Mulla tomaatteja eri lajikkeita joista pitää poistaa sivuversot. Nyt ne taimet menneet sekaisin ja onko väliä sillä jos kasvihuoneessa on vierekkäin eri lajikkeita. Siis onnistuuko pölytys ja tuleeko hedelmää vai tarviiko tomaatti saman lajin edustajan vierelleen.
tomaatti
5
562
Vastaukset
- tom_
Ei tarvi.
- ei tarvi
ei tarvi ainakaan minun tietääkseni ravistelet ja sumutat niin kasvi pölyttää itse itsensä.
- tietämäton
mikä lämpötila on tomaatin taimille paras nyt ovat ikkunalla johon paistaa aurinko melkeen koko päivän
ja ovat jotenkin vähän nuupahtaneen olosia vaikka oon kastellu runsaasti. tykkääkö tomaatit edes suorasta auringon paisteesta.entä voiko niitä lannottaa tavallisella kukka ravinteellla.entä minkä ikäsenä niitä varkaita alkaa ilmestyyn. tulipa taas kysymyksiä:) - h
tietämäton kirjoitti:
mikä lämpötila on tomaatin taimille paras nyt ovat ikkunalla johon paistaa aurinko melkeen koko päivän
ja ovat jotenkin vähän nuupahtaneen olosia vaikka oon kastellu runsaasti. tykkääkö tomaatit edes suorasta auringon paisteesta.entä voiko niitä lannottaa tavallisella kukka ravinteellla.entä minkä ikäsenä niitä varkaita alkaa ilmestyyn. tulipa taas kysymyksiä:)nii ja voiko tomaatteja sumuttaa.
- puu.
h kirjoitti:
nii ja voiko tomaatteja sumuttaa.
Paras lämpötila tomaatintaimille olisi alle 20 mutta ei alle 15. Tykkäävät sumuttamisesta. Tarvitsevat paljon valoa mutta ei ihan mahdotonta paahdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615045- 794699
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?744637- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293442Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82948- 492530
- 392478
- 2122321