Tais Samilla mennä jokin siellä pääkopassa enemmän kuin sekaisin.. http://www.youtube.com/watch?v=M_aq3WlwPJM Ja nyt se "tulos" näky eilen... ei ihme ettei loppupeleissä pärjänny rapakon takan kovin hyvin.
Maitojunalla änäristä..
10
390
Vastaukset
- Tompurri.
Näinhän se vähän on...
- Witch mountain
Mene takasin luolaan tai sillan alle, ruma trolli!
- Witch mountain
kalapas?
- Juho.
Kun taito ei riitä niin pelataan törkeää sikaa!!
- RamiSumma
Ja sinut olisi tuon tällin jälkeen kärrätty paareilla pois. Kyllä teitä kateellisia riittää, varsinkin nyt kun Samin peli on alkanut kulkemaan sopivasti playoffien kynnyksellä.
- Kaappi.
Mä olisin ottanu taklauksen vastaan niinkuin MIES!! Enkä hoiperrellu ympäriinsä ku päätön kana..
- -Laatikko-
Kaappi. kirjoitti:
Mä olisin ottanu taklauksen vastaan niinkuin MIES!! Enkä hoiperrellu ympäriinsä ku päätön kana..
Tulitko kukkakeppikeijukainen tällä viestillä kaapista ulos, ja paljastit homoutesi kaikelle kansalle ? Vai että Kaappi ihan pisteellä :).
- Kaappi.
-Laatikko- kirjoitti:
Tulitko kukkakeppikeijukainen tällä viestillä kaapista ulos, ja paljastit homoutesi kaikelle kansalle ? Vai että Kaappi ihan pisteellä :).
Niin, sulla heti homous mielessä, onko kyseinen aihe lähellä sydäntä..
- -Laatikko-
Kaappi. kirjoitti:
Niin, sulla heti homous mielessä, onko kyseinen aihe lähellä sydäntä..
Voi voi maskuliininen KaappiPiste. Ottaako pikkupoikaa koville kun pitää pullistella ? Eikö KaappiPiste saanut karkkia pienenä ? Oliko ankea lapsuus, potkiko elämä kovaa kundia päähän ?
- Dali.
-Laatikko- kirjoitti:
Voi voi maskuliininen KaappiPiste. Ottaako pikkupoikaa koville kun pitää pullistella ? Eikö KaappiPiste saanut karkkia pienenä ? Oliko ankea lapsuus, potkiko elämä kovaa kundia päähän ?
Taitaa muutenkin noi savolaiset vähän ku päättömiä kanoja, he he!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939