Valio selätti Arlan 10-0

jokainen...

Suomalainen isänmaallinen henkilö ostaa ainoastaan Valion tuotteita, sille osto päätökselle on katetta...

22

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvittunut.

      Osto päätös?????

      :)

      Taisi sentään Arla selättää Valion ja kepuleilla pääsi ruikuli pöksyyn. :)

      • huvittuneempi

        yksi yhdyssana??????


        :)


        Taisi sentään Valio selättää Arlan ja vasurilla päästä ruikuli pöksyyn. :)


      • niinpä niin

        varsinaista järjen jättiläisen tekstiä. Varmaan kepun puoluetoimistossakin ollaan yhtä hymyä, jos ja kun lukevat, miten keppulit nettipalstoilla näyttävät älynlahjojaan.


      • niimpä niin
        niinpä niin kirjoitti:

        varsinaista järjen jättiläisen tekstiä. Varmaan kepun puoluetoimistossakin ollaan yhtä hymyä, jos ja kun lukevat, miten keppulit nettipalstoilla näyttävät älynlahjojaan.

        Kiitos samoin, olipa taas hyvä kuulla varsinaista järjen jättiläisen tekstiä. Varmaan demareiden puoluetoimistossakin ollaan yhtä hymyä, jos ja kun lukevat, miten aate-toverit nettipalstoilla näyttävät älynlahjojaan.


    • Uusi- ukki

      Suomalainen maito tietysti parempaa kuin ruotsalainen ylijäämä litku.Näin on näreet, herra paratkoon???

      • sitä.

        tekijää ei ole syytä unohtaa


      • Uusi- ukki
        sitä. kirjoitti:

        tekijää ei ole syytä unohtaa

        Suomalaisille tuottajille, kyllä ainakin minä mielellään muutaman sentin enemmän siitä maksan kuin routsalaisesta ylijäämä kurrista. Näin on näreet???


    • Ammuuu Mansikki

      Ostan mieluummin kotimaista Arla-Ingmanin laatumaitoa kuin kepukomukoiden Neukkumaitoa, jota itään rahdataan alehintaa meidän vernmaksajien tuella. Ja jostain syystä Arla-Ingmanin maidosta maha ei men kuralle Valion perusmaidon tavoin.

      • kovamaha

        Mielenkiintoista kuulla oikein itsensä kertomana, kuinka oletkin ollut ruikkupöksy iät ajat, no se selittää kaiken:) Täytyypä varoa tiettyä porukkaa!


      • Uusi- ukki
        kovamaha kirjoitti:

        Mielenkiintoista kuulla oikein itsensä kertomana, kuinka oletkin ollut ruikkupöksy iät ajat, no se selittää kaiken:) Täytyypä varoa tiettyä porukkaa!

        Vaippapöksyillään, että juo Arlan punaista maitoa. Näin on näreet???


      • lasi maitoa kiitos
        Uusi- ukki kirjoitti:

        Vaippapöksyillään, että juo Arlan punaista maitoa. Näin on näreet???

        Huvittavaa lukea näitä juttuja maidosta. Ole isänmaallinen juo valion maitoa. Ostavatko kaikki keskustalaiset aina kotimaisia tuotteita, vaatteita,kenkiä,elektronikkaa ...... eivät taatusti. Mutta annas olla kun joku ostaa tanskalaista kinkkua tai arlan maitoa, niin jopa alkaa punaniskat huutamaan täällä ja toitottamaan jotain isänmaallista höpinää.
        Menkää pellet itseenne, minä ostan ingmannin maitoa koska se on halvempaa ja arlan kermajuustoa koska se oltermannia 30% halvempaa ja silti olen taatusti isänmaallinen.


      • huitaiset..
        lasi maitoa kiitos kirjoitti:

        Huvittavaa lukea näitä juttuja maidosta. Ole isänmaallinen juo valion maitoa. Ostavatko kaikki keskustalaiset aina kotimaisia tuotteita, vaatteita,kenkiä,elektronikkaa ...... eivät taatusti. Mutta annas olla kun joku ostaa tanskalaista kinkkua tai arlan maitoa, niin jopa alkaa punaniskat huutamaan täällä ja toitottamaan jotain isänmaallista höpinää.
        Menkää pellet itseenne, minä ostan ingmannin maitoa koska se on halvempaa ja arlan kermajuustoa koska se oltermannia 30% halvempaa ja silti olen taatusti isänmaallinen.

        rätillä päin naamaa Suomalaista elintarvike työntekijää kun osta tArlan tuotteita, älä nyt ainakaan kovin huutele jos heitä sattuu olemaan kuulolla..


      • lasi maitoa kiitos
        huitaiset.. kirjoitti:

        rätillä päin naamaa Suomalaista elintarvike työntekijää kun osta tArlan tuotteita, älä nyt ainakaan kovin huutele jos heitä sattuu olemaan kuulolla..

        huitaiset ja huitaiset. Ingmannin maito purkitetaan suomessa, raaka-aine on 100% peräisin suomalisilta maitotiloilta, ainoastaan voiton käärii Ruotsalainen yritys. Kuinka moni suomalainen työntekijä voi vetää sinua päin lärviä, kun ostat ulkomailla tehtyä tuotetta, vaikka vastaavaa tehtäisiin suomessa.
        Autuaita ovat yksinkertaiset, voi perkele.


      • sitten..
        lasi maitoa kiitos kirjoitti:

        huitaiset ja huitaiset. Ingmannin maito purkitetaan suomessa, raaka-aine on 100% peräisin suomalisilta maitotiloilta, ainoastaan voiton käärii Ruotsalainen yritys. Kuinka moni suomalainen työntekijä voi vetää sinua päin lärviä, kun ostat ulkomailla tehtyä tuotetta, vaikka vastaavaa tehtäisiin suomessa.
        Autuaita ovat yksinkertaiset, voi perkele.

        laitetaan 30-50 miljoonaa litraa ja tuonniissa ei sinänsä ole mitään moitittavaa mutta dumpaamisessa on, tuontimaidolla painetaan kotimaan tuottajia ja siin samassa elintarvike työntekijöitä alas, sama tilanne jos ulkomaisia työntekijöitä voitaisiin palkata vapaasti Suomalaisen tilalle. Tuottajat voivat vapaasti hankia tuotantopanoksensa sieltä mistä haluaa niin kauan kuin elintarvikkeiden tuonti on täysin vapaata..


      • Arlacom
        lasi maitoa kiitos kirjoitti:

        huitaiset ja huitaiset. Ingmannin maito purkitetaan suomessa, raaka-aine on 100% peräisin suomalisilta maitotiloilta, ainoastaan voiton käärii Ruotsalainen yritys. Kuinka moni suomalainen työntekijä voi vetää sinua päin lärviä, kun ostat ulkomailla tehtyä tuotetta, vaikka vastaavaa tehtäisiin suomessa.
        Autuaita ovat yksinkertaiset, voi perkele.

        Tanskalainen yritys. Ainahan ne voitot joku käärii. Toisaalta, kun Ingman (tai osa siitä) myytiin Arlalle, niin todennäköisesti Ingmanista tuli samalla Arlan osaomistaja, joten osa voitoista tulee luultavasti tännekin.
        Vastaavasti, kun me syömme Valiojäätelöä, niin voitot käärii sveitsiläinen Nestle. Kun sekoitamme kahviin suomalaisista juurikkaista tehtyä sokeria, voitot kerää tanskalainen Dansukker.
        Pitäisiköhän nekin panna boikottiin?


    • Jester #1

      Maidon puute selätti Vanhasen, ja komeasti selättikin. Tyhjästä suivaantunut mies ilmaisi kiukkunsa blogissaan, jonka jälkeen lehdistöllä ja kansalla oli taas hauskaa. Suomalaiset ovat kiitollisia siitä, että pääministeri aina silloin tällöin muistaa huvittaa alamaisiaan. Vieläkin naurattaa.

      • johtajan.

        joka viitoittaa meille tien, hänen rohkeuttaan ei voi muuta kuin ihailla, hyvä Suomi, hyvä Keskusta , HYVÄ MATTI...


      • K-kaupan väki

        Punikkikauppoja, joista maitoa juovat asakkaat lähtivät k-kauppaan.
        Eli se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa...:)))


      • kepulaisittain:
        johtajan. kirjoitti:

        joka viitoittaa meille tien, hänen rohkeuttaan ei voi muuta kuin ihailla, hyvä Suomi, hyvä Keskusta , HYVÄ MATTI...

        Sellaisenhan te olette saamassakin: olkoon se sitten Mauri tai Paavo niin pekkarointi ja väyrystely senkun vain jatkuu. Nähtäväksi jää, tuleeko siihen lisäksi vielä pikkuvanhastelu...


      • kuin.
        kepulaisittain: kirjoitti:

        Sellaisenhan te olette saamassakin: olkoon se sitten Mauri tai Paavo niin pekkarointi ja väyrystely senkun vain jatkuu. Nähtäväksi jää, tuleeko siihen lisäksi vielä pikkuvanhastelu...

        lippostelu jas valita saa


    • urakka pii

      Se siitä vapaasta kaupasta.

      • ostavalla..

        asiakkaalla täytyy olla vapaus valita mitä hän ostaa ei tässä muusta ole kysymys..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe