näyttää menevän paremmin yhteistyö kun tealla ja jukalla.
tealla ja artolla
3
714
Vastaukset
- huomaamassa
jonkinlaista yhteistyön syvenemistä Tean ja Jukan välillä, Tea jo ehti ihmetelläkin kuinka Arto vain vetäytyy omiin ajatuksiinsa eikä ole innostunut edes juttelemaan. Tuskin se Artokaan voi vielä Teaa pitää minään varmana tapauksena tai niin sanottuna kaatonaan. Kilpailuhan on vasta kehittymässä ja Jukallakin on vielä salaisia aseita käyttämättä.
- landen lande
Ensihuuma tuppaa monesti haihtumaan.Arton tapauksessa näyttäisi nyt käyneen niin.Ajatuskin elämästä landella hevostytön siippana ei sittenkään ole se juttu?? Jukka sopivampi maalaiselämään.
- 4+1=5
näyttää vielä valttikorttinsa kuhan ensin tutustuu kunnolla maatilaan ja teaan.. Minusta tea kohta hoksaa että turhaa hän on ajamassa jukkaa pois kun huomaa että artoon ei sydän enään syki niin ku alussa vaikka leikkihän on vielä alussa ei lopussa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268