Pyydän myös esirukousta erikoisesti terveyteni puolesta. Mulla on taas paha
> hammastulehdus. Olen heikossa kunnossa. Maanantaina multa poistettiin
> alhaalta takahammas, jonka alla oli ollut tulehduspesäke
> ilmeisesti 11 vuotta. Hampaan poistamisen jälkeen tulehdus on vain
> pahentunut. Olen kuumeessa ja koko alaleuka on kipeä ja turvoksissa. Mätää
> valuu suuhun jatkuvasti. Auta Herra!
>
> Sarveiskalvonsiirtoleikkaus olisi 20.4. vasempaan silmään. Rukoillaan, että
> Herra parantaisi, ettei silmiä tarvitsisi leikata. Oikeassa silmässä on
> kaihi, koska leikkauksessa sitä pidettiin paikallaan n. 3 tuntia. Kaihia ei
> vielä leikata, mutta se haittaa jo muutenkin huonoa näköä.
Vastsin vietiin ja anon vieläkin armoa evankelista sisarelleni.
Olen sanaton. Nostin kuvainnollisesti käteni ylös ja huokailin tuskissani asiasi puolesta. Herra. Sinä, joka olet silmät ihmislapseen istuttanut anomme suo niille myös näkö.
Samoin anomme hampaidemmekin kohdalle. Olet Jumala Isämme luvannut armosi sanan vakuudeksi myös parantaa, sitä tässä Sinulta anomme Jeesuksen Nimessä. Kiitos Tuosta Nimestä, joka toi meille autuuden ja anteeksi annon.
Olen sanaton, alla olevasta
2
190
Vastaukset
- Metsäm.
kuin huokailla puolestasi. Itsellänikin on jo niin monta vaivaa, etten jaksa enkä edes kerkiä kiireisille lääkäreille kaikkia valittaa. Olen jo itsekin väsynyt. Jotain mätää on omassakin poskihampaassa.
On joskus rukoiltu ystävien puolesta ja ovat parantuneet, mutta hengen hedelmän suhteen on luu jäänyt käteen. Vaikka Raamattu kehottaa parantamaan kaikkin sairaat, niin olen aika skeptinen sen suhteen. Minusta on parempi mennä sairaana taivaaseen, kuin huippukunnossa ...jne.
Silti rukoilen puolestasi, mutta odotan sinun odottavan ikuista terveyttä pelastuneena. Ota sinäkin sama mieli. Jospa silloin Herra näyttääkin, miksi on näin? - .
tuo kaksi tuhatta vuotta sitten kuollut hammaslääkäri. Hallelujaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564