tosi pahanhajuinen kakka

johanna34

Mikähän vaivana kolmivuotiaan pojan kakassa tai mahalaukussa? Kakka on aivan järkyttävän pahanhajuista ja tönkköä, ei tahdo saada ihosta ja vaatteista pois. Kakan mukana on aivan niinkuin hiekkaa tai kiviä...värikin on punaisen ja kaakaon sekotusta, ensin luulinkin että se on verta. Kakka tulee yleensä housuun ja joskus loput tulee pottaan..joskus olen huomannut että kakka tulee ihan pierun mukana housuun..eli ei pysty kontrolloimaan. Allergiatestit on tehty, ei allergioita...kokeiltiin olla ilman maitoa, vaihdettiin soija ja kauramaitoon, vähäksi aikaa parani, mutta samanlainen kakka jatkuu yhä. Lääkäriin olisi aika ensi kuussa, mutta halusin kysellä että onko kellään kokemuksia tai tietoja että mikä vikana, osaittaisiin lähtiä tutkimaan asiaa. Pojalta itseltä vähän vaikea kysyä..välillä kipeä ja sitte taas ei...mutta tosi kärtynen ja agressiivinen eli vaivaa itseäänki koko asia. Kiitos vastauksista.

5

1136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D325OH

Kakka haisee sille mitä syö. Eli maito ja NATRIUMGLUTAMAATTI E621 ainakin tekevät pahan hajun. Myös sianliha, koska sisältää virtsahappoja. Maitohappobakteereita kannattaa antaa ja kasvipainotteista ruokaa, unohtamatta D3 vitamiinia.

• xxx

Keliakia? Tuttavan keliaakikkotyttären vatsavaivoihin liittyi liimapökälemäiset ulosteet.

• Imetymishäiriö?

Ihmisen terveys on yhtä kuin suoliston terveys. Tarkista saako lapsi nykyisessä ruokavaliossaan tarpeeksi magnesiumia ja B-vitamiinia.

• huoh...

Aloitus on yli kahden vuoden takainen, joten eiköhän ongelma ole jo selvinnyt....

• huoh huoh

Joo, eihän sitä tiedä, vaikka lapsi olisi jo parantunut tai kuollut. Vaikea sanoa, jollei avaaja kommentoi. :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4313
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4148
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3562
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3143
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2802
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2354
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1481
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1069
    Aihe