Kansanmurha meneillään

SUOMESSA!

Vanhasen I ja II hallitus (Mukaanlukien kaikki minsterit ja presidentti) ovat mukana joukkotuhonnassa,
jolla on tarkoitus TAPPAA suomen kansa,sekä syyllistyneet VALTIONPETOKSEEN luovuttamalla Suomen itsenäisyyden lopullisesti 1.12.2009 EU:lle. (MIKÄ ON OIKEA RANGAISTUS KYSEISELLE PORUKALLE)..?

ME TIEDÄMME MITÄ MAAILMALLA TAPAHTUU. TIEDÄTKÖ SINÄ?

THL: Sikainfluenssa hävisi Suomesta (miten olematon voi hävitä)?
Suositus: Ottakaa silti rokote.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/03/1075126

Suositus: älkää helvetissä tappako itseänne.
voitte lukea WHO:n kaksiosaisen muistion, joka on kirjoitettu 1972, siitä kuinka - kolmella askeleella - rokotteesta tehdään tappava ase. Ensin heikentämällä vastustuskykyä, sitten injektoimalla kehoon suuri määrä viirusta, josta heikennetty vastustuskyky ei voi selvitä. Ja kolmanneksi injektoimalla lisäaine, joka laukaisee valtavan tulehdusreaktion ja niin sanotun sytokiini myrskyn.
Tämä muistio löytyy näistä kahdesta linkistä:
http://theflucase.com/downloads/WHO_Memo_1_searchable.pdf
http://theflucase.com/downloads/WHO_Memo_2_Searchable.pdf

http://www.wordmworld.net/uncategorized/avoin-kirje-toimittajille

Toinen tappo piikki tulee viimestään syksyllä:
Valtio: H5N1-pandemia edelleen mahdollinen. Uusi rokote testaukseen Suomessa
http://www.infosota.fi/2010/02/18/valtio-h5n1-pandemia-edelleen-mahdollinen-uusi-rokote-testaukseen-suomessa/
Suomi on hankkinut koko väestölle GSK:n Prepandrix-rokotetta (viruskanta A/Indonesia/5/2005), jolla nyt THL ja EVIRA rokotuttivat henkilökuntaansa
http://www.infosota.fi/2009/12/07/suomi-testaamaan-uutta-lintuinfluenssarokotetta/

Näin sinut myrkytetään:
Teistä moni ei varmaan tiennyt että tämän vuoden 2010 alusta 01.01.2010 tuli voimaan uusi maailmanlaajuinen ja globaali elintarvikelakiuudistus, minkä jälkeen ruokiin saa lisätä mm. yli seitsemän aiemmin myrkkynä tunnettua kemikaalia. Näitä myrkkyjä on kaikenkaikkiaan 3275 kpl. Joukossa syöpää aiheuttavia ja endokriinista toimintaa häiritseväksi tiedettyjä aineita.
http://nwohavaintoja.blogspot.com/search?q=codex alimentarius

ÄLÄ SYÖ MASENNUS YM,LÄÄKKEITÄ (10min,elämästäsi.Liikaa vaadittu)?
http://www.youtube.com/watch?v=Ft7R5qp_NCE&feature=related

Taloudesta/uudesta maailman järjestyksestä/ilmasto kusetuksesta ym..
http://talousdemokratia.blogspot.com/

http://nwohavaintoja.blogspot.com/

http://nwo.11syyskuu.net/

(ajankohtaista myös):
http://pohjavesi.info/
http://supportmarkosihvonen.com/

9

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöljä.

      Koita kestää.
      Älä sotke muita sairairauksiisi.
      Onko ollut syntymästä saakka !

      Suomessa nyt asiat paremmin kuin koskaaa aiemmin.
      Myös kaltaisillasi. Tekin saatte sen 410 €kuussa muut tuet. Tekemättä mitään.

      • IHMEELLISTÄ ON

        SIKAPIIKKIN niin heidät on todellakin AIVOPESTY...ottaa sellaista MYRKKY itseensä jota ei ole edes TESTATTU LAINKAAN....


    • .
    • -

      Jos olet sitä mieltä että meillä on asiat "hyvin" niin katsoppas uusimmat SENSUROIMATTOMAT uutiset asioista niinkuin ne ON ja tule sitten avautumaan tänne palstoille tästä suomen tilanteesta. http://www.youtube.com/user/wwwoikeusturvainfo

      Massamedia vastaan kansalaisten omat sensuroimattomat mediat! TÄMÄ ASIA ON UPOUUTTA!

      Viralliset videoraportit löytyvät osoitteesta http://www.youtube.com/user/wwwoikeusturvainfo
      Tuoreimmat ja kaikkia ihmisiä koskettavat uutiset = ILTAHUUTO http://www.youtube.com/iltahuuto
      Satunnaisen kulkijan videomateriaalia http://www.youtube.com/user/satunnainenkulkija

    • .

      "Marko Sihvosen ja ryhmän asuntovaunuun oli murtauduttu nyt viikonloppuna ryhmän itsensä ollessa Kuopiossa.
      Asuntovaunun lämmitykseen ja keittämiseen tarkoitetun kaasupullon säätöjä oli näpelöity niin, että sytytettäessä kaasuliettä/lämmitystä se olisi toden näköisesti räjähtänyt.
      Asuntovaunu oli parkissa Kisahallin poliisiaseman parkkipaikalla.

      Viime viikolla samaisen asuntovaunun aggregaattien päälle kipattiin pyöräkuormaajalla kuutioittain lunta yön aikana. Asuntovaunu oli silloinkin parkissa Kisahallin poliisiaseman parkkipaikalla."

      http://mirjaleenaisoaho.blogit.uusisuomi.fi/2010/03/04/luomuruokaa-ja-kuluttajaa-ei-oikeasti-ole-olemassa/#comment-4357

      Riikka Söyringin kommentti #35

      Moniko tietää, että parasta aikaa Kuohulla käydään 30-vuotista yhden miehen sotaa ”kansanmyrkytysjärjestelmää” vastaan? Tämä yksi mies on vesiyrittäjä, rakennusurakoitsija, hyväntekijä, radikaali ravitsemuksen korpipoliitikko ja sinnikäs taistelija Esa Vaherto, 71.
      http://www.jyvaskylankaupunkilehti.fi/Uutiset/Paivan-puheenaihe/Vesi-Esa-pullottaa-pelastusta-kansalle

      Esa Vaherto, 72 v., omistaa pohjavesialueen Petäjävedellä lähellä Jyväskylää. Lopulta hänen talonsa paloi. (POLTETTIIN VIRANOMAISTEN TOIMESTA).
      http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/?scope=local&s=vesi esa&x=0&y=0

      Vesi Esan Haastattelu:
      http://bambuser.com/channel/H2O Lempäälä/broadcast/623409
      http://bambuser.com/channel/H2O Lempäälä/broadcast/623424
      http://bambuser.com/channel/H2O Lempäälä/broadcast/623649
      http://bambuser.com/channel/H2O Lempäälä/broadcast/623718
      http://bambuser.com/channel/H2O Lempäälä/broadcast/623756

      • '-'-'-'-'-' '<-'<-<

        kaikki on mahdollista!!


      • täyttä asiaa.
        '-'-'-'-'-' '<-'<-< kirjoitti:

        kaikki on mahdollista!!

        Miten tämä kansa joille on tehty lobotomia rokotuksien kautta, voi hahmottaakkaan noita asioita. Muovi ämpäreille kun ei puheet auttaa


      • .

        100% paskanjauhaja Vanhanen: Sotasukupolvi viitoitti tien EU:hun
        http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/03/vanhanen_sotasukupolvi_viitoitti_tien_euhun_1527670.html

        Unohti mainita että Suomi menetti lopullisesti itsenäisyyden 1.12.2009
        (lissabonin sopimus,jossa pässin nimi koreilee).

        Suomen Illuminati - Hallituksen korruptio on lyhyt dokumentti, joka kokoaa faktoja suomalaisista vaikuttajista osoittaen heidän kytköksiä salaiseen illuminatin eliittiin ja Bilderberg-ryhmään...
        http://www.youtube.com/watch?v=cll4qKCIdKM


    • Pikaista paranemista

      ..ensioireisiin kuuluu hyvin usein epäilyt salaliitoista , myös ääniä ja hahmoja voi havaita . Pikkuasioihin takertuminen ja esineiden koon aistiminen liian pienenä tai isona on myös jossakin määrin tyypillistä . Ensioireet saattavat kestää muutamasta päivästä vuosiin ennen sairauden pahenemista psykoosiasteelle .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe