Lauantain toivotut:)

Meriläinen

104

778

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meriläinen
    • Keltainen kuu

Saunasta tulleena ja viskiä naukkaillen. Sen verran olen ummikko etten noita linkityksiä ossaile mutta soittaisin Sielun Veljet ja Peltirumpu...

• Kyllästynyt.

onnellinen ettet osaa linkittää juutuubille!
        Sen taidon hallisijoille pitäisi perustaa ihan oma palsta.

• Keltainen kuu
        Kyllästynyt. kirjoitti:

kyllä kanssasi samaa mieltä, muakin ärsyttää nää jatkuvat linkitykset, enpä pahemmin niitä aukaile ja ohittelenkin sellaiset jutut usein miten. Nyt vaan tylsä lauantai-ilta...

• Meriläinen
        Nittaminax kirjoitti:

tämän tahtoisit kuulla?

http://www.youtube.com/watch?v=1M_aA5UuEhU

Hyvä kun kerkesit apuun, mie jäin fiilistelemään taas tuubiin, mm. tän kappaleen kanssa :

http://www.youtube.com/watch?v=k5JkHBC5lDs&feature=related

• Meriläinen
        Kyllästynyt. kirjoitti:

Siksi laitoin otsakkeeseen että lauantain toivotut että ei tarvitse avata sen kuka ei tätä ymmärrä.
        muinakin lauantaina olen käyttänyt tätä samaa otsikkoa kun on musiikki linkkejä, tiedoksi vaan sullekin ja oikein hyvää viikonloppua :)

• T.oivoton
        Meriläinen kirjoitti:

Siksi laitoin otsakkeeseen että lauantain toivotut että ei tarvitse avata sen kuka ei tätä ymmärrä.
        muinakin lauantaina olen käyttänyt tätä samaa otsikkoa kun on musiikki linkkejä, tiedoksi vaan sullekin ja oikein hyvää viikonloppua :)

lauantaita sinullekin.

• hairioilmoitus

• hairioilmoitus

• GloriaJoy
      • GloriaJoy

• Meriläinen

• GloriaJoy
        Meriläinen kirjoitti:

Tästä kappaleesta on mulle tullut nyt se jokin, vaikkei koskekaan ketään erityisesti, mutta sävel ja sanat osuu ja uppoo johonkin syvälle:

http://www.youtube.com/watch?v=yAr5CX0P8zM

Näiden mimmien kykyä eläytyä lähes itkijänaisten tavoin kadehdin suorastaan:

http://www.youtube.com/watch?v=AcKLpnrOjLA

kannattaa kuunnella harvoin .. ettei jää levy päälle omaksi sisäiseksi puheeksi .

• Meriläinen
        GloriaJoy kirjoitti:

Näiden mimmien kykyä eläytyä lähes itkijänaisten tavoin kadehdin suorastaan:

http://www.youtube.com/watch?v=AcKLpnrOjLA

kannattaa kuunnella harvoin .. ettei jää levy päälle omaksi sisäiseksi puheeksi .

Upea esitys, ois vaan saanut olla tekstitys että ois ymmärtänyt :)

• GloriaJoy

• HTZA

• GloriaJoy

• HTZA
        GloriaJoy kirjoitti:

ja tälle et naura etkä tuhaha :-)

http://www.youtube.com/watch?v=0SribIUAZos&feature=related

...

Kävin nauramassa vessassa, kuten silloin kun pienet lapseni kertoivat viisauksiaan ja ihmettelyjään. Ettet vaan huomaisi!
        Ajatus oli, varmaan, ihan kiva ja sinulla oli sievä, punainen, mekko.
        :)
        H.

• hairioilmoitus

Marstio on......on.....no ei se huono ole :)))

Kiitos linkistäsi. Loistava.Loistava. Loistava.

Ps. se oli loistava

• Meriläinen

Niin mustakin, se ON loistava.

• Jos sä tahdot niin

• Meriläinen

• Meriläinen

• Meriläinen kirjoitti:

Hector on HYVÄ! sille ei voi mitään.

konsertissa viime keväänä Savoy teatterissa ja hänellä oli Pave Maijanen vierellään muusikkona ja co-riderina. Oli se hauskan näköistä, kun 200 cm pitkä Hector oli kaverina 174 cm:lle Pavelle.

• Meriläinen
        Teotwawki kirjoitti:

konsertissa viime keväänä Savoy teatterissa ja hänellä oli Pave Maijanen vierellään muusikkona ja co-riderina. Oli se hauskan näköistä, kun 200 cm pitkä Hector oli kaverina 174 cm:lle Pavelle.

Taas täytyy kehua että näin miekin Hectorin ihka elävänä talvipuutarhassa helsingissä vuosia sitten.
        Ite oon 152 niin aattele mikä järkäle, katto mua jostain korkeuksista :))

• Meriläinen kirjoitti:

Taas täytyy kehua että näin miekin Hectorin ihka elävänä talvipuutarhassa helsingissä vuosia sitten.
        Ite oon 152 niin aattele mikä järkäle, katto mua jostain korkeuksista :))

Kerran olin lasten kanssa Korkeasaaressa ja menimme Mustikkamaan kautta siltaa pitkin sinne. Hector tuli poikansa kanssa vastaan ja jäi juttelemaan sillalle ihan kuin vanhalle tutulle. Tiesi varmasti, että minä tiedän kuka hän on. Se oli nimittäin sen suuren 1970-luvun sukseen jälkeen.

• Keltainen kuu

pitäisi kaivella esiin, on keikkaliput tullut ostetuksi 5.6 Käpylään...

• Keltainen kuu kirjoitti:

pitäisi kaivella esiin, on keikkaliput tullut ostetuksi 5.6 Käpylään...

Guns n' Roses? Tuleeks ne Käpylään? Missäs päin Käpylää on sellainen areena, missä ne mahtuu esiintymään. 1991 muistaakseni ZZ-Top oli Oulunkylän luistinstadikalla ja mä asuin silloin Malmilla. Ei tarvittu lippuja, konsertti kuului oikein hyvin neljän kilsan päähän.

• Keltainen kuu
        Teotwawki kirjoitti:

Guns n' Roses? Tuleeks ne Käpylään? Missäs päin Käpylää on sellainen areena, missä ne mahtuu esiintymään. 1991 muistaakseni ZZ-Top oli Oulunkylän luistinstadikalla ja mä asuin silloin Malmilla. Ei tarvittu lippuja, konsertti kuului oikein hyvin neljän kilsan päähän.

mie tarkoitin. Käpylän Urheilupuisto on areenana ja biljetistä pulitin 89e...

• Keltainen kuu kirjoitti:

mie tarkoitin. Käpylän Urheilupuisto on areenana ja biljetistä pulitin 89e...

Vermon alueella? Siellä sen täytyy olla. Ikävä kyllä en asu Malmilla enää, vaan 110 kilometrin päässä. Tänne tuskin kuuluu.:-)

• Meriläinen

• Meriläinen

• Meriläinen kirjoitti:

Veljelleni meressä;

http://www.youtube.com/watch?v=TXJpgqhWvNY

olen omistanut, mutta tarttee varmaan ottaa yhteyttä Kadonneiden levyjen metsästykseen ja pyytää heitä jäljittämään se. Epäilyni kohdistuu siskooni.:-)

• en joutunut sitten KOKS:aan, vaan pysyin katolla ihan hyvin. Joten näemme sitten varmasti vasta kesällä.:-)

• Meriläinen

No sitten mun täytyy vaan laittaa toi Upean Mahtava kukkakimppu omalle pöydälle:)
        Voi voi nyt et tiedä mitä ilman jäit.
        Mutta kesä saapuu ja niin minäkin :D))

• Meriläinen kirjoitti:

No sitten mun täytyy vaan laittaa toi Upean Mahtava kukkakimppu omalle pöydälle:)
        Voi voi nyt et tiedä mitä ilman jäit.
        Mutta kesä saapuu ja niin minäkin :D))

kuihtua kesään mennessä.:-((((((((((((((( Nyyh:D)))

• Meriläinen
        Teotwawki kirjoitti:

kuihtua kesään mennessä.:-((((((((((((((( Nyyh:D)))

No kesällähän niitä vasta onkin, kerään sitten oikein luomukimpun :D)

• Meriläinen kirjoitti:

No kesällähän niitä vasta onkin, kerään sitten oikein luomukimpun :D)

pää kainalossa kukkalähetystä. Kun eihän sitä koskaan tiedä, mihin jälleen kerran päästä pistää. Kaverin talon katolla on sammalia, joten projekteja riittää.:-D)))))))))))

• vaikka en kyllä löytänyt sitä alkuperäistä. No hymyn tämäkin kirvoittaa huulille. :))

• Meriläinen

• hairioilmoitus

• Meriläinen

• Tuo tumma nainen.

http://www.youtube.com/watch?v=g4yumPjfgpc

• viivi-amaldiina
      • Meriläinen

• viivi-amaldiina
    • viivatiina

laittaa kaija koon biisin miltä se tuntuu mää kun en osaa ettiä niitä mistään :((

• viivi-amaldiina

• Meriläinen

Sie saitkin jo, peräti kaks kertaa ;D)))))

• viivatiina

• viivatiina

• viivatiina
        Meriläinen kirjoitti:

Sie saitkin jo, peräti kaks kertaa ;D)))))

pyytää apua aina niin ystävällisiltä palstalaisilta =))

• tietenkin tämä mistä en saa tarpeekseni, eli Sakkijärven polkka :))) Katsokaa se video loppuun. :)))

• Meriläinen

• 15251

on olemassa oma palsta. Ylläpito ei näköjään ole tasapuolinen.

• Meriläinen

Joka aiheella on oma palsta, sellaisia me viiskymppiset ollaan että kaikkeen näppimme laitetaan :)

• Yxitypy
    • Meriläinen

Joku katkeruuksissaan haluaa pois tämän ketjun mutta jos vielä kerkiän niin kiitän kaikkia ihanasta musiikki annista ja ensi lauantaina uusi lauantain toivotut.
      Irwinin sanoin vain elämää:

http://www.youtube.com/watch?v=teFVIKbdls0

• Yxitypy

• Meriläinen

• Meriläinen

• Meriläinen

• Meriläinen

Hyi hyi :D)) Hah haa

• viivi-amaldiina
    • se oli jautaa

ja KETOON, KETOON BEIBI KETOON,,,,,,

• kaunis laulu ja sitten nukkumaan.
      http://www.youtube.com/watch?v=9DrX4NwP6i4

• olipa todella kaunis laulu.
        Hyvää yötä.

• Meriläinen

Hyvää yötä, se oli kaunista.
        Mulla oli nyt vauhtimusiikki ja tää maallisempi päällimmäisenä, noi vaatii aina tietyn tunnelman miulla.

• Korppis

kiinostunut miten Kreikan käy ihana maa, mutta miten käy ystävieni siellä.

Musiikki on voimakas mielentilojen muokkaaja ja siksi en kuuntele musiikkia kuin hyvässä seurassa ihmisten kanssa jotka ymmärtävät samaa musiikkisuuntaa kuin itsekin. Musiikki provosoi ihmisiä synkkyyteen tai liialliseen hyän olon tunteisiin vailla vatinetta.

http://www.youtube.com/watch?v=_LmAcfO9lyg

Tämäkin on vain oma mielipiteeni! Mutta kreikkalaisittain ei huolta eteenpäin mennään ; )))

• Meriläinen

Toi linkki oli kiva ja toi heti mun mieleen kreetan matkan.
        Sain kuvattua vanhan miehen muulin kanssa siellä, ja yks mikä oli jännää niin kaikki vanhat ihmiset joita kuvailin niin oikein asettuivat kuvattaviksi kun vain näytin kameraa, ykskin vanhempi herra huus oikein jes jes, oli autossa tien vieressä.

Itsehän koko eilisen päivän fiilistelinkin musiikilla milloin rajummalla ja milloin herkemmällä. Jo paljon ennen kun tän ketjun tänne laitoin.

• varotus GG

varo,eise ole miltä näyttää...
      kylsä tierät gg vainii harhassa iskelmissä

• en enää

eivät ole pahimista päästä,gg esittää ja meriläinen lupailee joskus.
        Sairaat imee sairautta.

• Pusu-Paula
    • 21
    • Jassuhairio
    • with love
      • Meriläinen

Itse en kattele noita ohjelmia jonne Matti ja Maija meikäläiset menee, mutta onneksi niitä tehdään on jokaisella mahdollisuus näyttää taitonsa, joilla niitä on mutta muuten jäisivät tiedottomuuteen.

• :)))
    • ...
      • pookionki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3007
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      2513
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      49
      2378
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2104
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1818
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1449
    7. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      39
      1091
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      19
      1067
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    Aihe