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161889- 931688
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461337- 671232
- 1201176
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka301124