Miksi Forumin Jeesustelijat eivät ole huomanneet ja vaahdonneet maailmanlopusta, joka oli jo käsillä.
Sen piti tapahtua vuosina 20xx, eli viime vuosikymmenenä. Nytkin on vasta vuosi 2xxx 1 tuon ajanlaskun mukaan!
Aihauttajana olisivat olleet seonneet robotit ja/lisäksi/tai Dr.Willyn robottiarmeijat.
Kaikki on kerrottu kauan aikaa sitten ilmestyneessä eeopksessa, jossa on ainakin yli 10 lukua.
Kaikki vähänkin älykkäät tietävät teoksen.
Se on MegaMan-pelisarja.
Olemassa siinä mitä Raamattukin, suomen autovero, sinä taikka Tärähtänyt forumiJulistaja.
Mietippä sitä, jos kahvinkeittmistäsi tai Jeesustiltostasi kastaa 60mm it-tykki, koska se on ohjelmoitu kuten Tojotan jarrut. Siinäpä esimerkki koneiden kapinasta a'la MegaMan!
Maailmanloppu unohtui!
K.O ekassa erässä
3
117
Vastaukset
- mf
Minä en skitsofreenikkona mene naimisiin ihan yksinkertaisesta syystä ettei minua kukaan huoli, joten kenenkään ei tule huolehtia minun geeniperintöni jatkumisesta. Nyrkki-kyllikki on ainoa lohtu.
- mf
Sitäpaitsi käyn työssä enkä ole eläkkeellä.
- eee22
Tämähän taitaa olla forumille kirjoittavan homo-uskovaisen pelon aihe?
Ei ihme että ahdistaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564