Paras näkemäni tähänastisista leffoista on kyllä ehdottomasti VIHREÄ MAILI...aivan mahtava suoritus tom hanksilta ja siltä isolta mustaihoiselta mieheltä(nimee en muista)
Paras näkemäni leffa!!!
7
1343
Vastaukset
- Sika
Top 5 lista:
Vihreä maili
Darkness Falss
Tuuliajolla
Kaksi tornia
the ring
huonoinpia en oikein muista - jepsis
Shawshank Redemption. Suomenkielinen nimi tais olla jotain tyyliin: Rita Hayworth - avain pakoon.
Sekin on draama, joka sijoittuu vankilaan. Siinä ei tosin ole fantasiaa, kuten vihreässä mailissa.
Molemmat on saman ohjaajan/käsikirjoittajan ja molemmat perustuu Stephen Kingin kirjoitelmiin.- johan
em. on loistava elokuva!! voittaa kyllä vertailussa vihreän mailin, joka myöskin on hyvä elokuva. mut shawshank redemption on omaa luokkaansa! hyvä fiilis tulee kun katsoo kyseisen pätkän=)
- makarooni
joo..pittääpä kahttoo sekin..jossain vaiheessa..kiitti vinkistä...
- mä_vaan
makarooni kirjoitti:
joo..pittääpä kahttoo sekin..jossain vaiheessa..kiitti vinkistä...
underworld suomenkielinen nimi on varjojen valtakunta. kantsii kattoo!
- Minä
mä_vaan kirjoitti:
underworld suomenkielinen nimi on varjojen valtakunta. kantsii kattoo!
Älkää vaan katsoko, paitsi te aivottomat tehostefanit
- anouk
Exodus (tehty muistaakseni 50-luvulla), pääosassa Paul Newman. Oon katsonut videolta varmaan 100 kertaa. Paras leffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716