Artoa

taitaa jo

pänniä elämä siellä Tean hevostilalla, kovin vaisulta vaikutti mies. Tosin eihän se ole mitenkään ihmeellistä kun hän ei näe mitään ilman silmälaseja ja kameroiden edessä vain pitää sinnitellä puolisokeana ihan oman turhamaisuuden takia. Toisaalta sieltä metsätilalta on aika pitkä matka golf-kentillekin, joten taitaa miestä jo pelottaa ankea tulevaisuus ravinaisen miehenä metsäisellä seudulla, jossa sudet ulvovat öisin.
Nyt Jukka on jo aivan selvästi sopeutunut tilanteeseen. Seuraavaksi hän valmistaa aterian tuoreista muikuista ja lisäksi vielä hirvikäristystä, joten se saattaa olla Tean menoa sen jälkeen. Jo raveissa Tea joutui toteamaan, että Jukkahan on aika puhelias ja seurallinen. Arto oli enemmänkin omissa mietteissään eikä puhunut juuri mitään.

10

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgfgj

      Arto vaikuttaa mustasukkaiselta ja epävarmalta. Jukan asema huomattavasti helpompi, ei tarvitse kantaa tulevan kotivävyn taakkaa harteillaan, voi keskittyä lomaviikosta nauttimiseen.

      • on tulossa

        Ennakkotietojen mukaan tulossa on yllätyksiä ja tämä olis paras tähän astisista maanjussi-ohjelmista. Seurataan mitä tapahtuu.


      • Jukartis

        Jukalla joten mahtaakohan Tea kiinnostaa niin monen lapsen isä. Muuten ihan pirtsakan oloinen mies:)
        Ja eikös Tea kertonut viime viikon jaksossa että he ovat jo puhuneet Arton kanssa että hän alkaa katsoa sopivia tiloja Pirkanmaalta ja olisi muutamassa lähemmäksi Artoa...


      • vermon veke
        Jukartis kirjoitti:

        Jukalla joten mahtaakohan Tea kiinnostaa niin monen lapsen isä. Muuten ihan pirtsakan oloinen mies:)
        Ja eikös Tea kertonut viime viikon jaksossa että he ovat jo puhuneet Arton kanssa että hän alkaa katsoa sopivia tiloja Pirkanmaalta ja olisi muutamassa lähemmäksi Artoa...

        Eiköhän Arton olisi helpompi muuttaa keskisuomeen,kuin Tean jonnekin mansen kupeeseen kaikkine heppoineen?? Arto alkaa vaikuttaa jo vähän "flopilta".Jukka varmasti nostaa osakkeitaan,kun Arto alkaa möksöttämään ja epävarmuus paistaa läpi koko ajan enemmän ja enemmän.Oli kyllä jo aika omistavat otteet Teasta siellä toto luukulla..)


      • sitten aivan
        Jukartis kirjoitti:

        Jukalla joten mahtaakohan Tea kiinnostaa niin monen lapsen isä. Muuten ihan pirtsakan oloinen mies:)
        Ja eikös Tea kertonut viime viikon jaksossa että he ovat jo puhuneet Arton kanssa että hän alkaa katsoa sopivia tiloja Pirkanmaalta ja olisi muutamassa lähemmäksi Artoa...

        varmasti pitää paikkansa, ovat ehkä alkaneet katsoa sopivia tiloja Pirkanmaalta, en itsekään tiedä mitään sen luotettavampaa tietolähdettä kuin ihastunut nainen, jolla on kaksi sulhasehdokasta odottelemassa yläkerran kammarissa


      • tosiaankin
        vermon veke kirjoitti:

        Eiköhän Arton olisi helpompi muuttaa keskisuomeen,kuin Tean jonnekin mansen kupeeseen kaikkine heppoineen?? Arto alkaa vaikuttaa jo vähän "flopilta".Jukka varmasti nostaa osakkeitaan,kun Arto alkaa möksöttämään ja epävarmuus paistaa läpi koko ajan enemmän ja enemmän.Oli kyllä jo aika omistavat otteet Teasta siellä toto luukulla..)

        myyntiedustajalle ole aivan sama, mistä osoitteesta hän lähtee aamulla tuotteitaan markkinoimaan


      • katsella
        sitten aivan kirjoitti:

        varmasti pitää paikkansa, ovat ehkä alkaneet katsoa sopivia tiloja Pirkanmaalta, en itsekään tiedä mitään sen luotettavampaa tietolähdettä kuin ihastunut nainen, jolla on kaksi sulhasehdokasta odottelemassa yläkerran kammarissa

        vaikka hevostilaa mansen keskustasta, mut raha ratkaisee ja kummalaakaan ei oo kuin velkaa. Eikä myöskään taitoa rakentaa itse (toki sekin maksaa) Jukka vaikutaa tosi fiksulta tyypiltä, tietty ne 5 muksua on tässätapauksessa liikaa jos eivät jää lasten äidille.


      • hevostalli
        katsella kirjoitti:

        vaikka hevostilaa mansen keskustasta, mut raha ratkaisee ja kummalaakaan ei oo kuin velkaa. Eikä myöskään taitoa rakentaa itse (toki sekin maksaa) Jukka vaikutaa tosi fiksulta tyypiltä, tietty ne 5 muksua on tässätapauksessa liikaa jos eivät jää lasten äidille.

        Eihän Jukan lapset mitään pikkuisia enää ole.Muutamassa vuodessa kaikki jo omillaan.Jukka on rehdin ja sympaattisen oloinen pohjoisen mies.Arto taas vaikuttaa jotenkin jurolta juntilta,siis normi hämäläinen..)En tajua miksi Tean pitäisi muuttaa pirkanmaalle,vielä lapsikin jolla varmaan kaverit ja sukulaiset lähellä.Miksei herra Arto voisi muuttaa Tean luokse?? Herrajumala poikamies,jolla ei mitään kiinteää omaisuutta,paitsi Almera ja golf bägi.?? Minusta Tea tekee pöljästi jos lemmenhuumassaan muuttaa jonnekin ukon perässä..Artolta aikamoista itsekkyyttä edes olettaa semmoista.


      • paitsi Artolla
        hevostalli kirjoitti:

        Eihän Jukan lapset mitään pikkuisia enää ole.Muutamassa vuodessa kaikki jo omillaan.Jukka on rehdin ja sympaattisen oloinen pohjoisen mies.Arto taas vaikuttaa jotenkin jurolta juntilta,siis normi hämäläinen..)En tajua miksi Tean pitäisi muuttaa pirkanmaalle,vielä lapsikin jolla varmaan kaverit ja sukulaiset lähellä.Miksei herra Arto voisi muuttaa Tean luokse?? Herrajumala poikamies,jolla ei mitään kiinteää omaisuutta,paitsi Almera ja golf bägi.?? Minusta Tea tekee pöljästi jos lemmenhuumassaan muuttaa jonnekin ukon perässä..Artolta aikamoista itsekkyyttä edes olettaa semmoista.

        saattaa olla jo muutenkin useita heiloja eri puolilla Hämettä kuten useimmilla kaupparatsuilla on, tai sitten hän voisi helpostikin löytää vaikkapa sieltä golf-kentän laidalta hyvän miesystävän, joka pitäisi hänestä hyvää huolta aina tarvittaessa.


    • maajussia seuraaa

      että artolla pänni joku asia mieltä mut ei uskaltanut kysyy sitä tealta kun tea katteli ystäväänsä,jukkaa ja hevosia.Arto katto vaan tean jalkoja ja lattiaa ja välillä otti siideriä lasista ja laitoittako merkille että teakin joi lonkkua lasista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe