Jäin leskeksi ja menin uusiin naimisiin. Meillä on avioehto, koska minulla on talo ja mökki. Molemmat olemme eläkkeellä ja saamme noin 1000 euroa käteen kuukaudessa. Auto on yhteinen vanha. Mieheni ei ota osaa yhteisiin kuluihin sähkö jäte telelupa kiinteistövero vakuutusmaksut öljylaskut ym. koska ne olivat ja ovat minun nimissäni. Sitten hän ihmettelee miksi en osta reilummin kalliita ruokia. Millä ostaa kun laskuja on jossain kuussa enemmän kuin tuloja. Olen pyytänyt puolta öljylaskusta mutta hän ei ole antanut. Minun pitäisi tilata matkoja mutta en voi koska se joka tilaa myös maksaa ne. Onko minun vaan oltava onnellinen että olen saanut ulospäin komealta näyttävän hyvä käytöksisen miehen. Joka on jopa mennyt avioliitoon kanssani. Ei silti olisi minulla nämä laskut vaikka asuisin yksinkin. Harmittaa vaan kun ystävät sanovat mikäs teillä on kun on kaksi maksajaa. Kunhan olisikin. Kuinkahan moni nainen elättää miestä ja mies käyttää eläkkeensä kokonaan omiin menoihinsa?
Siivellä eläjä?
3
786
Vastaukset
- teeseheti
niin kauan kun annat jatkua, ja hän on siihen tottunut. Tunnen tuollaisen miehen, hänelle sanottiin siipeilystä, hän mietti vähän aikaa ja tiuskaisi: on se avioliitto muutakin kuin elättämistä, tämä jatkui siis 30 vuotta, naisen oli vaikea päästä eroon.
- Hämmästynyt4
Pistä tiukoille tuommoinen elätti; maksaa tai lähtee. Jos rakastaisi sinua, niin maksaisi vähintään puolet, miehenä ehkä jopa enemmänkin, jotta sinulle jäisi varaa huolehtia naisen elämän asioista; joskus vaikka jalkahoidosta yms.
- Ukko vm.52
Moinen eläjä maantielle... On päivän selvää että elättäjää ukko etsi. Eräällä tutullani oli sama tilanne sanoin hänelle että älä katsele moista... ovi aukeaa kahteen suuntaan. Ei mennyt kuukauttakaan kun hän erosi ja löyti itselleen paremman puolivuotta myöhemmin... Asia on niin että parempi elää yksin kuin huonon kumppanin kera..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019