että juutalaiset ... (keksikää jatkoa)
Puhdistukset ...
32
230
Vastaukset
- pelastuisivat ...
Jumalassa.
- Balttis varoittaa...
kun jalkaan on tullut jokin mätä, jolloin he menettelevät säälimättömästi ja leikkaavat, sahaavat, polttavat lihan, suonet, luut ja ytimet pois." Ote Martti Lutherin lihallisen mielen tuotteista; kirjasta: "Juutalaisista ja heidän valheistaan", siv. 200 ja jokainen voi huomata kuinka samankaslaista teksti on niiden kirjoitusten kanssa, joita sivustolla viljelivät Bar-Ilan, Zeeva eli Rebekka ja muutkin lainkiivailijat, "terveen ruumiin säilyttämisen puolesta", toimien palstan "syöpäläisten torjumiseksi", sekä poisleikkaamiseksi- ja eristämiseksi sairautena. Häveliäisyys syistä en viitsi siteerata tämän enempää, Lutheria, vaan tahdon vain osoittaa että: kuinka samankaltaista on se rasismi, jota tälläkin sivustolla juutalaisuuden nimissä esiintyy. Se antisemitismi argumentoi samoin termein rasismin kanssa, joka johti lopulta holokaustiin. Juutalainen rasismi ei ole sen oikeutetumpaa, kuin ei juutalainenkaan rasismi- tai fasismi.
- Suomessakin?
Niin he veivät hänet (parantuneen sokeudesta), joka ennen oli ollut sokea, fariseusten luo. Ja se päivä, jona Jeesus teki tahtaan ja avasi hänen silmänsä, oli sapatti. Niin myöskin fariseukset kysyivät häneltä, miten hän oli saanut näkönsä. Ja hän sanoi heille: "Hän siveli tahtaan minun silmilleni, ja minä peseydyin, ja nyt minä näen." Niin muutamat fariseuksista sanoivat: "Se mies ei ole Jumalasta, koska hän ei pidä sapattia." Toiset sanoivat: "Kuinka voi syntinen ihminen tehdä senkaltaisia tunnustekoja?" Ja he olivat keskenänsä eri mieltä. Niin he taas sanoivat sokealle: "Mitä sinä sanot hänestä, koskapa hän avasi sinun silmäsi?" Ja hän sanoi: "Hän on profeetta." Mutta juutalaiset eivät uskoneet hänestä, että hän oli ollut sokea ja saanut näkönsä, ennenkuin kutsuivat sen näkönsä saaneen vanhemmat ja kysyivät heiltä sanoen: "Onko tämä teidän poikanne, jonka sanotte sokeana syntyneen? Kuinka hän sitten nyt näkee?" Hänen vanhempansa vastasivat ja sanoivat: "Me tiedämme, että tämä on meidän poikamme ja että hän on sokeana syntynyt; mutta kuinka hän nyt näkee, emme tiedä; emme myöskään tiedä, kuka on avannut hänen silmänsä. Kysykää häneltä; hänellä on kyllin ikää, puhukoon itse puolestansa." Näin hänen vanhempansa sanoivat, koska pelkäsivät juutalaisia. Sillä juutalaiset olivat jo sopineet keskenään, että se, joka tunnusti hänet Kristukseksi, oli erotettava synagoogasta. Sentähden hänen vanhempansa sanoivat: "Hänellä on kyllin ikää, kysykää häneltä." Niin he kutsuivat toistamiseen miehen, joka oli ollut sokea, ja sanoivat hänelle: "Anna kunnia Jumalalle; me tiedämme, että se mies on syntinen." Hän vastasi: "Onko hän syntinen, sitä en tiedä; sen vain tiedän, että minä, joka olin sokea, nyt näen." Niin he sanoivat hänelle: "Mitä hän sinulle teki? Miten hän avasi sinun silmäsi?" Hän vastasi heille: "Johan minä teille sanoin, ettekä te kuulleet. Miksi taas tahdotte sitä kuulla? Tahdotteko tekin ruveta hänen opetuslapsiksensa?" (Johannes 9:12-)
Eikö ihminen saa tehdä hyvää sapattina, kuten pelastaa hukkumasta tai parantaa sokeudesta? - Suomessakin
Suomessakin? kirjoitti:
Niin he veivät hänet (parantuneen sokeudesta), joka ennen oli ollut sokea, fariseusten luo. Ja se päivä, jona Jeesus teki tahtaan ja avasi hänen silmänsä, oli sapatti. Niin myöskin fariseukset kysyivät häneltä, miten hän oli saanut näkönsä. Ja hän sanoi heille: "Hän siveli tahtaan minun silmilleni, ja minä peseydyin, ja nyt minä näen." Niin muutamat fariseuksista sanoivat: "Se mies ei ole Jumalasta, koska hän ei pidä sapattia." Toiset sanoivat: "Kuinka voi syntinen ihminen tehdä senkaltaisia tunnustekoja?" Ja he olivat keskenänsä eri mieltä. Niin he taas sanoivat sokealle: "Mitä sinä sanot hänestä, koskapa hän avasi sinun silmäsi?" Ja hän sanoi: "Hän on profeetta." Mutta juutalaiset eivät uskoneet hänestä, että hän oli ollut sokea ja saanut näkönsä, ennenkuin kutsuivat sen näkönsä saaneen vanhemmat ja kysyivät heiltä sanoen: "Onko tämä teidän poikanne, jonka sanotte sokeana syntyneen? Kuinka hän sitten nyt näkee?" Hänen vanhempansa vastasivat ja sanoivat: "Me tiedämme, että tämä on meidän poikamme ja että hän on sokeana syntynyt; mutta kuinka hän nyt näkee, emme tiedä; emme myöskään tiedä, kuka on avannut hänen silmänsä. Kysykää häneltä; hänellä on kyllin ikää, puhukoon itse puolestansa." Näin hänen vanhempansa sanoivat, koska pelkäsivät juutalaisia. Sillä juutalaiset olivat jo sopineet keskenään, että se, joka tunnusti hänet Kristukseksi, oli erotettava synagoogasta. Sentähden hänen vanhempansa sanoivat: "Hänellä on kyllin ikää, kysykää häneltä." Niin he kutsuivat toistamiseen miehen, joka oli ollut sokea, ja sanoivat hänelle: "Anna kunnia Jumalalle; me tiedämme, että se mies on syntinen." Hän vastasi: "Onko hän syntinen, sitä en tiedä; sen vain tiedän, että minä, joka olin sokea, nyt näen." Niin he sanoivat hänelle: "Mitä hän sinulle teki? Miten hän avasi sinun silmäsi?" Hän vastasi heille: "Johan minä teille sanoin, ettekä te kuulleet. Miksi taas tahdotte sitä kuulla? Tahdotteko tekin ruveta hänen opetuslapsiksensa?" (Johannes 9:12-)
Eikö ihminen saa tehdä hyvää sapattina, kuten pelastaa hukkumasta tai parantaa sokeudesta?niille, jotka tunnustavat Yeshuan Messiaaksi ja Jumalan Pojaksi?
Toisaalta saako sapattina pelastaa ihmisen hukkumasta, vai onko se syntiä? - ei nolottaisi ...
suhteissaan juutalaisiin.
- ben avraham
Suomessakin kirjoitti:
niille, jotka tunnustavat Yeshuan Messiaaksi ja Jumalan Pojaksi?
Toisaalta saako sapattina pelastaa ihmisen hukkumasta, vai onko se syntiä?sapattina saa pelastaa juutalaisen hukkumasta.
- sydämen uskonsa
ben avraham kirjoitti:
sapattina saa pelastaa juutalaisen hukkumasta.
juutalaiseen Yeshuaseen, Nasaretilaiseen, Jumalan ainosyntyiseen Poikaan, Immanueliin. Voiko hän olla synagoogan täysivaltainen jäsen ja todistaa uskostaan Juudan Jalopeuraan ja pyhään Uhrikaritsaan, Isälle Jumalalle kalliiseen ja rakkaaseen?
- 10+11
sydämen uskonsa kirjoitti:
juutalaiseen Yeshuaseen, Nasaretilaiseen, Jumalan ainosyntyiseen Poikaan, Immanueliin. Voiko hän olla synagoogan täysivaltainen jäsen ja todistaa uskostaan Juudan Jalopeuraan ja pyhään Uhrikaritsaan, Isälle Jumalalle kalliiseen ja rakkaaseen?
Sillä synagagahan tarkoittaa vain yhteentulemisen paikkaa, mutta ei teitenkään hän Jeesuksen vastaanotettuaan voi mennä- tai pitää yhteyttä: "saatanan synagoogaan" jonne häntä ei myöskään varmasitkaan lausuta edes tervetullleeksi, ja Jeesushan edeltä ilmoitti: "että he erottavat teidät synagogistaan" niinkuin jonkun pahan, - vaikka tilanna realisesti on juuri päivastoin; "äläkkää saastaiseen koskeko, erotkaa heistä, lähtekää pois heidän keskeltänsä, niin Minä otan teidät huostaani, ja te tulette Minun pojiksen ja tyttärikseni, sanoo Herra Jumalan Kaikkivaltias.
- Jumala rakastaa
10+11 kirjoitti:
Sillä synagagahan tarkoittaa vain yhteentulemisen paikkaa, mutta ei teitenkään hän Jeesuksen vastaanotettuaan voi mennä- tai pitää yhteyttä: "saatanan synagoogaan" jonne häntä ei myöskään varmasitkaan lausuta edes tervetullleeksi, ja Jeesushan edeltä ilmoitti: "että he erottavat teidät synagogistaan" niinkuin jonkun pahan, - vaikka tilanna realisesti on juuri päivastoin; "äläkkää saastaiseen koskeko, erotkaa heistä, lähtekää pois heidän keskeltänsä, niin Minä otan teidät huostaani, ja te tulette Minun pojiksen ja tyttärikseni, sanoo Herra Jumalan Kaikkivaltias.
ja tahtoo parannusta, ensin juutalaisilta, ensimmäinen etsikkoaika oli jo noin 2000 vuotta sitten, nyt kohta on ehdot ja itkun kanssa pitää opetella "Yeshua on Herra", sillä Jumala ei anna itseään pilkata ja mitä ihmiset kylvää, sitä he niittävät. Mutta Jumala on uskollinen, eikä kutsumistaan kadu, mutta saadaksenne avoimen lähteen syntiä ja saastaisuutta vastaan, minkä minäkin voin todistaa Israelin kansalaisten tarvitsevan ilman vihaa rakkaudessa, teidän täytyy tunnustaa suullanne Yeshuan voitelu Israelin pyhäksi ja suureksi Kuninkaaksi, sillä se on totta eikä valhetta ja vain totuuteen voi vanhurskas Isä Jumala mielistyä, ei koskaan valheeseen, muutoinhan hän ei olisi pyhä ja hyvä ja vanhurskaus.
- ihmiset - Jumala
10+11 kirjoitti:
-suhdetta: Tuleeko Luojan ja luotujen suhteessa kumman muuttua kumman tahdon mukaan?
Kun Yeshua on Herra, niin tuleeko teidän muuttua Herranne tahdon mukaan, vai luuletteko että te voitte valita mieleisenne herran itsellenne ja hyljätä Luojan tahdon ja valinnan ja Voidellun tai että teidän mielipiteidenne mukaan Herra ja Luoja muuttavat itseään. Jumala on savenvalaja ja te ja me olemme savi, joka joko mukautuu tahtoonsa tai sitten ei, jolloin se on lähellä kelvotonta ja rikottavaksi valmistettu tai ei ainakaan pyhäksi ja puhtaaksi ja jaloksi vaan kenties arkiseksi oksennus- tai ulostusastiaksi, näin vertauskuvallisesti. Yeshua tahtoo valmistaa itselleen kansan, joka hänen hyvissä teoissa vaeltaa ja tuo niiden huulten hedelmää, jotka Jumalaa kunnioittavat.
Pitäisi olla itsestään selvää, että ihmisten pitää muuttua mielipiteiltään Herransa tahdon mukaan, sillä ei hänelle kelpaa jumalattomuus. - Diana-ad-rem
ihmiset - Jumala kirjoitti:
-suhdetta: Tuleeko Luojan ja luotujen suhteessa kumman muuttua kumman tahdon mukaan?
Kun Yeshua on Herra, niin tuleeko teidän muuttua Herranne tahdon mukaan, vai luuletteko että te voitte valita mieleisenne herran itsellenne ja hyljätä Luojan tahdon ja valinnan ja Voidellun tai että teidän mielipiteidenne mukaan Herra ja Luoja muuttavat itseään. Jumala on savenvalaja ja te ja me olemme savi, joka joko mukautuu tahtoonsa tai sitten ei, jolloin se on lähellä kelvotonta ja rikottavaksi valmistettu tai ei ainakaan pyhäksi ja puhtaaksi ja jaloksi vaan kenties arkiseksi oksennus- tai ulostusastiaksi, näin vertauskuvallisesti. Yeshua tahtoo valmistaa itselleen kansan, joka hänen hyvissä teoissa vaeltaa ja tuo niiden huulten hedelmää, jotka Jumalaa kunnioittavat.
Pitäisi olla itsestään selvää, että ihmisten pitää muuttua mielipiteiltään Herransa tahdon mukaan, sillä ei hänelle kelpaa jumalattomuus.sitten ja myy omaisuutesi, sekä seuraa herraasi Yeshuaa.
Minä luulen, että sinunkin herran tahdon noudattaminen loppuu siinä vaiheessa.
Lisäksi oli vielä kaikkien sukulaisten vihaaminen. Jos se sinulta onnistuu, niin älä ainakaan muilta vaadi
muokkausta siihen muottiin. - Alla Pesuvati
Diana-ad-rem kirjoitti:
sitten ja myy omaisuutesi, sekä seuraa herraasi Yeshuaa.
Lisäksi oli vielä kaikkien sukulaisten vihaaminen. Jos se sinulta onnistuu, niin älä ainakaan muilta vaadi
muokkausta siihen muottiin.Suuret helllät ja kosteat, kuten intialaisille lehmällä, tai vaikkapa sellaiset pienet ja pyöreät, kuten sialla; ja silmään menee vierasesineitä, - tai ne silmät ovat muuten vaan vialliset, niin että ne vääristävät, kaiken, mitä silmien takana oleva näyttöpääte havaitsee. Jos taas itse näyttöpääte on viallinen tai puutteellinen syntyy myös pelkkiä vääriä tuloksia näyttöön. Juutalaisten päänsä ympäri kieputtama kana, taas ei voi mistään mitää ymmärtää, varsinkaan sen jälkeen, kun sen pää leikkurissa irtoaa, sillä silloin tuon esikuvallisen uhrin pään ja ruumiin yhteys katkeaa, nopeammin kuin päättömän kanan lento. Ihmettelen millaiset ihmiset lepyttelevät jumalasa tällaisella uhrilla, mutta asianosaisena varmaan tiedät siihen vastauksen? Kenelle uhrataan päätön kana? Asaselillekö vai oliko se Azazelille? Päätyykö päätön kana sellaiseen paikkaan, josta sitä ei enää voida koskaan löytää?
- olet ihminen
Diana-ad-rem kirjoitti:
sitten ja myy omaisuutesi, sekä seuraa herraasi Yeshuaa.
muokkausta siihen muottiin.Ei sinun kannata antaa opetusta.
Sinun kannattaa tehdä ja puhua hyvää ja totuutta.
Sinun kannattaa oppia tuntemaan Israelin pyhä Herra Sebaot.
Sinun kannattaa oppia tuntemaan Israelin kautta annetut pyhät kirjoitukset ja luvattu Poika.
Sinun kannattaa löytää elämän tarkoitus ja täyttymys syntymällä Jumalan lapseksi.
Sinun kannattaa vastaanottaa hengellistä ja maallista hyvää Jumalalta.
Sinun kannattaa tulla Yeshuan opetuslapseksi.
Sinun kannattaa pelastua Yeshuaan. - Diana-ad-rem
olet ihminen kirjoitti:
Ei sinun kannata antaa opetusta.
Sinun kannattaa tehdä ja puhua hyvää ja totuutta.
Sinun kannattaa oppia tuntemaan Israelin pyhä Herra Sebaot.
Sinun kannattaa oppia tuntemaan Israelin kautta annetut pyhät kirjoitukset ja luvattu Poika.
Sinun kannattaa löytää elämän tarkoitus ja täyttymys syntymällä Jumalan lapseksi.
Sinun kannattaa vastaanottaa hengellistä ja maallista hyvää Jumalalta.
Sinun kannattaa tulla Yeshuan opetuslapseksi.
Sinun kannattaa pelastua Yeshuaan.Sinua varsinkaan ei tarvitse kukaan.
Tässä on sinulle opetusta: Suomalaiset miehet on pelkkiä surkimuksia. - et voi tietää
Diana-ad-rem kirjoitti:
Sinua varsinkaan ei tarvitse kukaan.
Tässä on sinulle opetusta: Suomalaiset miehet on pelkkiä surkimuksia.sinuakin voi joku tarvita. Sitä emme vain voi tietää, koska olemme tietämättömiä.
Suomalaiset miehet ovat miehiä, äitiensä kasvattamia ja synnyttämiä.
Suomalaiset naiset ovat naisia, äitiensä kasvattamia ja synnyttämiä.
Näemme kuinka tärkeitä äidit ovat lapsilleen, samoin isät.
Tärkeintä on kuitenkin kaikille ihmisille, että turvaa Jumalaan kaikessa. - Diana-ad-rem
et voi tietää kirjoitti:
sinuakin voi joku tarvita. Sitä emme vain voi tietää, koska olemme tietämättömiä.
Suomalaiset miehet ovat miehiä, äitiensä kasvattamia ja synnyttämiä.
Suomalaiset naiset ovat naisia, äitiensä kasvattamia ja synnyttämiä.
Näemme kuinka tärkeitä äidit ovat lapsilleen, samoin isät.
Tärkeintä on kuitenkin kaikille ihmisille, että turvaa Jumalaan kaikessa.mutta se onkin vähän eri asia, kuin Yeshua.
Eivätkä äiditkään nyt kaikkeen ole syyllisiä. Pojat kasvavat ja heidän tulee miehistyä, eikä jäädä pelkiksi pillittäjiksi ja ilkivallan harjoittajiksi, tuskin ne äiditkään siihen kasvattivat. - hengellisestään
Diana-ad-rem kirjoitti:
mutta se onkin vähän eri asia, kuin Yeshua.
Eivätkä äiditkään nyt kaikkeen ole syyllisiä. Pojat kasvavat ja heidän tulee miehistyä, eikä jäädä pelkiksi pillittäjiksi ja ilkivallan harjoittajiksi, tuskin ne äiditkään siihen kasvattivat.Sinua, Herra, minä huudan; minun Kallioni, älä ole minua kohtaan äänetön, etten minä, kun sinä vaiti olet, joutuisi niiden kaltaiseksi, jotka ovat hautaan vaipuneet. Kuule minun rukousteni ääni, kun minä sinua avuksi huudan, kun minä käteni nostan sinun kaikkeinpyhintäsi kohti. Älä tempaa minua pois jumalattomien kanssa, älä väärintekijäin kanssa, jotka puhuvat lähimmäisilleen rauhan puheita, vaikka heidän sydämessään on pahuus. Anna heille heidän työnsä mukaan ja heidän tekojensa pahuuden mukaan; anna heille heidän kättensä tekojen mukaan, kosta heille, mitä he ovat tehneet. Sillä eivät he ota vaaria Herran töistä eivätkä hänen kättensä teoista. Hän kukistakoon heidät, älköönkä heitä rakentako. Kiitetty olkoon Herra, sillä hän on kuullut minun rukousteni äänen. Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän. Herra on kansansa väkevyys, hän on voideltunsa pelastus ja turva. Pelasta kansasi ja siunaa perikuntasi; kaitse heitä ja kanna heitä iankaikkisesti. (Daavidin psalmi 28)
Tuo kaikkeinpyhin, jota kohti kädet kohotetaan ylös, on taivaassa Siionin vuorella Uudessa Jerusalemissa.
- hapatukset
sillä vain Nasaretilaisen Yeshuan veri ja Pyhä Henki voivat sen juutalaisille ja kaikille ihmisille antaa.
- Diana-ad-rem
koska veren syönti on kielletty.
- Yeshuassa
Diana-ad-rem kirjoitti:
viinin juonti on vertauskuvallisesti Jeesuksen verta, jonka hän on vuodattanut juutalaisten edestä, myös rukoillen: "Isä, anna heille anteeksi, sillä eivät tiedä mitä tekevät". Tietävätkö tänä päivänä, kun kirjoitukset on täyttyneet siten, että ajettiin ulos Israelin maasta ja nyt viimeisen sukupolven aikanana ennen Yeshuan paluuta, on jälleen kirjoitusten mukaan koottu kaikista ilmansuunnista ja pakanamaista ja annettu Isille luvattu maa takaisin ja Jerusalem "Suuren Kuninkaan kaupunki", vaikka lehdet onkin viikunapuussa, ei vielä Jumalan Hengen sade ole hedelmää puuhun antanut, jotta saisivat avoimen lähteen syntiä ja kaikkea saastaisuutta vastaan, koskee myös sinua ja Yeshuassa tuo lähde on tänäkin päivänä, kuten olen saanut armossaan jälleen kokea siinä ilossa ja rauhassa ja vanhurskaudessa, jota on itsessään antanut, kaikki kiitos ja ylistys Isälle ja Pojalle Yeshuan nimessä. Amen.
- Balttis kyselee...
Diana-ad-rem kirjoitti:
Kertoisitko miksi ihmiset vihmottiin verellä, silloinkin kun Jumala teki israelilaisten kanssa lakiliiton, jonka he rikkoivat. Veri vahviataa toki siis kaiken ihmisten ja Jumalan välillä, mutta vain Uusi Liitto; Jumalan Karitsan viettomassa veressä, - tekee liitosta lujan ja kestävän, sellaisen, jonka kautta annetaan myös lujat Daavidin armot, - armoliiton katoamattoman kuningaspapin (Sak.6:12,13) astuttua virkaansa, omalta pohjaltaan esiin ponnahtaneena Daavidin suvusta.... eli kysehän on teitysti juutaisten Juudasta nousseesta Versosta: Messiaskuninkaasta Jeeskusesta Kristuksesta. 3 Moos.17:11; tämä alttari jolla Jumalan antoi ainokaisen Poikansa veren sovitukseksi on teitysti, Moorian vuorella Golgata.
- Pyhä Henki vuotaa
Diana-ad-rem kirjoitti:
taivaasta niille, jotka sitä Messias Yeshualta nimessään anovat. Ja Henki opettaa kaikessa Yeshuan opetuslapsia, jotka voivat kysyville kertoa siitä hengellisestä yhteydestä, mikä on pyhäksi valta Tieksi Yeshuassa avattu, kaidaksi ja pysyväksi, jolta ei Herraan turvaava eksy, jos ei toisia epäuskoksi tottele, sillä vastustajansa tahtoo harhaan viedä ja pois elävän veden lähteeltä, joka on yksin Yeshuasta, pyhästä ja kalliista huippu- ja kulmakivestä:
Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?" Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä. Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani. Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti." Tämän hän puhui synagoogassa opettaessaan Kapernaumissa. Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat: "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?" Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä? Mitä sitten, jos saatte nähdä Ihmisen Pojan nousevan sinne, missä hän oli ennen! Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä. Mutta teissä on muutamia, jotka eivät usko." Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet, ja kuka se oli, joka oli kavaltava hänet. Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna." Tämän tähden monet hänen opetuslapsistaan vetäytyivät pois eivätkä enää vaeltaneet hänen kanssansa. Niin Jeesus sanoi niille kahdelletoista: "Tahdotteko tekin mennä pois?" Simon Pietari vastasi hänelle: "Herra, kenen tykö me menisimme? Sinulla on iankaikkisen elämän sanat; ja me uskomme ja ymmärrämme, että sinä olet Jumalan Pyhä." Jeesus vastasi heille: "Enkö minä ole valinnut teitä, te kaksitoista? Ja yksi teistä on perkele." Mutta sen hän sanoi Juudaasta, Simon Iskariotin pojasta; sillä tämä oli hänet kavaltava ja oli yksi niistä kahdestatoista. (Johannes 6:52-) - Diana-ad-rem
Pyhä Henki vuotaa kirjoitti:
taivaasta niille, jotka sitä Messias Yeshualta nimessään anovat. Ja Henki opettaa kaikessa Yeshuan opetuslapsia, jotka voivat kysyville kertoa siitä hengellisestä yhteydestä, mikä on pyhäksi valta Tieksi Yeshuassa avattu, kaidaksi ja pysyväksi, jolta ei Herraan turvaava eksy, jos ei toisia epäuskoksi tottele, sillä vastustajansa tahtoo harhaan viedä ja pois elävän veden lähteeltä, joka on yksin Yeshuasta, pyhästä ja kalliista huippu- ja kulmakivestä:
Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?" Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä. Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani. Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti." Tämän hän puhui synagoogassa opettaessaan Kapernaumissa. Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat: "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?" Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä? Mitä sitten, jos saatte nähdä Ihmisen Pojan nousevan sinne, missä hän oli ennen! Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä. Mutta teissä on muutamia, jotka eivät usko." Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet, ja kuka se oli, joka oli kavaltava hänet. Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna." Tämän tähden monet hänen opetuslapsistaan vetäytyivät pois eivätkä enää vaeltaneet hänen kanssansa. Niin Jeesus sanoi niille kahdelletoista: "Tahdotteko tekin mennä pois?" Simon Pietari vastasi hänelle: "Herra, kenen tykö me menisimme? Sinulla on iankaikkisen elämän sanat; ja me uskomme ja ymmärrämme, että sinä olet Jumalan Pyhä." Jeesus vastasi heille: "Enkö minä ole valinnut teitä, te kaksitoista? Ja yksi teistä on perkele." Mutta sen hän sanoi Juudaasta, Simon Iskariotin pojasta; sillä tämä oli hänet kavaltava ja oli yksi niistä kahdestatoista. (Johannes 6:52-)keskustelet itsesi kanssa tuossa ylempänä.
Jo on sekopäistä touhua, eikö sinua kukaan vie hoitoon ? - väärässä ...
Diana-ad-rem kirjoitti:
keskustelet itsesi kanssa tuossa ylempänä.
Jo on sekopäistä touhua, eikö sinua kukaan vie hoitoon ?Yeshuasta ja minusta ja kaikista opetuslapsistaan.
Mitä olet mieltä itsestäsi? - Diana-ad-rem
väärässä ... kirjoitti:
Yeshuasta ja minusta ja kaikista opetuslapsistaan.
Mitä olet mieltä itsestäsi?piittaa neitsytmiehistä, joten menkää vaan omienne joukkoon.
- piitata itsestäsi
Diana-ad-rem kirjoitti:
piittaa neitsytmiehistä, joten menkää vaan omienne joukkoon.
ja siitä hyvästä mitä Jumala voi Yeshuassa sinulle tehdä, sillä osoitti rakkautensa sinuakin kohtaan kuolemalla puolestasi.
Toimitko kuten kettu pihlajamarjojen kanssa? - Diana-ad-rem
piitata itsestäsi kirjoitti:
ja siitä hyvästä mitä Jumala voi Yeshuassa sinulle tehdä, sillä osoitti rakkautensa sinuakin kohtaan kuolemalla puolestasi.
Toimitko kuten kettu pihlajamarjojen kanssa?ole sinussakaan pystynyt tekemään mitään.
- et voi tietää
Diana-ad-rem kirjoitti:
ole sinussakaan pystynyt tekemään mitään.
Jumalan lapseus on koko elämän tarkoitus ja perille Jumalan valtakuntaan pääseminen on elämä ja autuus.
- Diana-ad-rem
et voi tietää kirjoitti:
Jumalan lapseus on koko elämän tarkoitus ja perille Jumalan valtakuntaan pääseminen on elämä ja autuus.
Etkö voi ymmärtää, että te olette erittäin rasittavia.
Ei ketään voi pakottaa mihinkään toiseen uskontoon, ei edes saa, koska on uskonnonvapaus.
Jokainen etsiytyy silloin kun asia alkaa kiinnostamaan, vasta silloin se on aitoa.
Toisille riittää yksi Jumala ja toisilla pitää olla kolme. Se vain menee näin. - enkä pakota ketään
Diana-ad-rem kirjoitti:
Ei ketään voi pakottaa mihinkään toiseen uskontoon, ei edes saa, koska on uskonnonvapaus.
Jokainen etsiytyy silloin kun asia alkaa kiinnostamaan, vasta silloin se on aitoa.
Toisille riittää yksi Jumala ja toisilla pitää olla kolme. Se vain menee näin.mutta jos tietää, mikä on toiselle parasta, niin eikö olisi raukkamaista olla kertomatta. Tai toimia kuten väärät profeetat julistaessaan väärää rauhaa, sillä se vie Tuonelaan eikä Paratiisiin eli Jumalan valtakuntaan. Eikä tämä ole pakottamista, vaan ilosanoman esillä pitämistä. Uskonnonvapauteen liittyy myös ilosanoman esilläpitämisen oikeus ja sen vastaanottamisen vapaus, kiitetään siitä Jumalaa. Uskonnon vapaus ei tarkoita, että todistusta Messiaasta ei saisi esittää. Ei Yeshuassa ole kuin yksi Herra, Israelin pyhä Kuningas.
- Herran kunniaksi
Diana-ad-rem kirjoitti:
Toisille riittää yksi Jumala ja toisilla pitää olla kolme. Se vain menee näin.pyhään ilmoitukseensa kaupungistaan:
Heräjä, heräjä, pukeudu voimaasi, Siion; pukeudu juhlapukuusi, Jerusalem, sinä pyhä kaupunki. Sillä ei koskaan enää astu sinun sisällesi ympärileikkaamaton eikä saastainen. Pudista päältäsi tomu, nouse istuimellesi, Jerusalem; irroita kahleet kaulastasi, sinä vangittu tytär Siion. Sillä näin sanoo Herra: Ilmaiseksi teidät myytiin, rahatta teidät lunastetaan. Sillä näin sanoo Herra, Herra: Minun kansani meni ensin alas Egyptiin asumaan siellä muukalaisena, ja sitten Assur sorti sitä ilman syytä. Ja nyt, mitä minulla on tekemistä täällä, sanoo Herra, kun minun kansani on viety pois ilmaiseksi? Sen valtiaat elämöivät, sanoo Herra, ja minun nimeäni pilkataan alati, kaiket päivät. Sentähden minun kansani on tunteva minun nimeni, sentähden se on tunteva sinä päivänä, että minä olen se, joka sanon: "Katso, tässä minä olen." Kuinka suloiset ovat vuorilla ilosanoman tuojan jalat, hänen, joka julistaa rauhaa, ilmoittaa hyvän sanoman, joka julistaa pelastusta, sanoo Siionille: "Sinun Jumalasi on kuningas!" Kuule! Vartijasi korottavat äänensä, kaikki he riemuitsevat, sillä he näkevät silmästä silmään, kuinka Herra palajaa Siioniin. Huutakaa ilosta, riemuitkaa, kaikki te Jerusalemin rauniot, sillä Herra lohduttaa kansansa, lunastaa Jerusalemin. Herra paljastaa pyhän käsivartensa kaikkien kansojen nähden, ja kaikki maan ääret saavat nähdä meidän Jumalamme autuuden. Pois, pois! Lähtekää sieltä, älkää koskeko saastaiseen; lähtekää sen keskeltä, puhdistautukaa, te Herran aseenkantajat. Sillä ei teidän tarvitse kiiruusti lähteä, ei paeten kulkea; sillä Herra käy teidän edellänne, Israelin Jumala seuraa suojananne. Katso, minun palvelijani menestyy, hän on nouseva, kohoava ja sangen korkea oleva. Niinkuin monet kauhistuivat häntä - sillä niin runneltu, ei enää ihmisenkaltainen, oli hänen muotonsa, hänen hahmonsa ei ollut ihmislasten hahmo - niin hän on saattava ihmetyksiin monet kansat, hänen tähtensä kuninkaat sulkevat suunsa. Sillä mitä heille ei ikinä ole kerrottu, sen he saavat nähdä, mitä he eivät ole kuulleet, sen he saavat havaita. (Jesaja 52) - Alla Pesuvati
Diana-ad-rem kirjoitti:
Toisille riittää yksi Jumala ja toisilla pitää olla kolme. Se vain menee näin.Mikä on Diana-ad-rem sinun oma uskontosi, tai mihin uskontokuntaan- tai uskonnolliseen yhdyskuntaan SINÄ ITSE KUULUT?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k453606On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352337Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802266Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542160Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251595Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641522- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39849