Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurin pudottaja

Ingvar Kamprad putosi sijalle 11. hahahahhaha nyt vaan jatketaan ruotsalaisten tuotteiden boikotoimista niin saadan svekot kokonaan pois listalta.

• boikotoida englantilaisia tuotteita niin saat jenkit pois listalta, äläkä myöskään unohda boikotoida belgialaisia tuotteita niin putoavat luxemburgilaiset pois listalta. Jos boikotoit australialaisia niin saat saman logiikan perusteella englantilaiset pois listalta j.n.e. Go for it!
        Mikä siinä on että netti fennon on NIIN vaikea ymmärtää että me suomenruotsalaiset olemme s-u-o-m-a-l-a-i-s-i-a!

Ikea (= Ingvar Kamprad) on säätiömuotoon perustettu kansainvälinen jättiyritys jonka kotipaikka on Hollanti joten kukaan suomenruotsalainen ei voi omistaa siitä siivuakaan eikä liioin kukaan muukaan suomalainen tai edes ruotsalainen. Ingvar itse asuu Sveitsissä.

Rakas netti fenno kertositko tarkalleen mihin boikottisi kärki on suunnattu, minulle nimittäin ei logiikkasi aukene.

• boikotoija
        Ankdam kirjoitti:

boikotoida englantilaisia tuotteita niin saat jenkit pois listalta, äläkä myöskään unohda boikotoida belgialaisia tuotteita niin putoavat luxemburgilaiset pois listalta. Jos boikotoit australialaisia niin saat saman logiikan perusteella englantilaiset pois listalta j.n.e. Go for it!
        Mikä siinä on että netti fennon on NIIN vaikea ymmärtää että me suomenruotsalaiset olemme s-u-o-m-a-l-a-i-s-i-a!

Ikea (= Ingvar Kamprad) on säätiömuotoon perustettu kansainvälinen jättiyritys jonka kotipaikka on Hollanti joten kukaan suomenruotsalainen ei voi omistaa siitä siivuakaan eikä liioin kukaan muukaan suomalainen tai edes ruotsalainen. Ingvar itse asuu Sveitsissä.

Rakas netti fenno kertositko tarkalleen mihin boikottisi kärki on suunnattu, minulle nimittäin ei logiikkasi aukene.

Englanti ei ole uhka Suomen itsenäisyydelle eikä ole myöskään Yhdysvallat. Ruotsi on.

• boikotoija kirjoitti:

Englanti ei ole uhka Suomen itsenäisyydelle eikä ole myöskään Yhdysvallat. Ruotsi on.

sitä että Ikea olisi valloittamassa Suomen?
        Pelkosi tuntuu minusta jotenkin liioitellulta, tavaratalojahan on vasta 3, neljäs toki rakenteilla mutta siitä huolimatta... Mikä on tulevaisuudenvisiosi? Millä tavalla Ikea uhkaa Suomen itsenäisyyttä?

• on juu
        Ankdam kirjoitti:

sitä että Ikea olisi valloittamassa Suomen?
        Pelkosi tuntuu minusta jotenkin liioitellulta, tavaratalojahan on vasta 3, neljäs toki rakenteilla mutta siitä huolimatta... Mikä on tulevaisuudenvisiosi? Millä tavalla Ikea uhkaa Suomen itsenäisyyttä?

Ingvar Kamprad kuului nuorena Per Engdahlin porukkaan joten tuskin hänellä mitään Suur-Ruotsi ajatusta vastaan olisi vaikka kierosti esittääkin olevansa joku Suomen ystävä.

• kamprad

syntyperää jolle mummunsa opetti saksan puhumisen taidonkin vaikka asuikin Ruotsissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      68
      553
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe