jääneet lapsikasteasteelle. luulen olevanne jo että nimenne on jo kirjoitettuna elämänkirjaan, sinetöitynä
Pyhän Hengen sinetillä lunastuksen päivää varten, josta Jeesus tuntee omansa. Olette Tyhmiä neitsyitä, joille Jeesus sanoo:"Minä en ole koskaan teitä tuntenut"
Voi teitä, jotka olette
3
133
Vastaukset
- KK
"Moni sano minulle sinä (lunastuksen) päivänä: "Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?
Ja silloin minä lausun julki: Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät"- ihmisopeistaan
jotka vesittävät Isän Jumalan tahtoa Herrassa Jeesuksessa ja Pyhän Hengen antamaa opetusta armoksi ja totuudeksi, joka kasvattaa Jumalan puhtauteen ja vanhurskauteen ja pyhitykseen ja happamattomuuteen. Kiitos Isälle Jeesuksen rikkauksista ja vedestä ja Hengestä ja hedelmästään.
Opetus on oltavat siinä Mark.16:16. Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Ei aikuis kasteellakaan ole merkitystä jos opetusta ei ole.
ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4601169- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51728
- 57691