mies veen hieno rotu

kakakakkakaaaa

Kun täällä aina halutaan jauhaa siitä kuinka miehet ovat parempia mutta kukaan ei muista miten paljon kiehet tuhoavat ja terrorisoivat yhteiskuntia niin halun nyt muistuttaa teitä siitä.

Adolf Hitler ja satoja tuhansia muita miehiä
Josif Stalin
Kim Il-sung
Kim Jong-il
Fidel Alejandro Castro Ruz
Saddam Hussein
Uday ja Qusay
Benito Amilcare Andrea Mussolini
Jasser Arafat
Francisco Franco
Mobutu Sese Seko
Pablo Escobar
Sani Abacha
Idi Amin
Ion Antonescu
Fulgencio Batista
Jean-Bédel Bokassa
François Duvalier
Mao Zedong
Vladimir Lenin
Vladimir Lenin
Augusto Pinochet
lista on hyvin pitkä
näiden hullujen takia ihmisiä on kuollut miljoonia eikä "hyviä tekoja" voi mainita missään määrin sen kauheuden keskellä

puhumattakaan siitä että miehet murjaavat tilastollisesti enemmän kuin naiset-
sarjamurhaajista naisi on 3-5% loput ovat miehiä.
älkää jeesustelko siellä
nämä miehet ovat todistaneet miesten "hienouden"

25

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillumagneetti

Hieno lista. Ja useimmilla on ollut rinnallaan nainen jakamassa saavutuksista saatua hyötyä. Mitään vastuuta nainen ei tietenkään ota, mutta raha kelpaa aina.

• ..o..

Luuletko oikeasti että jos naiset olisivat olleet vallankahvassa tällaisia juttuja ei olisi tapahtunut, on helppo puhua että nainen ei voi tehdä tuollaisia raakuuksia kun siihen ei oikeastaan ole vielä ollut mahdollisuutta.
      Jos naiset käyttävät valtaa samalla tavalla kuin muutamat tuntemani naisjohtajat työelämässä niin he kyllä pistäisivät paljon enemmän porukkaa kylmäksi yksikään mies jos saisivat riittävästi valtaa, tietenkin tämäkin on oletus koska ennakkotapausta ei ole.

Älä myöskään unohda sitä että miehet myös rakentavat tämän ympärille nousevan yhteiskunnan, naisella ja miehellä on historiassa ajoittain vaihtelevat mutta perustavalla tavalla erilaiset roolit mutta kun nyt on nähnyt miten suomessakin naisministerit saavat valtaa niin kyllä vahinkoa tapahtuu.

• kakakakaaa

kyllä minä kehtaan väittää että jos naiset olisivat olleet vallassa niin tuo lista olisi naurettavan pieni.
        naiset ovat emotionaalisesti kehittyneenpiä kuin miehet ja ottavat huomioon muutkin vierellään. harva nainen haluaa tappaa halusta.

oletko sinä koskaan miettynyt että osa näistä naisista eivät halunneet olla kyseisen ukon kanssa mutta olivat pakotettuja kohtaloon perheensä ja oman hengen uhalla.
        kukaan ei puhu siitä eikä historia halua myöntää sitä.
        nykyjään miehet luulevat edelleenkin oikeutettuja panemaan naistansa vasten tahtoa..kyllä sinä voit raiskata vaimosi/tyttöystäväsi.

• ..o..
        kakakakaaa kirjoitti:

kyllä minä kehtaan väittää että jos naiset olisivat olleet vallassa niin tuo lista olisi naurettavan pieni.
        naiset ovat emotionaalisesti kehittyneenpiä kuin miehet ja ottavat huomioon muutkin vierellään. harva nainen haluaa tappaa halusta.

oletko sinä koskaan miettynyt että osa näistä naisista eivät halunneet olla kyseisen ukon kanssa mutta olivat pakotettuja kohtaloon perheensä ja oman hengen uhalla.
        nykyjään miehet luulevat edelleenkin oikeutettuja panemaan naistansa vasten tahtoa..kyllä sinä voit raiskata vaimosi/tyttöystäväsi.

Taistelu elintilasta ei katso sukupuolta ja nainen pystyy olemaan ihan yhtä julma kuin mieskin halutessaan tai kun motivaatio on sopiva, suomessa on lyhyessä ajassa kolme massamurhaa tehnyt nainen joten mikä näitä naisia motivoi tappamaan puolustuskyvyttömiä ihmisiä.

En luule että olisin millään tavalla parempi kuin kukaan nainen, pyrin tasa-arvoon mutta nykyfeministeille tämä tasa-arvo merkitsee vain naisten etujen ajamista.
        Lykkäätkö tässäkin asiassa kaiken vastuun naisen päätöksestä miehen niskoille, on tutkittu tosiasia että naiset pyrkivät pariutumaan ylöspäin eikä kaikille naisille ole se miten tuo miehen asema on saavutettu merkitse mitään.
        Mistä olet saanut käsityksen että miehet luulevat nykyään olevansa oikeutettuja raiskaamaan naisia, millä perusteella oletat että minä luulen näin.
        Kirjoituksistasi paistaa kyllä läpi tietty ennakkoasenne miehistä mutta sehän on ihan normaalia nykyään.

• Sovinix

Koko kysymys siitä, että mitään "hirveyksiä" ei olisi tapahtunut jos nainen olisi ollut vallankahvassa on teoreettinen, koska naisjohtajuus ei kunnioita pätkääkään niitä perustekijöitä, jotka takaavat koko kulttuurin säilymisen edes kahtakymmentävuotta tästä nykyhetkestä eteenpäin ja tästä johtuen väistämätön Islamisaatio pyyhkii Euroopan läpi ja pelastaa meidät naisjohtajuudelta samalla saamme Islamilaisen kulttuurin Eurooppaan. Yhteiskunta joka ei kunnioita sotureitaan eli miehiä korvautuu yhteiskunnalla, joka kunnioittaa omiaan. Totuutta ei lopulta pääse kovinkaan femakko karkuun.

• -qwerty-
        kakakakaaa kirjoitti:

Tottahan toki. Itse asiassa mitään listaa ei olisikaan, kun ei olisi kirjoitustustaitoa. Miehethän senkin keksivät.

• kakakkakakaaa
        Sovinix kirjoitti:

Koko kysymys siitä, että mitään "hirveyksiä" ei olisi tapahtunut jos nainen olisi ollut vallankahvassa on teoreettinen, koska naisjohtajuus ei kunnioita pätkääkään niitä perustekijöitä, jotka takaavat koko kulttuurin säilymisen edes kahtakymmentävuotta tästä nykyhetkestä eteenpäin ja tästä johtuen väistämätön Islamisaatio pyyhkii Euroopan läpi ja pelastaa meidät naisjohtajuudelta samalla saamme Islamilaisen kulttuurin Eurooppaan. Yhteiskunta joka ei kunnioita sotureitaan eli miehiä korvautuu yhteiskunnalla, joka kunnioittaa omiaan. Totuutta ei lopulta pääse kovinkaan femakko karkuun.

mua niin kyllästyttää toi femmari asenne! minä en ole femmari!en missään nimessä!
        niin kuin ette tekään ole sovinistejä vaan nettissä suutaan soittavia pojan kloppeja(kaappi sikoja) joilla ei ole munaa tulla päin naamaa kertomaan naisten "huonoudesta".ehdotankin että näemme kasvotusten jotta voisit kertoa sinun naurettavat teoriat minulle =D. keskustelun pointtina oli kertoa että ette te miehet sen parempia ole.muistatte vain kertoa ns.hyviä asioita mitä mies on tehnyt mutta törkeästi unohdatte sen miten paljon vääryyttä olette tehneet.jos sinua kovasti kiinostaa olla urho sota tantereella niin siitä vaan todellisuudessa sinun poterossa makaamis taidoista ei ole apua kun massa ase saa sinut tähtäimeen.
        kuka on sanonut että mies keksi kirjoittamisen?mistä hitosta sinä voit tietää ettei se ollut alkukantainen nainen luolassa piirtämässä miehensä "uro" töistä?
        väkisin makaamisen sanon vain sen että jos nainen on nukkumassa/sammunut ja ukko päättää tökkiä sisään on se raiskaus vaikka suomen laki ei sitä tunne mutta muualla se on tuomittava teko.tämä yhteiskunta rakastaa hyysätä raiskareita ja pedofiilejä.ps.raiskarit/pederit ovat 97%miehiä.
        hmm.toi 1 murhaaja taisi olla thaikku joka minun silmissä ei ole meidän kansalainen vaan yksi tuonti vaimo.
        jessus älä nyt unohda oman sukupuolesi hirvittäviä tekoja mm.kouluampujat,ihanat isät jotka sulkevat tyttärensä kellareihin jne.
        mulla ei ole ongelma yleisellä tasolla miehiä kohtaan mutta kyllä sikoja kohtaan on.arvostusta ei tipu.
        minusta on aivan turha odotella naisen nöyristymistä ja jos saat akkasi nöyrtyämään ei se tarkoita että hän sinua kunnioittaa.

suurin osa ystävistäni on miehiä .
        monella heistä on vahva itsenäinen nainen joka ei kaipaa miestänsä vaihtamaan lamppua =)

• Pojan Kloppi
        kakakkakakaaa kirjoitti:

mua niin kyllästyttää toi femmari asenne! minä en ole femmari!en missään nimessä!
        niin kuin ette tekään ole sovinistejä vaan nettissä suutaan soittavia pojan kloppeja(kaappi sikoja) joilla ei ole munaa tulla päin naamaa kertomaan naisten "huonoudesta".ehdotankin että näemme kasvotusten jotta voisit kertoa sinun naurettavat teoriat minulle =D. keskustelun pointtina oli kertoa että ette te miehet sen parempia ole.muistatte vain kertoa ns.hyviä asioita mitä mies on tehnyt mutta törkeästi unohdatte sen miten paljon vääryyttä olette tehneet.jos sinua kovasti kiinostaa olla urho sota tantereella niin siitä vaan todellisuudessa sinun poterossa makaamis taidoista ei ole apua kun massa ase saa sinut tähtäimeen.
        kuka on sanonut että mies keksi kirjoittamisen?mistä hitosta sinä voit tietää ettei se ollut alkukantainen nainen luolassa piirtämässä miehensä "uro" töistä?
        väkisin makaamisen sanon vain sen että jos nainen on nukkumassa/sammunut ja ukko päättää tökkiä sisään on se raiskaus vaikka suomen laki ei sitä tunne mutta muualla se on tuomittava teko.tämä yhteiskunta rakastaa hyysätä raiskareita ja pedofiilejä.ps.raiskarit/pederit ovat 97%miehiä.
        hmm.toi 1 murhaaja taisi olla thaikku joka minun silmissä ei ole meidän kansalainen vaan yksi tuonti vaimo.
        jessus älä nyt unohda oman sukupuolesi hirvittäviä tekoja mm.kouluampujat,ihanat isät jotka sulkevat tyttärensä kellareihin jne.
        mulla ei ole ongelma yleisellä tasolla miehiä kohtaan mutta kyllä sikoja kohtaan on.arvostusta ei tipu.
        minusta on aivan turha odotella naisen nöyristymistä ja jos saat akkasi nöyrtyämään ei se tarkoita että hän sinua kunnioittaa.

monella heistä on vahva itsenäinen nainen joka ei kaipaa miestänsä vaihtamaan lamppua =)

Kuka on sanonut että mies keksi kirjoittamisen?

Tyttöseni, kaikki varhaisimmat säilyneet kirjoitukset ovat miesten kirjoittamia. Siitä miehet ovat sitten jatkaneet kehittämistä ja pikkuisen googlaamalla voit ehkä sinäkin löytää suomen kirjakielen kehittäjän.

Miksi sitten yleensä kirjoitustaito kehitettiin? Verotus, uskonnolliset ja hallinnolliset käskyt, kauppa ja sodankäynti. Niissähän sitä miehet tarvitsivat ja käyttivät.

• joille se kuuluu
        kakakkakakaaa kirjoitti:

http://corporate.britannica.com/press/inventions.html

• Sovinix
        kakakkakakaaa kirjoitti:

Ainakaan äidinkieltä et osaa senkään vertaa kuin minä. Sen verran paljon kirjoituksessasi on kielioppi virheitä ja lauseet on myös tapana aloittaa isolla alkukirjaimella. Vaikka usein sanotaan, että naiset ovat parempia kielellisissä asioissa kuin miehet. Tässä tapauksessa se ei pidä paikkaansa.

Toiseksi sinä et sitä määrittele mikä on vääryys, sillä voihan olla, että nämä sinun vääryytenä näkemäsi asiat ovat olleet välttämättömiä tekoja suuremmasta kokonaisuudesta katsottuna jopa hyvä ja melkein pyhiä tekoja, joilla on taattu länsimaisen sivilisaation kehittyminen ja pystyssä pysyminen näinkin pitkälle kuin se on kehittynyt.

Kolmanneksi kaltaisesi ihmiset eivät joka tapauksessa koskaan ymmärrä mitään niistä asioista mistä puhun. Eikä kaltaisiasi ihmisiä mitenkään saa ymmärtämään. Aikaisemmin yritin kovasti edistää sovinismin asiaa ja miehen asemaa yhteiskunnassa, koska koin, että mies yhteiskunnan soturina ei saa sitä kunniaa mikä hänelle tässä maailmassa kuuluu. Melkein kaikista asioista mikä kuuluu normaaliin miehuuteen. On tehty vastenmielistä, pahaa ja vääryyttä. Kunnes tajusin sen, että mitä enemmän feministit saavat läpi omia näkemyksiään yhteiskunnassa sitä nopeammin Islamisaatio korjaa virheet feministien yhteiskuntasuunnittelussa ja mikä parasta minun ei tarvitse tehdä yhtään mitään.

Väistämätön Islamisaatio kaataa feministisen yhteiskuntamallin seuraavan 20 vuoden kuluessa Euroopassa ihan yhtä väistämättömästi kuin kommunismi kaatui neuvostoliitossa ja minun ei tarvitse tehdä yhtään mitään asioita edistääkseni muuta kuin tehdä omasta elämästäni mahdollisimman mukavaa vaikkapa erilaisista viihteen muodoista nauttien. Fysiikanlakeja ja syntyvyyden massiivista vääristymää Islamilaisesti ajattelevien ja feministisesti ajattelevien välillä ei minkäänlainen feministinen itsepetos pysty enää ohittamaan. Itsepetoksen kohtalo on ajautuminen umpikujaan kuten aina.

• kkakakaaa
        Sovinix kirjoitti:

Ainakaan äidinkieltä et osaa senkään vertaa kuin minä. Sen verran paljon kirjoituksessasi on kielioppi virheitä ja lauseet on myös tapana aloittaa isolla alkukirjaimella. Vaikka usein sanotaan, että naiset ovat parempia kielellisissä asioissa kuin miehet. Tässä tapauksessa se ei pidä paikkaansa.

Toiseksi sinä et sitä määrittele mikä on vääryys, sillä voihan olla, että nämä sinun vääryytenä näkemäsi asiat ovat olleet välttämättömiä tekoja suuremmasta kokonaisuudesta katsottuna jopa hyvä ja melkein pyhiä tekoja, joilla on taattu länsimaisen sivilisaation kehittyminen ja pystyssä pysyminen näinkin pitkälle kuin se on kehittynyt.

Kolmanneksi kaltaisesi ihmiset eivät joka tapauksessa koskaan ymmärrä mitään niistä asioista mistä puhun. Eikä kaltaisiasi ihmisiä mitenkään saa ymmärtämään. Aikaisemmin yritin kovasti edistää sovinismin asiaa ja miehen asemaa yhteiskunnassa, koska koin, että mies yhteiskunnan soturina ei saa sitä kunniaa mikä hänelle tässä maailmassa kuuluu. Melkein kaikista asioista mikä kuuluu normaaliin miehuuteen. On tehty vastenmielistä, pahaa ja vääryyttä. Kunnes tajusin sen, että mitä enemmän feministit saavat läpi omia näkemyksiään yhteiskunnassa sitä nopeammin Islamisaatio korjaa virheet feministien yhteiskuntasuunnittelussa ja mikä parasta minun ei tarvitse tehdä yhtään mitään.

Väistämätön Islamisaatio kaataa feministisen yhteiskuntamallin seuraavan 20 vuoden kuluessa Euroopassa ihan yhtä väistämättömästi kuin kommunismi kaatui neuvostoliitossa ja minun ei tarvitse tehdä yhtään mitään asioita edistääkseni muuta kuin tehdä omasta elämästäni mahdollisimman mukavaa vaikkapa erilaisista viihteen muodoista nauttien. Fysiikanlakeja ja syntyvyyden massiivista vääristymää Islamilaisesti ajattelevien ja feministisesti ajattelevien välillä ei minkäänlainen feministinen itsepetos pysty enää ohittamaan. Itsepetoksen kohtalo on ajautuminen umpikujaan kuten aina.

Hyvä mies.
        En jaksa kirjoittaa kieliopillisesti pilkkujen,isojen kirjaimien jne.
        Älä takerru siihen
        Viesti sisältöhän tässä oli pää pointti =D
        Köh! Saanen muistuttaa että naisilla ei ollut oikeutta mihinkään.
        Mieleeni ei kyllä tule missä oikeasti sanotaan että mies se luolassa kirjoittamisen alkeet aloitti!
        Femmari en ole.
        Sinun mielipiteesi ovat sinun ja minun ovat minun =)
        Pakko sano että naisten etuja on ajettava eteenpäin niin pitkään kun siat porkuttavat eteenpäin.
        Ilman vahvoja naisia olisivat oikeutemme alkaaneet paljon myöhemmin.
        Miehet jotka ajoivat myös tasa-arvoisuutta eteenpäin ymmärsivät asian toisin kuin te!
        Odotan kovasti kun muslimit tunkevat maahamme "opettamaan" islamia=en ole alistumassa heidän jumalalle.
        Kuvitteletko sinä tosiaan että suurin osa Suomalaisista olisi tähän alistumassa? sinä ehkä mutta sinä voitkin pakata laukkusi pyhää mekkaa kohti.=D
        Nonniin minulla ei ole aikaa päivystää sinun textiä.(olisi hauska tavata livenä.älä ota tätä pahalla sinun kanssa olisi mielenkiintoista jatkaa keskustelua =) )Onhan minulla muutakin elämää kuin tämä kone =)

• Ikävä tosiasia
        kkakakaaa kirjoitti:

Hyvä mies.
        En jaksa kirjoittaa kieliopillisesti pilkkujen,isojen kirjaimien jne.
        Älä takerru siihen
        Viesti sisältöhän tässä oli pää pointti =D
        Köh! Saanen muistuttaa että naisilla ei ollut oikeutta mihinkään.
        Mieleeni ei kyllä tule missä oikeasti sanotaan että mies se luolassa kirjoittamisen alkeet aloitti!
        Femmari en ole.
        Sinun mielipiteesi ovat sinun ja minun ovat minun =)
        Pakko sano että naisten etuja on ajettava eteenpäin niin pitkään kun siat porkuttavat eteenpäin.
        Ilman vahvoja naisia olisivat oikeutemme alkaaneet paljon myöhemmin.
        Miehet jotka ajoivat myös tasa-arvoisuutta eteenpäin ymmärsivät asian toisin kuin te!
        Odotan kovasti kun muslimit tunkevat maahamme "opettamaan" islamia=en ole alistumassa heidän jumalalle.
        Kuvitteletko sinä tosiaan että suurin osa Suomalaisista olisi tähän alistumassa? sinä ehkä mutta sinä voitkin pakata laukkusi pyhää mekkaa kohti.=D
        Nonniin minulla ei ole aikaa päivystää sinun textiä.(olisi hauska tavata livenä.älä ota tätä pahalla sinun kanssa olisi mielenkiintoista jatkaa keskustelua =) )Onhan minulla muutakin elämää kuin tämä kone =)

"Vanhimmat säilyneet kirjoitukset ovat peräisin Kaksoisvirran laaksossa, Mesopotamiassa, eläneiltä sumereilta noin 3200 eKr. Kirjoituksen käyttöönotto syntyi tarpeesta pitää kirjaa temppeliin saapuneista tavaroista ja veroista. Sumerien ensimmäiset savitauluihin tehdyt kirjoitukset käsittelivätkin tavaraluetteloita ja verokuitteja ja talouslaskentaa. ilmeisesti lovi- ja tikkumerkintöjä on tehty paljon aikaisemmin, koskapa sumerien savitauluista ilmenee jo kehittynyt laskutaito 60-järjestelmineen, yhteen-, vähennys-, kerto- ja jakolaskuineen."

Naisetko siellä temppelissä hoitivat verotusta?

• BlondiBimbolina
        Ikävä tosiasia kirjoitti:

"Vanhimmat säilyneet kirjoitukset ovat peräisin Kaksoisvirran laaksossa, Mesopotamiassa, eläneiltä sumereilta noin 3200 eKr. Kirjoituksen käyttöönotto syntyi tarpeesta pitää kirjaa temppeliin saapuneista tavaroista ja veroista. Sumerien ensimmäiset savitauluihin tehdyt kirjoitukset käsittelivätkin tavaraluetteloita ja verokuitteja ja talouslaskentaa. ilmeisesti lovi- ja tikkumerkintöjä on tehty paljon aikaisemmin, koskapa sumerien savitauluista ilmenee jo kehittynyt laskutaito 60-järjestelmineen, yhteen-, vähennys-, kerto- ja jakolaskuineen."

Naisetko siellä temppelissä hoitivat verotusta?

ei mitään käsitystä siitä kuka keksi ja missä kirjoituksen mutta mitä sitten? Jokuhan on aina ollut jossain asiassa se pioneeri olipa sitten mies tai nainen. Mutta kyllä täytyy myöntää että naisena elämä on oikeasti todella helppoa länsimaissa nykyään joten mitä turhaa itkeä. Mies en haluaisi olla mistään hinnasta ja raataa joka asian eteen kun nyt pääsen naisena paljon vähemmällä. Jos Jumala on olemassa, niin isot kiitokset, että saan olla nainen! Kitiskää vaan sovinistit, femakot sun muut kateellisena kun ette muutakaan voi :) minä jatkan elämästä nauttimista..onneksi riittää nykyäänkin miehiä jotka maksaa naiselle elämisen ja naisena voin keskittyä minua kiinnostaviin asioihin miehen tienatessa :)

• ö.
        Sovinix kirjoitti:

"Koko kysymys siitä, että mitään "hirveyksiä" ei olisi tapahtunut jos nainen olisi ollut vallankahvassa on teoreettinen, koska naisjohtajuus ei kunnioita pätkääkään niitä perustekijöitä, jotka takaavat koko kulttuurin säilymisen edes kahtakymmentävuotta tästä nykyhetkestä eteenpäin ja tästä johtuen väistämätön Islamisaatio pyyhkii Euroopan läpi ja pelastaa meidät naisjohtajuudelta samalla saamme Islamilaisen kulttuurin Eurooppaan. Yhteiskunta joka ei kunnioita sotureitaan eli miehiä korvautuu yhteiskunnalla, joka kunnioittaa omiaan. Totuutta ei lopulta pääse kovinkaan femakko karkuun."

Jos naiset olisivat johtajia, maailmassa ei olisi islamilaista kulttuuria, jota vastaan taistella. Yhteiskunta ei myöskään tarvitsisi sotureita, jos sotia ei olisi.

• Maggie Tatseri
        ö. kirjoitti:

"Koko kysymys siitä, että mitään "hirveyksiä" ei olisi tapahtunut jos nainen olisi ollut vallankahvassa on teoreettinen, koska naisjohtajuus ei kunnioita pätkääkään niitä perustekijöitä, jotka takaavat koko kulttuurin säilymisen edes kahtakymmentävuotta tästä nykyhetkestä eteenpäin ja tästä johtuen väistämätön Islamisaatio pyyhkii Euroopan läpi ja pelastaa meidät naisjohtajuudelta samalla saamme Islamilaisen kulttuurin Eurooppaan. Yhteiskunta joka ei kunnioita sotureitaan eli miehiä korvautuu yhteiskunnalla, joka kunnioittaa omiaan. Totuutta ei lopulta pääse kovinkaan femakko karkuun."

Jos naiset olisivat johtajia, maailmassa ei olisi islamilaista kulttuuria, jota vastaan taistella. Yhteiskunta ei myöskään tarvitsisi sotureita, jos sotia ei olisi.

Mitä sitten olisi? Kerro nyt ihmeessä visiosi.

• Naisjeesus
        ö. kirjoitti:

Eikä tarvittaisi lääkäreitä, kun ei olisi tautejakaan. Eikä hautausmaita, kun kukaan ei kuolisi. Ja lammas ja leijona laiduntaisivat yhdessä kedolla enkelten soittaessa harppujaan...

• --uneton--
        Naisjeesus kirjoitti:

Eikä tarvittaisi lääkäreitä, kun ei olisi tautejakaan. Eikä hautausmaita, kun kukaan ei kuolisi. Ja lammas ja leijona laiduntaisivat yhdessä kedolla enkelten soittaessa harppujaan...

Sodat ovat miesten aiheuttamia. Taudit ja kuolema eivät. Jälkimmäisiltä siis tuskin säästyisimme, vaikka naiset johtaisivat yhteiskuntaa.

• Naisjesse
        --uneton-- kirjoitti:

Sodat ovat miesten aiheuttamia. Taudit ja kuolema eivät. Jälkimmäisiltä siis tuskin säästyisimme, vaikka naiset johtaisivat yhteiskuntaa.

Mitenkä naiset ratkaisevat kiistansa? Noppaa heittämällä ehkä? Entä millä hallitsevat naiset tuhoavat agressiiviset ja sodanhaluiset miehet yhteiskunnissaan, ennen kuin vahinko tapahtuu?

• DRGYHJKL

Eiköhän "syyllisiä" olla mekin.

• Ihmisiähän me kaikki

Itse olen sitä mieltä että kyllä tuo lista olisi melko samanlainen, vaikka kyseessä olisivatkin naisjohtajat, sillä ihmisiähän me kaikki olemme, ja eivät kaikki naiset ole empaattisia ja miehet väkivaltaisia, nämä ovat vain strereotypioita. Esimerkikisi, vaikka yleisesti naiset olisivatkin empaattisempia, voivat jotkut naiset olla silti monia miehiä raaempia.

Siis en usko että mies- ja naisjohtajien välillä olisi mitään suuria erojaa, niin kuin että tulevat naisjohtajat olisivat miehiä pahempia maailman aisioita pilaavia tyranneja, taikka ilman sotia selviäviä kaikkien tasa-arvoa ja ajavia pasifisteja. Loppujen lopuksi miehien ja naisten ero löytyy melkein yksinomaan alapäästä. :)

• Luu x5

Ja kansalaiset, totisesti sanon teille tämän turhaakin turhemman jankkauksen perusteella, että naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä!

• . . . . . ..

Niin, poissuljet tuossa typerässä argumentissasi kaikki muut paitsi nuo muutamat hirveät, sekopäiset miehet.

Hyviä miehiä ei sitten taida ollakaan? Myös hyvien miesten lista on hyvin pitkä.

Kehtaatkin verrata noita listasi psykopaatteja minuun, koska heillä ei ole mitään muuta yhteistä kanssani kuin sukupuoli.

• elämä on laiffii

Pois tuo tuollainen miehet on paskoja haisevia sikoja, naiset on rumia kylmiä huoria. Ihminen, HUOM!! paino sanalla ihminen, on aina ollut susi toiselle. Maailma olisi parempi paikka ilman ihmistä. Ihme touhua tuollainen vertailu, kuka on pahin, kuka on paras, kuka on rumin, kuka on kaunein, kuka on pelkuri, kuka on rohkea. Kaunaiset ihmiset on pohjasakkaa, niistä ei kannata välittää, kun nekään ei välitä kenestäkään. Vertailu on ihan paskaa, kaikki on ihan vitun ulapalla kuitenkin, eivät tiiä hevonpaskaa elämästä, eikä mitään, hyvä jos oman työnsä pystyy hoitaan tai pitämään. Älykkyydestä ja tiedosta kilpailu on paskaa, yks ihminen ei tiiä ku murusen kaikesta maailman tiedosta, ja senkin mitä tietää, eikä aina sitäkään, auttaa vaan hallitseen omaa elämäänsä jollain tavoin. Kauhia päteminen oman sukupuolen "saavutuksista", esim miehillä Albert Einstein keksi atomipommin ja oli kuuluisa fyysikko jonka älykkyysosamäärä 23356677. Saatana kaikki koko ajan toistensa kraivelissa kiinni mistäkin syystä, ku ei uskalleta kattoo peiliin. Ihminen on niin vitun mielisairas. Oonko ainut joka suhtautuu näin herkkänahkaisesti. Ku ihmiset unohtais kaiken turhan paskan, menisivät mettään, ja kuuntelisivat lintujen laulua, eivätkä miettis liikaa naisasioita/miesasioita. Esimerkiksi tuollakin yhdellä palstalla on perheenisä joka on kuulema kaikki tapaamansa naiset voittanut fyysisesti ja älyllisesti, hän ei ole ikinä tavannut vahvaa naista. Sen vaimo on varmaan aika vahva nainen. Tai äijä ei tajua mitä sana vahva merkitsee.

• kielioppivirheitä

Onneksi luettelossasi mainitut henkilöt ovat kiehiä eikä miehiä.

• kiehisiä

Totta, kiehiähän nuo :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      123
      3982
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2049
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1811
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1727
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1710
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1661
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      443
      1518
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1266
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1252
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      440
      1218
    Aihe