On se törkeää että ministeritasolla kehotetaan rasismiin! Ministeri kehoittaa antamaan työpaikkoja mamuille vaikka kantasuomalainen olisi pätevämpi hakija samaan työpaikkaan! Ja tästä tällä palstalla ei saisi edes keskustella? On se pakolaisbisnes niin rahakasta hommaa että kansalta yritetään tukkia suut niin että asiasta ei saisi edes puhua! Hommassa on rasismia ja sananvapauden loukkaamista!
THORSSIN HARJOITTAMA RASISMI
6
245
Vastaukset
- kansan
Varojen rosvousta muka hyvällä asialla verhottuna.
- jäkättäjä
On se vaan kumma, miten ministeri Thors on joidenkin hampaissa. Muutama tuhat pakolaista, jotka tulevat jostain maanpäällisestä helvetistä, ja niiden takia joutuu Thors sylkykupiksi. Meidäkin työpaikalla musta mies pesee keittiössä astioita ja toinen lakaisee lattioita. Sellaista rahakasta hommaa. Miksi niissä ei ole meikäläisiä? Kysyn vaan ????
- on varaa?
jäkättäjä kirjoitti:
On se vaan kumma, miten ministeri Thors on joidenkin hampaissa. Muutama tuhat pakolaista, jotka tulevat jostain maanpäällisestä helvetistä, ja niiden takia joutuu Thors sylkykupiksi. Meidäkin työpaikalla musta mies pesee keittiössä astioita ja toinen lakaisee lattioita. Sellaista rahakasta hommaa. Miksi niissä ei ole meikäläisiä? Kysyn vaan ????
Maksaa esim 12 000dollaria/hlö välittäjille että pääsevät tänne? Aika rahakas helvetti siellä! Oikeasta helbvetistä ei todelliset avun tarvitsijat pääse tänne, suomalainenkaan vähäosainen ei saa mistään kaivettua tuollaisia rahasummia, miten näiltä voi löytyä?
Sitten kun näitä otetaan joka vuosi tuhansittain niin siitä alkaa kertymään iso elätettävien joukko! Eikä tässä vielä kaikki, jokainen tuo sitten laajan sukunsa perässä kun on ensin tänne päässyt, muttot ukit olisi kanssa elätettävä. Maassa satoja tuhansia työttömiä, ei tule silloin työtä olemaan elintasopakolaisillekaan. Rahaa ei riitä vanhusten ja lasten hoitoon jne, jne.. tämä alkaa olla pelkkää KURJUUDEN JAKAMISTA. - 4343453
jäkättäjä kirjoitti:
On se vaan kumma, miten ministeri Thors on joidenkin hampaissa. Muutama tuhat pakolaista, jotka tulevat jostain maanpäällisestä helvetistä, ja niiden takia joutuu Thors sylkykupiksi. Meidäkin työpaikalla musta mies pesee keittiössä astioita ja toinen lakaisee lattioita. Sellaista rahakasta hommaa. Miksi niissä ei ole meikäläisiä? Kysyn vaan ????
Siksi niissä hommissa ei ole meikäläisiä koska jos niihin töihin menee, saa ainoastaan minimipalkkaa eikä raha riitä elämiseen.
Kun taas mamu menee niihin hommiin, saa se edelleen helvetinmoiset tuet&avustukset&selkääntaputukset ja elää herroiksi rahoineen.
siksi. - pakkoruotsi
jäkättäjä kirjoitti:
On se vaan kumma, miten ministeri Thors on joidenkin hampaissa. Muutama tuhat pakolaista, jotka tulevat jostain maanpäällisestä helvetistä, ja niiden takia joutuu Thors sylkykupiksi. Meidäkin työpaikalla musta mies pesee keittiössä astioita ja toinen lakaisee lattioita. Sellaista rahakasta hommaa. Miksi niissä ei ole meikäläisiä? Kysyn vaan ????
Jos joku haluua tulla suomeen toihin niin siitä vaan.Rajalla pitäis kattoo onko työpikka valmiina ja paluulipun hinta otettais vararahastoon, jos sattuis et hommat ei kiinnostaiskaan, niin sais lähetää takas kotio.PS.nää sivut on rasistiset,ihan liian vaikeita laskuja mutapäille,eivät voi osallistua keskusteluun
- verorahoja palaa
Tästä näkee, kuinka paljon suurin piirtein maksaa ylläpidettävät:
http://ohjelmat.yle.fi/mot/arkisto/mot_maahanmuuton_hinta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427