Siellä se nyt on! Valtakunnan mediassa Hesarissa kokosivun ilmoitus, että K-Kaupoista saa kotimaista maitoa, joka on pakattu kotimaisessa omistuksessa olevassa meijerissä.
Koko sivun ilmoitus, kissan kokoisin kirjaimin. Ja kyllä tämän mainoksen on maksanut...
Samaisessa lehdessä yleisönosastolla HOK-Elannon toimitusjohtaja Matti Niemi yrittää oikaista vaatimattoman kokoisella kirjoituksella, että Arla-Ingmanin maito on 1100 tuottajan kotimaista maitoa, joka oli uutisoitu väärin. Ihme että osuuskauppaväki ei laittanut sivun ilmoitusta tästä, vaikka olihan se ihan selvää valistuneimmille kuluttajille, että purkin kyljessä MAIDON ALKUPERÄ on ilmoitettava. Ja että Valion maitoa saa ainakin Prismoista, muut myymälät on sitten "niin ja näin", kun hyllytila maitokaapissa täytyisi raivata.
Jugurtit ja juustot kyllä kelpaa, vaikka ne eivät suomalaisia olekaan. Pitäisiköhän tälle nyt kuluttajien tehdä jotain, eli ostaa kotimaisia?
Siellä se on Hesarissa
10
215
Vastaukset
- Uusi- ukki
Totteita tietää saavansa suomalaista.Näin on näreet???
- niin.
omatunto ei soimaa
- ja...
kallis, taisi jokainen myyty Arlan maitopurkki maksaa kaupalle miljoonan sitä laskua sokos maksaa vielä pitkään...
- Uusi- ukki
K-kauppaan tietää saavansa suomalaista maitoa. Osuuskaupasta ei aina saa.Näin on näreet???
- SSSSSSSSSSS
Uusi- ukki kirjoitti:
K-kauppaan tietää saavansa suomalaista maitoa. Osuuskaupasta ei aina saa.Näin on näreet???
eivät juokse minkään muun, kuin tuon bonuksen perässä. S-ryhmähän on vienyt bonustelullaan kuluttajia jo vuosikaudet kuin pässiä narussa. Nyt se taisi vain kaikkivoipaisuudessaan mennä liian pitkälle.
- maun mukaan
SSSSSSSSSSS kirjoitti:
eivät juokse minkään muun, kuin tuon bonuksen perässä. S-ryhmähän on vienyt bonustelullaan kuluttajia jo vuosikaudet kuin pässiä narussa. Nyt se taisi vain kaikkivoipaisuudessaan mennä liian pitkälle.
kuluttajalla on vapaus valita. Valio ollut aivan liian kauan monopolin kaltaisessa asemassa. Jos ei kilpailua niin hinnat olisivat ihan eri tasossa ja laatu sinnepäin.
Nyt jo valitsen juustot, jugurtit ja maidot tuontituotteista maun takia. - asiakas.
maun mukaan kirjoitti:
kuluttajalla on vapaus valita. Valio ollut aivan liian kauan monopolin kaltaisessa asemassa. Jos ei kilpailua niin hinnat olisivat ihan eri tasossa ja laatu sinnepäin.
Nyt jo valitsen juustot, jugurtit ja maidot tuontituotteista maun takia.valitsee mitä ostaa ei kauppa ja jos rankeeraat ulkolaiset tuotteet maukkaammiksi makunystyröissäsi on jotain vikaa..
- Transit_mies
Pääkaupunkiseutu on aina ollut Ingmanin vahvaa aluetta. Ei tuo HOK-Elannon päätäs siis mitenkään outo ollut. muualla maassahan SOK on edelleen valion maidon jakelija.
- Uusi- ukki
Transit_mies kirjoitti:
Pääkaupunkiseutu on aina ollut Ingmanin vahvaa aluetta. Ei tuo HOK-Elannon päätäs siis mitenkään outo ollut. muualla maassahan SOK on edelleen valion maidon jakelija.
Ulkomaista kurria, minä juon valion punaista maitoa ja sängyssäkin menee kuin nuorilla pojilla.Näin on näreet, herra paratkoon???
- tuosta.
Niin makaa, kuin petaa. Kuluttaja on se joka päättää, eikä mikään kauppaketjun yläkerran ukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368