Mulla tomaatteja eri lajikkeita joista pitää poistaa sivuversot. Nyt ne taimet menneet sekaisin ja onko väliä sillä jos kasvihuoneessa on vierekkäin eri lajikkeita. Siis onnistuuko pölytys ja tuleeko hedelmää vai tarviiko tomaatti saman lajin edustajan vierelleen.
tomaatti
5
614
Vastaukset
- tom_
Ei tarvi.
- ei tarvi
ei tarvi ainakaan minun tietääkseni ravistelet ja sumutat niin kasvi pölyttää itse itsensä.
- tietämäton
mikä lämpötila on tomaatin taimille paras nyt ovat ikkunalla johon paistaa aurinko melkeen koko päivän
ja ovat jotenkin vähän nuupahtaneen olosia vaikka oon kastellu runsaasti. tykkääkö tomaatit edes suorasta auringon paisteesta.entä voiko niitä lannottaa tavallisella kukka ravinteellla.entä minkä ikäsenä niitä varkaita alkaa ilmestyyn. tulipa taas kysymyksiä:) - h
tietämäton kirjoitti:
mikä lämpötila on tomaatin taimille paras nyt ovat ikkunalla johon paistaa aurinko melkeen koko päivän
ja ovat jotenkin vähän nuupahtaneen olosia vaikka oon kastellu runsaasti. tykkääkö tomaatit edes suorasta auringon paisteesta.entä voiko niitä lannottaa tavallisella kukka ravinteellla.entä minkä ikäsenä niitä varkaita alkaa ilmestyyn. tulipa taas kysymyksiä:)nii ja voiko tomaatteja sumuttaa.
- puu.
h kirjoitti:
nii ja voiko tomaatteja sumuttaa.
Paras lämpötila tomaatintaimille olisi alle 20 mutta ei alle 15. Tykkäävät sumuttamisesta. Tarvitsevat paljon valoa mutta ei ihan mahdotonta paahdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815620Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151612- 106971
- 78851
- 50832
- 41823
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44822Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817- 39799
- 56794