Saanko huomautella

Telkkarin takaa

Mitähän tästäkin kehkeytyy, kun tuli uusi nainen Pertin kuvioihin.Vaikka vaikuttaa kyllä turhan snobilta. Tämä Seija oli sopivampi Mäkimaan naiseksi.

Lakimies Mäkimaa ja ja varakkaasta suvusta oleva suomalainen galleristinainen milanosta.Niinku sillee joo, muka parempia ihmisiä.Rahaa ja mainetta.
Taitaisi upota meihin tavallisiin suomalaisiin kotikadun katsojiin ihan vaan sellaiset tavisihmiset,
joita kotikadussa on totuttu ennenkin näkemään.

Kangasharjukin voisi muuten jo lähteä raakkumasta ja raivoamasta sarjasta.Koska muuksi ei näy muuttuvan.
Nainenhan on ihan hermoheikko sen takia, että mies oli yhden kerran uskoton.

Partasten yhtäkkinen katoaminen sarjasta, muka kreikkaan asti vaikuttaa kummalliselta käänteeltä.
Ottaen huomioon Onnin juron luonteen. Eipäs hän ollut aikaisemminkaan kovin innokas lähtemään Maurin ja Monican ja Anjan kanssakaan reissuun.

Jotakin realistisempaa olisi voitu keksiä Peltolan sairastelun takia Partasten kuvioihin.
Olisivat ennemmin muuttaneet vaikka sinne missä Tuulitytärkin asuu mummoksi ja papaksi.
Ei sinne Kreikkaan noin vaan muuteta koirineen päivineen.
Anja muka ruokapaikankin sinne jo perustanut.Helposti käy kaikki sarjoissa.

Niin ja olisiko mahdollista saada Riston puheet tekstitettynä?
No tämä oli puoliksi leikkiä, mutta ei siitä slangista mitään selvää saa.
Mutta, kuten todettu näin on kai tarkoituskin.

4

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 53

      Erityisesti Anjan ja Onnin feidaaminen sarjasta noin epäuskottavalla juonikäänteellä on ihan uskomatonta.
      Ja olen samaa mieltä Kangasharjun roolihahmosta, kamalaa kirkumista, mutta ihminen se kai on pappikin.
      Pirteä lisäys on ollut tämä Ada, jolla on "näkemystä" avioliiton arjesta.

      Sitten Mäkimaa ja tämä uusi daami. Jotain siitä varmasti syntyy. Ehkä jos Jukka Puotila haluaa ulos sarjasta, hän sitten perustaa oman juristibyroon Milanoon ja jättää täkäläisen toimiston Juuson hoitoon... On muuten mielenkiintoista, että "Juuston" musiikkihommat on häivytetty sarjasta kokonaan. Sillähän oli bändi ja aktiiviharrastus silloin, kun seurusteli Partasten tytön kanssa. (Siiri Sinnemäki). Ja Juuson äiti, joka aikanaan hoiteli Mäkimaiden huushollia on kadonnut taivaan tuuliin.

    • hehhehhee

      ainakin makeasti, kun tämä uusi lady oli tullut Milanosta. Olisi tullut mieluummin vaikkapa Rantasalmelta. Huvittaa snobbailu.
      Sarjan miehittäminen tuntemattomilla tyttösillä ja poikasille ihmetyttää.

      • peräkammarin juntti

        anna vaan höylän pyyhkiä sen uuden misun kanssa, nauti oikein kunnolla ilman mitään sen vakavampaa ajatusta. Olet kokoajan kuin olisi rautakanki persiissä. Komennat sen galleristin kontalleen ja annat oikein kunnolla.
        Tekee meinaan eetvarttia sullekin.


      • kangen nielleitä?

        Näytti kummalta, kun ne käveli vierekkäin. Kaikki näyttelijät kauhean jäykkiä nykyään. Ainoastaan Mauri, Risto, Kaarin ja Teemu sekä Maija ovat hyviä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe