Sukupuolitautiako?

kuppastamenoa

Mulla on ollut joskus teiniikäsenä ihmeellistä ihottumaa esinahassa. Joskus kutisi todella pahasti ja iho kesiytyi, mutta meni ohi omineen. En silloin viellä ollut harrastanut seksiä kenenkään kanssa, että tuskin oli sukupuolitautia.
Sen jälkeenkin on joskus ollut terskan alapuolella kuumotusta ja tuntunut tulehtuneelta/ärtyneeltä. Olen olettanut, että se on ottanut itteensä masturboinnista/huonosta hygieniasta.
Sittemmin olen kyllä ollut yhdynnässä ilman kondomia extyttöystäväni kanssa. Hän oli kokeneempi kuin minä.
Tänään huomasin terskan alapuolella missä esinahka kiinnittyy terskaan pienen valkoisen näpyn ja se tuntuu tulehtuneelta taas ja hieman punoittaa koko alue. Ärtyneisyys on hieman saman kaltainen kuin silloin kun olin viellä kokematon, mutta voihan tietty olla, että olen saanut tartunnan (siintä olisi kaksi vuotta aikaa).

Onko mahdollisuutta, että tämä voisi olla jotakin muuta kuin sukupuolitautia?
Jos on tod. näk. sukupuolitautia, niin mitä laatua?

2

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuppastamenoa

Mitään kirvelyä ei virtsatessa ole eikä havaittavia vuotoja, että ei kai ainakaan klamydiaa tai tippuria ole?
      Herpes tulisi mieleeni tosin tää on kyllä eka kerta kun havaittavia näppyjä on. Yks vaihtoehto olis kait hiivatulehdus, mutta noi näpyt hämää... Aargh, tuun hulluksi!

Varmaan terveyskeskus lääkäri osaa sanoa jotakin asiasta? Täytyy yrittää vähän keräillä rohkeutta, jos uskaltaisi ottaa asian puheeksi samalla, kun käyn muita vaivoja valittelemassa ensi viikolla.
      Eniten pelottaa, että mitä nykynen ystävätär asiaan suhtautuu jos minulla jotakin todetaan. Luulee tietty, että olen käynyt vieraissa.

• Tuskin kuppaa

jos sattuu olemaan kuppaa. Sehän ei välttämättä aiheuta sitä eikä tätä. Myöhemmin tulee mahdollisesti haava tai useampia, todennäkoisesti mulkkuun tai huuleen. Sekin voi jäädä tulematta.
        Vasta vuosien jälkeen, 15-30 vuotta, kuppa on jo aivoissa ja hulluus tulee. Niinkuin Eino Leinolle ja monelle 100 v sitten olleille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      154
      1363
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      946
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      695
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      610
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      598
    6. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      28
      588
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      570
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      543
    Aihe