Ajattelin tulla järkiini ja laittaa "vapaakirjalle" Alexandrian eläkevakuutukseni. Voikohan sen kirjeen lähettää "pääkonttoriin" Helsinkiin vai paikalliseen toimistoon...? En haluaisi tonne tän cityn toimistoon lähettää, kun yrittävät kumminkin soittaa/ottaa yhteyksiä,et miksi lopetit jne...
Alexandria- eläkevakuutuksen lopetus
Järjen valo
3
984
Vastaukset
- tarvitse
mitään lähetellä eikä sanoa. Ilmoitat vaan pankkiisi että irtisanot Alexandrian suoraveloituksen ja se on sillä selvä. Näin tein itse, muutaman kuukauden päästä soittivat ja silloin sanoin että siirretään vapaakirjalle. Nimim. 40% miinuksella
- Pauli57
Laitoin vapaakirjalle, kun verotus muuttui -05, olin säästänyt 5v. Seuraan edelleen aktiivisesti ja sijoitan itse eri rahastoihin tilanteen mukaan. Nyt plussalla 64%.
- kokkeliaukrainaan
Ihan sama mitä teet. häviät kuitenkin kaiken sijoittamasi rahan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810