Arlaa sen olla pitää

arla mies

Tuossa taas yksi hyvä syy ostaa Arlan maitoa ja Ruottalaista juustoa.Ruottalainen juusto muuten maistuukin jollekin...Valioa on mautonta....
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Valio tuki kepua tuhansilla euroilla viime eduskuntavaaleissa/1135253541674

16

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ääni Vanhaselle

      Valio tuki suuria puolueita 20 000, mistä Kepua tuhansilla. Joten missä ongelma?

      • arlamies

        No siinä tietysti, että joka euro kepuleille on liikaa, kun ottavat sitä pöydän altakin ja muilla lahjuksilla.


    • Joutsenlippu

      HS 9.3.2010 sivu A7

      Kesko peräänkuuluttaa kotimaisuutta

      • Sonta-Siion

    • Arla Arla

      sillä Arla Ingmanin maito hyvää,jota suosittelen.

      • yäk yäk

        se varmaan sinulle sopiikin,ja se on sitäpaitsi kestävää ei happane 2 kk.pysyy hyvänä en tiiä mitä lisäävät,mutta onko sillä väliä mitä laittavat kunhan vaan ei happane.


      • takatukkis
        yäk yäk kirjoitti:

        se varmaan sinulle sopiikin,ja se on sitäpaitsi kestävää ei happane 2 kk.pysyy hyvänä en tiiä mitä lisäävät,mutta onko sillä väliä mitä laittavat kunhan vaan ei happane.

        Parempi geenimaito, kuin kepulaisuus äidinmaidon mukana


      • tukkis vaan
        takatukkis kirjoitti:

        Parempi geenimaito, kuin kepulaisuus äidinmaidon mukana

        Lapsuuden kodissa oli meillä yksi lehmä, jonka nimi oli Punikki. Imin Punikin maidosta aatteen palon ja ruikutuksen taidon selkäytimeen enkä ole siitä luopunut missään vaiheessa.


      • agr. komm.
        tukkis vaan kirjoitti:

        Lapsuuden kodissa oli meillä yksi lehmä, jonka nimi oli Punikki. Imin Punikin maidosta aatteen palon ja ruikutuksen taidon selkäytimeen enkä ole siitä luopunut missään vaiheessa.

        lypsylehmällä on kaksi merkitystä; toinen on se navetassa oleva ja toinen oikeissa töissä käyvien verorahapotti.

        Kun jo pienestä pitäen lypsää niin vaikea on siitä aikuisena päästä irti.


      • Agr. Punikki
        agr. komm. kirjoitti:

        lypsylehmällä on kaksi merkitystä; toinen on se navetassa oleva ja toinen oikeissa töissä käyvien verorahapotti.

        Kun jo pienestä pitäen lypsää niin vaikea on siitä aikuisena päästä irti.

        Sekarotuinen Punikki on hyvä lypsylehmä, lypsäköön niin kauan kun mahoksi tulee......


      • Uusi- ukki
        Agr. Punikki kirjoitti:

        Sekarotuinen Punikki on hyvä lypsylehmä, lypsäköön niin kauan kun mahoksi tulee......

        Nimeltään "Elätti" se oli punainen ja lypsi huonosti.
        Piti panna teuraaksi, kun söi toistenkin lehmien eväät.
        Puolue kannaltaan se oli demari..


      • lihoiksi vaan
        Uusi- ukki kirjoitti:

        Nimeltään "Elätti" se oli punainen ja lypsi huonosti.
        Piti panna teuraaksi, kun söi toistenkin lehmien eväät.
        Puolue kannaltaan se oli demari..

        Minulla taas oli kaksi lehmää; Kauko ja Anneli. Niistä ei ollut kyllä mihinkään.

        Kauko koplasi koko ajan paskaansa toisten heiniin ja Anneli esitteli tissejään yllättäen ja pyytämättä... luuliko se olevansa jossain Jallussa ?. Ne vaatikin koko ajan enemmän syötävää kuin oli tuloa ja yrittivät syödä toistenkin eväät. Ei ne koskaan pysyneet ilman tukea pystyssä.

        Ne olikin oikein perikepulilehmiä.


    • Arlaaaaaa

      hyvää ja edullista,siksi ostan sitä.

      • takatukkis

        tais tulla sinulle samalla joku geenivirhekin kun tulit kepulipunikiksi....


    • ARLA 1

      kauppareissulla Arlan maitoa,juustoa,piimää ja jogurttia.Arlaa sen olla pitää.

      • Arla tuottaja

        Lähetän Arlan meijeriin maitoa vaikka minulla on vain kaksi sekarotuista lehmää Jutta ja Punikki, joista Jutta on nyt kevätpoikiva ja Punikki poikii syksyllä. Molemmat tuottaa hyvää ja maukasta rasvapitoista maitoa jota kaikki suomalaiset arvostavat. Kiitos että pidät meidän maidosta, se innostaa alkutuottajaa yhä hurjempiin suorituksiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe