Arvot, jotka kantavat

koko elämän

Olen todella kiitollinen siitä ala-asteen opettajasta, joka toi kristilliset arvot esiin kaikessa opetuksessaan ja vahvisti jo vanhemmilta saamaani arvomaailmaa, jossa peruskivijalkana on tämä:
Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi.
Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.
Nämä sanat, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, painukoot sydämeesi.

7

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdtrsew4342

      Tunnetko Jumalan ja lapsia rakastavan Jeesuksenkin?

      Tunnetko kristinuskon, luterilaisuudenkin herra (epä)jumalan joka on omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappanut noitarovioilla?

      Kumman sivistyksellisyyden uskoisit Jumalan ja Jeesuksen lapsille suovan?

      Minulle on itsestään selvä asia, että lapsiakin tappaneen rikolliselta tulee ottaa pois kaikki oikeudet lapsien kastajina, koulutajina jne.

      Omalta osaltani olen varma, että Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkojalla ei ole Jumalalta, Jeesukselta ja Pyhältä Hengeltä saatuja oikeuksia kastaa ja kouluttaa lapsia. Lasten suhteen lainrikkojille Jeesus suositteli myllynkiviä joten vedä siitä tervejärkiset johtopäätöset.

      Jeesus kehoittaa olemaan uskomatta:
      26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

      Jeesuksen Omille opetuslapsilleen antamat lahjat ja kehoitus käyttää niitä:
      Matt. 10:8
      Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

      Ellei näyttöä ole niin ovat todistaneet olevansa herra (epä)jumalan palveluksessa olevia eksyttäjiä.

      herra epäjumalaa palvelevien rikollisten näyttöä:
      http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

      Jeesus ei ollut uskossa vaikka saatana yritti käännyttää Jeesusta (40 vrk) niin Jeesus pysyi uskollisena Isän Laille, kenen laille uskollisia uskossa olevat ovat?
      Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkojien tukijat ovat Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen kieltäjiä ja pilkkaajia!

      Jeesuksen opetuslapsiksi itseään uskovat, luulevat rikollisen herraa jumaloivina voivat ottaa myllynkivensä ja pomppia mereen!

      Kuinka monta Jeesuksen opetuslapsen oikeuden saanutta on suomessa???
      (todistajia esiin. Suomessa on sairaaloita joissa on potilaita jossa voitte pistää kastajanne testiin)
      ===========================

      Matt. 28:19 - 20
      Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

      Näin toimivat kasteen antajat joilla on Jeesuksen antamia lahjoja osoittaa kenen asialla ovat. Ellei näitä lahjoja ole, ei ole Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen asialla oleva:
      Matt. 10:8
      Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
      Mark. 6:5
      Ja hän ei voinut siellä tehdä mitään voimallista tekoa, paitsi että paransi joitakuita sairaita panemalla kätensä heidän päälleen.
      Mark. 6:55
      ja he riensivät kiertämään koko sitä paikkakuntaa ja rupesivat vuoteilla kantamaan sairaita sinne, missä kuulivat hänen olevan.
      Luuk. 4:40
      Auringon laskiessa kaikki, joilla oli sairaita, mikä missäkin taudissa, veivät ne hänen tykönsä. Ja hän pani kätensä heidän itsekunkin päälle ja paransi heidät.
      Luuk. 9:2
      Ja hän lähetti heidät julistamaan Jumalan valtakuntaa ja parantamaan sairaita.
      Luuk. 9:6
      Niin he lähtivät ja kulkivat kylästä kylään julistaen evankeliumia ja parantaen sairaita kaikkialla.
      Luuk. 13:32
      Niin hän sanoi heille: "Menkää ja sanokaa sille ketulle: 'Katso, minä ajan ulos riivaajia ja parannan sairaita tänään ja huomenna, ja kolmantena päivänä minä pääsen määräni päähän'.
      Joh. 5:3
      Niissä makasi suuri joukko sairaita, sokeita, rampoja ja näivetystautisia, jotka odottivat veden liikuttamista.
      Ap. t. 5:15
      Kannettiinpa sairaita kaduillekin ja pantiin vuoteille ja paareille, että Pietarin kulkiessa edes hänen varjonsa sattuisi johonkuhun heistä.
      Ap. t. 5:16
      Myöskin kaupungeista Jerusalemin ympäriltä tuli paljon kansaa, ja he toivat sairaita ja saastaisten henkien vaivaamia, ja ne kaikki tulivat paranne

    • olet uhri

      Tuo ei ole mikään arvo, vaan aivopesullinen hokema, jonka takoituksena on saada sinulta rahaa uskonnolliselle järjestölle.

    • _t_T_t_

      Maksatko sinä kirkollisveroa ja otatko osaa esim. lähetystyö keräyksiin jne???
      Jos niin teet niin mm. tällaista toimintaa rahoitat:

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."

      ja

      http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

      jne.....

    • SeppoD

      Ei ole mitään kristillisiä arvoja! Kristityt vain väittävät kopioimiaan arvoja omikseen!

      • jhgytr

        niin ja iloitsevat tappamisesta jopa omia uskoviasia, pikku lapsiakin tappaen...
        veren ja lihan kans läträävät saatananpalvojat


      • p19oi8hf
        jhgytr kirjoitti:

        niin ja iloitsevat tappamisesta jopa omia uskoviasia, pikku lapsiakin tappaen...
        veren ja lihan kans läträävät saatananpalvojat

        heh heh


      • Jumalaa vastustavat
        p19oi8hf kirjoitti:

        heh heh

        ne vasta raakoja ovat, mikä näkyy kirjoituksistakin !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe