ihminen jonka numero on salainen ja mahdollisesti jopa osoitetiedot on salaiset?
Miten löytää....
18
2308
Vastaukset
- Nippuseppo
yksityisetsivä?
- telpa
ihminen pitää löytää? Oletko ihastunut vai onko syy muu... jos on vilpitön halu tutustua johonkin niin varsinkin jos olet mies, teeppä yllätys/poikkeus ja näytä, että tahdon tän ja vaikutus naiseen... Ei siihen tarvitse numeroa eikä osoitetta, jos tiedät missä hän liikkuu/muuta, siitä vaan yllättämään positiivisesti :-) Jos taas muusta syystä... Anna olla!
- *alkuperäinen*
Hauska miten jotkut tekee omia päätelmiään.. Ei, en ole mies, mutta erittäin pahoillani että olen henkilön kadottanut elämästäni viime vuosien aikana... Hänellä näyttää nyt olevan salaiset tiedot ja haluaisin tietää missä hän on. Ei, emme ole seurustelleet tai olleet ihastuneita toisiimme tms, meillä oli muuten vaan ainutlaatuinen suhde keskenämme.
- ...
*alkuperäinen* kirjoitti:
Hauska miten jotkut tekee omia päätelmiään.. Ei, en ole mies, mutta erittäin pahoillani että olen henkilön kadottanut elämästäni viime vuosien aikana... Hänellä näyttää nyt olevan salaiset tiedot ja haluaisin tietää missä hän on. Ei, emme ole seurustelleet tai olleet ihastuneita toisiimme tms, meillä oli muuten vaan ainutlaatuinen suhde keskenämme.
Jos et onnistu saamaan numero- tai osoitetietoja, niin sitten ei varmaan onnistu muutoin kuin kyselemällä muilta tai laita ilmoitus palstalle ETSINTÄKUULUTUS tms...
- salainenki
>Henkilöllä on salaiset tiedot ,niin et voi saada niitä mistään virallisia teitä..Itselläni on salaiset
tiedot.. - -0+-0+
salainenki kirjoitti:
>Henkilöllä on salaiset tiedot ,niin et voi saada niitä mistään virallisia teitä..Itselläni on salaiset
tiedot..Facebookista siellä kaikki on:DD
- rrrrrrrrrrrrrrrreeee
-0+-0+ kirjoitti:
Facebookista siellä kaikki on:DD
jos pieni paikkakunta ja esim 5 ruokkauppaa,pistä ilmoituksii seinälle.kuvaile ihmistä ja misä olette tav.milloin ja joku vinkki mistä sinut tavoittaa,onnea
- juba1999
On löydettävissä...Olen törmännyt ihmisiin jotka salaavat tietonsa ja jopa ihmisiin joiden
tiedot ovat maestraatin toimesta päätetty salassa pidettäviksi... kuinka?
-Onko sinulla ystävää matkapuhelin liikeessä
-myymässä aku ankkoja
-matkapuhelinoperaattorilla
-sairaalassa
-autorekisteri keskuksessa
jokainen on löydettävissä tavalla tai toisella!
Ja jos olet joku stalkkeri niin unohda koko juttu! - wolf-74
Facebook nimi haulla voi löytää ja tavoittaa ihmisiä! Liityt jos et jo ole Faceen ja etsit mikäli hän on Naamakirjaan laittanut profiilinsa...
- 19
tai töistä ;)
- lyömätön linja
Ihminen jolla on salatut tiedot ei halua tulla löydetyksi.
Ties vaikka olisit sen naisen väkivaltainen exä..... - JM
Tapasit tämän ihmisen. Oletko mies/nainen? Feikki oikeasti etsivä?
Tapasitteko kaupungissa missä? - Jädesoturi
On nähty kuulemma Ruotsissa, siellä marketin takana olevalla kalliolla istuskelemassa viime kesänä jäätelöä söi.
- hailai
Sä et saa tietää niitä mitenkään jos et ole poliisi tai lähisukulainen.
- tajuatko?
mitenkään, koska se ei halua että löydät hänet.
- A:aa
vaikkapa henkilön etunimeä ja omaa etunimeäsi tänne palstalle tai ensimmäistä kirjainta etunimestä? Kaupunki? Ikä?
Jos olet T:ee ja etsit A:ata löysit !! :-))
Itse olen kadottanut vanhan todella hyvän ystäväni, olimme todella läheiset ja sinä ystäväni päätit "kadota". Olit sanonut äidillesi, että otat minuun yhteyttä kun se "oikea hetki" tulee??
Asuimme läheikkäin Helsingissä P*******ssa. Meitä yhdisti mm. koirat !
Jos tunnistit itsesi anna yhteistietosi (esim. s-posti osoite) !!!
ps. olemme molemmat naisia 40 nykyään !! - etsi joku toinen
Tietosuojaan piiloutuvat eivät halua olla löydettävissä.
- löytyy
Löysin itse tyypin, josta en tiennyt kuin ammatin ja asuinpaikan, joka on vielä ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544015On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742417Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101