Vastaukset 9
- suurin pudottaja
Ingvar Kamprad putosi sijalle 11. hahahahhaha nyt vaan jatketaan ruotsalaisten tuotteiden boikotoimista niin saadan svekot kokonaan pois listalta.
boikotoida englantilaisia tuotteita niin saat jenkit pois listalta, äläkä myöskään unohda boikotoida belgialaisia tuotteita niin putoavat luxemburgilaiset pois listalta. Jos boikotoit australialaisia niin saat saman logiikan perusteella englantilaiset pois listalta j.n.e. Go for it!
Mikä siinä on että netti fennon on NIIN vaikea ymmärtää että me suomenruotsalaiset olemme s-u-o-m-a-l-a-i-s-i-a!
Ikea (= Ingvar Kamprad) on säätiömuotoon perustettu kansainvälinen jättiyritys jonka kotipaikka on Hollanti joten kukaan suomenruotsalainen ei voi omistaa siitä siivuakaan eikä liioin kukaan muukaan suomalainen tai edes ruotsalainen. Ingvar itse asuu Sveitsissä.
Rakas netti fenno kertositko tarkalleen mihin boikottisi kärki on suunnattu, minulle nimittäin ei logiikkasi aukene.- boikotoija
Ankdam kirjoitti:
boikotoida englantilaisia tuotteita niin saat jenkit pois listalta, äläkä myöskään unohda boikotoida belgialaisia tuotteita niin putoavat luxemburgilaiset pois listalta. Jos boikotoit australialaisia niin saat saman logiikan perusteella englantilaiset pois listalta j.n.e. Go for it!
Mikä siinä on että netti fennon on NIIN vaikea ymmärtää että me suomenruotsalaiset olemme s-u-o-m-a-l-a-i-s-i-a!
Ikea (= Ingvar Kamprad) on säätiömuotoon perustettu kansainvälinen jättiyritys jonka kotipaikka on Hollanti joten kukaan suomenruotsalainen ei voi omistaa siitä siivuakaan eikä liioin kukaan muukaan suomalainen tai edes ruotsalainen. Ingvar itse asuu Sveitsissä.
Rakas netti fenno kertositko tarkalleen mihin boikottisi kärki on suunnattu, minulle nimittäin ei logiikkasi aukene.Englanti ei ole uhka Suomen itsenäisyydelle eikä ole myöskään Yhdysvallat. Ruotsi on.
boikotoija kirjoitti:
Englanti ei ole uhka Suomen itsenäisyydelle eikä ole myöskään Yhdysvallat. Ruotsi on.
sitä että Ikea olisi valloittamassa Suomen?
Pelkosi tuntuu minusta jotenkin liioitellulta, tavaratalojahan on vasta 3, neljäs toki rakenteilla mutta siitä huolimatta... Mikä on tulevaisuudenvisiosi? Millä tavalla Ikea uhkaa Suomen itsenäisyyttä?- on juu
Ankdam kirjoitti:
sitä että Ikea olisi valloittamassa Suomen?
Pelkosi tuntuu minusta jotenkin liioitellulta, tavaratalojahan on vasta 3, neljäs toki rakenteilla mutta siitä huolimatta... Mikä on tulevaisuudenvisiosi? Millä tavalla Ikea uhkaa Suomen itsenäisyyttä?Ingvar Kamprad kuului nuorena Per Engdahlin porukkaan joten tuskin hänellä mitään Suur-Ruotsi ajatusta vastaan olisi vaikka kierosti esittääkin olevansa joku Suomen ystävä.
- kamprad
syntyperää jolle mummunsa opetti saksan puhumisen taidonkin vaikka asuikin Ruotsissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522