Paras näkemäni tähänastisista leffoista on kyllä ehdottomasti VIHREÄ MAILI...aivan mahtava suoritus tom hanksilta ja siltä isolta mustaihoiselta mieheltä(nimee en muista)
Vastaukset 7
- Sika
Top 5 lista:
Vihreä maili
Darkness Falss
Tuuliajolla
Kaksi tornia
the ring
huonoinpia en oikein muista - jepsis
Shawshank Redemption. Suomenkielinen nimi tais olla jotain tyyliin: Rita Hayworth - avain pakoon.
Sekin on draama, joka sijoittuu vankilaan. Siinä ei tosin ole fantasiaa, kuten vihreässä mailissa.
Molemmat on saman ohjaajan/käsikirjoittajan ja molemmat perustuu Stephen Kingin kirjoitelmiin.- johan
em. on loistava elokuva!! voittaa kyllä vertailussa vihreän mailin, joka myöskin on hyvä elokuva. mut shawshank redemption on omaa luokkaansa! hyvä fiilis tulee kun katsoo kyseisen pätkän=)
- makarooni
joo..pittääpä kahttoo sekin..jossain vaiheessa..kiitti vinkistä...
- mä_vaan
makarooni kirjoitti:
joo..pittääpä kahttoo sekin..jossain vaiheessa..kiitti vinkistä...
underworld suomenkielinen nimi on varjojen valtakunta. kantsii kattoo!
- Minä
mä_vaan kirjoitti:
underworld suomenkielinen nimi on varjojen valtakunta. kantsii kattoo!
Älkää vaan katsoko, paitsi te aivottomat tehostefanit
- anouk
Exodus (tehty muistaakseni 50-luvulla), pääosassa Paul Newman. Oon katsonut videolta varmaan 100 kertaa. Paras leffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1331855Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233904Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.146876- 78813
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36802- 55751
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47737- 85681
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65651Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29561