Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Siivellä eläjä?

Mieheni siivettää

Jäin leskeksi ja menin uusiin naimisiin. Meillä on avioehto, koska minulla on talo ja mökki. Molemmat olemme eläkkeellä ja saamme noin 1000 euroa käteen kuukaudessa. Auto on yhteinen vanha. Mieheni ei ota osaa yhteisiin kuluihin sähkö jäte telelupa kiinteistövero vakuutusmaksut öljylaskut ym. koska ne olivat ja ovat minun nimissäni. Sitten hän ihmettelee miksi en osta reilummin kalliita ruokia. Millä ostaa kun laskuja on jossain kuussa enemmän kuin tuloja. Olen pyytänyt puolta öljylaskusta mutta hän ei ole antanut. Minun pitäisi tilata matkoja mutta en voi koska se joka tilaa myös maksaa ne. Onko minun vaan oltava onnellinen että olen saanut ulospäin komealta näyttävän hyvä käytöksisen miehen. Joka on jopa mennyt avioliitoon kanssani. Ei silti olisi minulla nämä laskut vaikka asuisin yksinkin. Harmittaa vaan kun ystävät sanovat mikäs teillä on kun on kaksi maksajaa. Kunhan olisikin. Kuinkahan moni nainen elättää miestä ja mies käyttää eläkkeensä kokonaan omiin menoihinsa?

3

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeseheti

      niin kauan kun annat jatkua, ja hän on siihen tottunut. Tunnen tuollaisen miehen, hänelle sanottiin siipeilystä, hän mietti vähän aikaa ja tiuskaisi: on se avioliitto muutakin kuin elättämistä, tämä jatkui siis 30 vuotta, naisen oli vaikea päästä eroon.

    • Hämmästynyt4

      Pistä tiukoille tuommoinen elätti; maksaa tai lähtee. Jos rakastaisi sinua, niin maksaisi vähintään puolet, miehenä ehkä jopa enemmänkin, jotta sinulle jäisi varaa huolehtia naisen elämän asioista; joskus vaikka jalkahoidosta yms.

    • Ukko vm.52

      Moinen eläjä maantielle... On päivän selvää että elättäjää ukko etsi. Eräällä tutullani oli sama tilanne sanoin hänelle että älä katsele moista... ovi aukeaa kahteen suuntaan. Ei mennyt kuukauttakaan kun hän erosi ja löyti itselleen paremman puolivuotta myöhemmin... Asia on niin että parempi elää yksin kuin huonon kumppanin kera..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe