Suvussa on verenpainetta ja lysti osui myös omalle kohdalle, lääkityksenä on nyt 10 mg Cardace, 5 mg Amlodipin ja Diurex Mite. Aiemmin oli myös 5 mg Bisoprolol. Bisoprolol lopetettiin ja paineet ovat pysyneet edelleen kurissa, tietysti pulssi nousee helpommin eli pientä heiluntaa mutta helpottaa urheilua yms.
Ennen lääkityksiä (eli kun verenpaine oli korkea / koholla, ei tietoa koska lähtenyt nousemaan) erektio-puoli oli ongelmatonta, nyt lääkityksen myötä sillä rintamalla on vaisumpaa.
Onko kellään vastaavia kokemuksia Cardace / Amlodipin / Diurex Mite -rintamalla ja löytyikö joku korvaava lääkitys?
Verenpainelääkkeet ja erektio
Paineistettu
2
5868
Vastaukset 2
- Kuutosharava
Itse olen huomannut myös, että kyvyt laskivat kun aloin käyttää verenpainelääkkeitä. Olen koettanut useaa eri valmistetta, mutta toistaiseksi sivuvaikutuksena on aina ollut erektiohäiriö. Noilla verenpainelääkkeillä on useita eri toimintamekanismeja: Diureetit eli nesteenpoistolääkkeet, Alfasalpaajat, Beetasalpaajat, Kalsiumsalpaajat, ACE:n estäjät.
En tiedä, onko jollakin vähemmän sivuvaikutuksia kuin jollakin toisella, mutta ne ovat yksilöllisiä, eli kaikilla ei esiinny samoja oireita. Oheisen linkin takaa löytyy lisää asiaa. Seksuaalisuus ja lääkkeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598