Tere tulemast!
Jos viranomais soppa kyllästyttää, voi lohikeiton vaihtaa seljankaan helposti. Investointituet, palkat, verot (asennevammainen verottaja jää unholaan) tuotantotilat, kielitaitoinen henkilöstö, toimitilat, asenne, yms. on vaan eri tasolla. Miksi mennä kiinaan, täällä ei lapsia käytetä työvoimana, ja silti homma pysyy kasassa.
37255532671
Viroon ja homma toimii...
4
296
Vastaukset
- vevdsv
Minkälainen verotus siellä päin on?
- viroonko?
Kerrotko lisää. Olen kiinnostunut tietämään.
-viroon siirtoa myös harkitseva - löq
Onko Virossa mahdollista (siis helposti) samanlainen satamalakko kuin Suomessa tai joku muu samantapainen AY-liikekonflikti? Tuotan senverran raskaita laitteita pääasiassa Saksaan (tosin komponenttejakin tulee Saksasta) että kuljetukset ovat avainasemassa?
Löytyykö hyvä luokkahitsareita?, entä hienomekaanikkoja?
Olisi piristävää päästä pois täältä kateuspesäkkeestä ja änkyrämaasta. - DuunariPuunari
Eikös Virossa pidä olla kiinteä osoite jotta voi perustaa yrityksen? Olenko käsittänyt väärin?
Onko Virossa muuten sivustoja joissa myydään yrityksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394