Nyt mulla paloi hermot.Ihmiset puhuu täällä vaan ja ainoastaan Lemmen Viemäästä.Se on kyllä ihan kiva sarja,mutta rajansa kaikella.Lemmen Viemää ei oo telenovela vaan pikemminkin saippuasarja.KAIKKI KETKÄ OVAT SITÄ MIELTÄ ETTÄ LEMMEN VIEMÄÄ KESKUSTELUT PITÄISI SIIRTÄÄ MUUALLE PAINAKAA PEUKKUA YLÖS TAI ANTAKAA SANAN KUULUA!
Protesti
3
540
Vastaukset
- Jimmykimm
JUURI NIIN.
Itelläkin on meinannu käämi palaa jo useaan otteeseen,mut en oo kehdannut ottaa puheeks.Hyvä että sä toit asian esille.Tää palsta tosin on kyl kuivunut kokoon, että jonnekin vois perustaa uuden.- Fanifani***
itse keskustelu jostain toisesta sarjasta!
- Heikki79
Fanifani*** kirjoitti:
itse keskustelu jostain toisesta sarjasta!
Kauheesti kadehditaan sitä et Lemmen viemäätä menestyy. Se on kyl tosi hyvä sarja, kun se koukuttaa niin et on pakko kattoo, et mitä seuraavassa jaksossa tapahtuu. Mikään muu telenovela ei oo ollu näin huippu. Tässä mieli pysyy koko ajan hyvänä kun kukaan ei pahoinpitele tai raiskaa muusta pakottamisesta puhumattakaan. Lemmen viemää on menny Saksassa kauan ja ne on myyny tän moniin maihin, et kyllähän se puhuu sarjan puolesta. Mitä enemmän peukkuja alaspäin mun mielipide saa sen enemmän se kertoo, et tää palsta saa kuivua. Miks sellaset tarvis kirjotuspaikan, joilla ei oo mitään tajuu kunnon telenovelasta. Eläköön Lemmen viemää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073099
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872425- 241966
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221520Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291490Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151395- 87912
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26907Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62846Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2769