KEPUn puoluerahoituksesta päävastuun kantavat Topi Sukari ja Suomi-Soffa ovat ilmiriidassa keskenään. Miten mahtaa käydä laskevan kannatuksen kanssa kamppailevan KEPUn rahoituksen seuraavissa vaaleissa? TOIVOttavasti huonosti.
KEPUn päärahoittajat ilmiriidassa
1
<50
Vastaukset
- Nilkeille kenkää
Puolueiden ja poliitkkojen ulkopuolinen rahoitus on kiellettävä lailla. Jos puolueella ja poliitikoilla ei ole rahaa vaalikampanjoihin ja muuhun politisointiin, niin silloin pitää etsiä muuta työtä. Muiden rahoilla ratsastelu on jotain käsittämätöntä ja laki vieläpä antaa siihen mahdollisuuden. Eihän tavallisia duunareitakaan sponsoroida millään lailla heidän hakiessaan itselleen työtä.
Ulkopuolinen puoluerahoitus on kiellettävä ja puolueen on tultava toimeen omillaan. Jos se ei onnistu, niin se on sitten sen puolueen loppu. Kun nykyiset puolueet eivät lisärahallakaan saa mitään aikaan, niin miksi maksaa tyhjästä? Hakekoot sukarit ja pukarit voideltavansa jostain muualta.
Rahoittajilla on aina oma lehmä ojassa, kun antavat puolueille tai poliitkoille rahaa. Jotain vastapalveluksia pitäisi saada, vaikka se on laissa kielletty. Se ei näyttänyt kepuakaan haittaavan ja poliisi kiinnostui asiasta. Ainoa hyväksyttävä rangaistus mukana olleille poliitikoille on työapaikkojen menetys ja ikuinen kielto valtion virkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566722Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414715- 682485
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401930- 181498
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171271
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117