THORSSIN HARJOITTAMA RASISMI

sensuroidaan

On se törkeää että ministeritasolla kehotetaan rasismiin! Ministeri kehoittaa antamaan työpaikkoja mamuille vaikka kantasuomalainen olisi pätevämpi hakija samaan työpaikkaan! Ja tästä tällä palstalla ei saisi edes keskustella? On se pakolaisbisnes niin rahakasta hommaa että kansalta yritetään tukkia suut niin että asiasta ei saisi edes puhua! Hommassa on rasismia ja sananvapauden loukkaamista!

6

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansan

      Varojen rosvousta muka hyvällä asialla verhottuna.

      • jäkättäjä

        On se vaan kumma, miten ministeri Thors on joidenkin hampaissa. Muutama tuhat pakolaista, jotka tulevat jostain maanpäällisestä helvetistä, ja niiden takia joutuu Thors sylkykupiksi. Meidäkin työpaikalla musta mies pesee keittiössä astioita ja toinen lakaisee lattioita. Sellaista rahakasta hommaa. Miksi niissä ei ole meikäläisiä? Kysyn vaan ????


      • on varaa?
        jäkättäjä kirjoitti:

        On se vaan kumma, miten ministeri Thors on joidenkin hampaissa. Muutama tuhat pakolaista, jotka tulevat jostain maanpäällisestä helvetistä, ja niiden takia joutuu Thors sylkykupiksi. Meidäkin työpaikalla musta mies pesee keittiössä astioita ja toinen lakaisee lattioita. Sellaista rahakasta hommaa. Miksi niissä ei ole meikäläisiä? Kysyn vaan ????

        Maksaa esim 12 000dollaria/hlö välittäjille että pääsevät tänne? Aika rahakas helvetti siellä! Oikeasta helbvetistä ei todelliset avun tarvitsijat pääse tänne, suomalainenkaan vähäosainen ei saa mistään kaivettua tuollaisia rahasummia, miten näiltä voi löytyä?
        Sitten kun näitä otetaan joka vuosi tuhansittain niin siitä alkaa kertymään iso elätettävien joukko! Eikä tässä vielä kaikki, jokainen tuo sitten laajan sukunsa perässä kun on ensin tänne päässyt, muttot ukit olisi kanssa elätettävä. Maassa satoja tuhansia työttömiä, ei tule silloin työtä olemaan elintasopakolaisillekaan. Rahaa ei riitä vanhusten ja lasten hoitoon jne, jne.. tämä alkaa olla pelkkää KURJUUDEN JAKAMISTA.


      • 4343453
        jäkättäjä kirjoitti:

        On se vaan kumma, miten ministeri Thors on joidenkin hampaissa. Muutama tuhat pakolaista, jotka tulevat jostain maanpäällisestä helvetistä, ja niiden takia joutuu Thors sylkykupiksi. Meidäkin työpaikalla musta mies pesee keittiössä astioita ja toinen lakaisee lattioita. Sellaista rahakasta hommaa. Miksi niissä ei ole meikäläisiä? Kysyn vaan ????

        Siksi niissä hommissa ei ole meikäläisiä koska jos niihin töihin menee, saa ainoastaan minimipalkkaa eikä raha riitä elämiseen.

        Kun taas mamu menee niihin hommiin, saa se edelleen helvetinmoiset tuet&avustukset&selkääntaputukset ja elää herroiksi rahoineen.

        siksi.


      • pakkoruotsi
        jäkättäjä kirjoitti:

        On se vaan kumma, miten ministeri Thors on joidenkin hampaissa. Muutama tuhat pakolaista, jotka tulevat jostain maanpäällisestä helvetistä, ja niiden takia joutuu Thors sylkykupiksi. Meidäkin työpaikalla musta mies pesee keittiössä astioita ja toinen lakaisee lattioita. Sellaista rahakasta hommaa. Miksi niissä ei ole meikäläisiä? Kysyn vaan ????

        Jos joku haluua tulla suomeen toihin niin siitä vaan.Rajalla pitäis kattoo onko työpikka valmiina ja paluulipun hinta otettais vararahastoon, jos sattuis et hommat ei kiinnostaiskaan, niin sais lähetää takas kotio.PS.nää sivut on rasistiset,ihan liian vaikeita laskuja mutapäille,eivät voi osallistua keskusteluun


    • verorahoja palaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe