Analyysi Israelista

City-Kani

lue koko juttu:
http://english.pravda.ru/opinion/columnists/13-03-2010/112576-wrong_israel-0
_________________________________________________________________________

Yksi asia on väittää olevansa uhri koko ajan, vuosisatojen. Toinen toimii samalla tavalla, tai mikä vielä pahempaa, kuin ne, jotka arvostellaan hoitoon juutalaisia huonosti. Varmasti, että Israelilla on oikeus olla jäsenenä kansainvälisen yhteisön ... varmasti, jos se käyttäytyy kuin nämä?

Silmä silmästä, hammas hampaasta, eikö? Ihmisoikeudet, jotka käyttäytyvät kuin ihmiset, niin. Selvää. Ja siksi ne kansakunnat, jotka eivät käyttäydy jäseniksi kansainvälisen yhteisön, loogisesti, tulisi menettää oikeutensa jäsenyyteen, kuten jäsen urheiluseuran on kielletty, jos (a) hän ei maksa palkkioita tai rikkoo sääntöjä.

Miksi Israel aina pelissä uhri kortin, jos se rikkoo kansainvälistä oikeutta? Jos Israel hyväksyy käsite "silmä silmästä", niin se ei voi valittaa, kun väistämättä tyyppi rikkomuksista se tekee päivässä mennä koko ajan ja on käynyt, kun Tel Aviv. Se voi? Ah! Vaan sanoa näin on antisemitismi (typerä ilmoitus, koska kaikki termi tarkoittaa "juutalaisvastaisia" osalta seemiläisiä kieliä, kuten kohden heprea ja arabia).

Päärahoittajana kohtaan vihaa ja kansainvälisen yhteisön Israelia kohtaan ei ole juutalaiset elävät omaa elämäänsä Moskovassa, Lontoossa, Teheran, Addis Abebassa ja Jerusalemiin, vaan pikemminkin toimia Israelin valtion. Älkäämme pussy-jalka ympäristössä, meidän on se pois lopullisesti.

Israel yrittää piiloutua raukkamaisesti aidat se rakentaa itse, eli mikä on rikoksesta kysymys olemassaolon holokaustin monissa maissa. Miksi hysteria, miksi eksponentiaalinen erittäin puolustava asento siitä, mikä näyttää olevan selvää? Monille niistä, jotka ovat vierailleet keskitysleireille toisesta maailmansodasta, ei koskaan ollut epäilystäkään, kunnes siitä tuli rikos epäillä.

Kuka yrittää peitellä mitä? Ja miksi? Kuka teki rikoksen puhua Afrikkalainen juutalaisten, orjuus, joka vieraili ole kun 6 (?) Miljoonaa sielua, mutta todennäköisesti lähempänä 70 miljoonaa?

Miten Israel käyttäytyy nykyään herättää vakavia kysymyksiä koskemattomuuteen tämän "ihmiset", jos todella israelilaiset voidaan kutsua yhden kansan eikä kirjava kokoelma etiopialaiset, suomalaisia, ranskalaisia, hollantilaisia, amerikkalaisten, palestiinalaisten ja venäläisiä, jotta nimi mutta muutama.

Vaikka toimia yksilöiden on erottaa valtion, on selvää, että Tel Avivissa on ongelma, vakava ongelma ja ongelma, joka saattaa kyseessä mahdollisesti edelleen hyväntahtoisesti Israelin valtion olemassaolon oikeuden, sillä nykyisessä , monien kansainvälisessä yhteisössä.

11

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Colombo2

      huomioiva linkkikirjoitus, jonka suomennos on onneton konekäännös.
      On erittäin tärkeää, ettei sionisteille, jotka pääosin kantavat vastuun juutalaisten pahoista teoista, anneta periksi eikä suostuta heidän alhaiseen tyyliinsä estää totuuden esiin tuominen.
      Esim. tämä: Who is trying to cover up what? And why? Who made it a crime to speak about the African Holocaust, slavery, which was visited not upon 6 (?) million souls, but probably nearer to 70 million?
      Orjakaupan aiheuttamat kärsimykset ovat moninkertaiset holokaustiin verrattuna.

      Johtavat juutalaiset vallankumoukselliset olivat myösvastuussa Neuvosto-Venäjän ja (myöhemmin Neuvostoliiton) terroristisen ja totalitaarisen systeemin luomisesta. Tämä systeemi ja sen vallanpitäjien politiikka synnyttivät häikäilemättömiä ja brutaaleja johtajia, kuten Stalinin ja hänen lähipiirinsä (joissa oli monia ei-juutalaisia ja venäläisiä mukana), joilla oli maailmanrauhaa uhkaavia ulkopoliittisia tavoitteita Euroopassa ja muualla maailmassa. Tämän systeemin johtajat toteuttivat useiden vuosikymmenten ajan radikaalia politiikkaansa, joka vaikutti ratkaisevasti 2. maailmansodan syttymiseen ja jonka seurauksena kymmenet miljoonat ihmiset tulivat kuolemaan.
      Voi kysyä erästä kirjoitusta lainaten: entä jos Venäjä olisikin ollut juutalaisten asuttama maa, joita olisi asunut Venäjällä n. 200 miljoonaa, ja vallankumouksen olisikin suunnitellut, rahoittanut ja toteuttanut saksalainen vähemmistö aiheuttaen seuraavien vuosikymmenten ajan tuolle 200 miljoonalle juutalaiselle törkeät vainot, nälänhädät ja joukkomurhat; asettaisivatko juutalaiset saksalaiset tästä kollektiivisesti vastuuseen?
      Sionisteja ja ylipäätään juutalaisia pitää jatkuvasti muistuttaa näistä asioista - kuten he itsekin tekevät holokaustin suhteen.

      • pystyt

        vertamaan holokaustia ja orjakauppaa toisiinsa? Orjakuppaa on harjoitettu läpi vuosituhanten ja holokaustissa kehitettiin ihmisten tuohoamisesta teollista toimintaa. Holokaustista on syytettävä kristittyjä ja orjakaupasta sekä kristittyjä että muslimeja.

        Neuvostoliiton totalitaarisen terrorin loi Stalin eli siis kristillisen pappisseminaarin kasvatti. Juutalaiset eivät olleet koskaan määräävässä asemassa. Tämän voit käydä tarkistamssa esim. Jari Hanskin väitöskirjasta.

        Juutalaiset kyllä muistavat, että kristityt ovat vainonneet heitä jo 2000 vuotta. Joidenkin kristittyjen on mahdotonta myöntää syyllisyyttä.


      • surkeaa...
        pystyt kirjoitti:

        vertamaan holokaustia ja orjakauppaa toisiinsa? Orjakuppaa on harjoitettu läpi vuosituhanten ja holokaustissa kehitettiin ihmisten tuohoamisesta teollista toimintaa. Holokaustista on syytettävä kristittyjä ja orjakaupasta sekä kristittyjä että muslimeja.

        Neuvostoliiton totalitaarisen terrorin loi Stalin eli siis kristillisen pappisseminaarin kasvatti. Juutalaiset eivät olleet koskaan määräävässä asemassa. Tämän voit käydä tarkistamssa esim. Jari Hanskin väitöskirjasta.

        Juutalaiset kyllä muistavat, että kristityt ovat vainonneet heitä jo 2000 vuotta. Joidenkin kristittyjen on mahdotonta myöntää syyllisyyttä.

        iso osuus orjakaupassa....perehdy totuuteen ja kommentoi vasta sitten
        ei mikään pahuus eroa toisesta kun kyse on ihmisten tuhoamisesta mikä holokaustissakin lienee tapahtunut pääosin hitaasti tuhoamalla eli orjatyöllä kuten monet tutkijat sanovat
        sama pätee kommunismiin....senkin loivat juutalaiset jotka ovat vastuussa tsaarin murhasta ja valtaosin koko kommunismin hirmuteoista
        voit vaikkapa googlata: kommunismi ja juutalaiset
        jos tietosi totuuden suhteen ovat noin onnettomat, niin kannatta miettiä onko syytä osallistua keskusteluun... ainakaan tuolla tyylillä


      • järjissäsi
        surkeaa... kirjoitti:

        iso osuus orjakaupassa....perehdy totuuteen ja kommentoi vasta sitten
        ei mikään pahuus eroa toisesta kun kyse on ihmisten tuhoamisesta mikä holokaustissakin lienee tapahtunut pääosin hitaasti tuhoamalla eli orjatyöllä kuten monet tutkijat sanovat
        sama pätee kommunismiin....senkin loivat juutalaiset jotka ovat vastuussa tsaarin murhasta ja valtaosin koko kommunismin hirmuteoista
        voit vaikkapa googlata: kommunismi ja juutalaiset
        jos tietosi totuuden suhteen ovat noin onnettomat, niin kannatta miettiä onko syytä osallistua keskusteluun... ainakaan tuolla tyylillä

        Minä ehdotan käytettäväksi lähteeksi yliopistossa tarkastettua väitöskirjaa. Sitä luotettavampaa lähdettä ei voi olla olemassa.

        Sinä ehdotat googlaamaan. Miten se ei mene mitenkään jakeluun, että netissä on vaikka mitä törkyä.

        Hanki kirjastokortti.


      • ystävä..
        järjissäsi kirjoitti:

        Minä ehdotan käytettäväksi lähteeksi yliopistossa tarkastettua väitöskirjaa. Sitä luotettavampaa lähdettä ei voi olla olemassa.

        Sinä ehdotat googlaamaan. Miten se ei mene mitenkään jakeluun, että netissä on vaikka mitä törkyä.

        Hanki kirjastokortti.

        Kyllä kansalaisistamme suurin osa on Israelille lojaalisia jo pelkästään että uskontomme on sieltä. Aivan samoin kuin kommarit on venäläisellekin -.


      • ok, ymmärrän
        järjissäsi kirjoitti:

        Minä ehdotan käytettäväksi lähteeksi yliopistossa tarkastettua väitöskirjaa. Sitä luotettavampaa lähdettä ei voi olla olemassa.

        Sinä ehdotat googlaamaan. Miten se ei mene mitenkään jakeluun, että netissä on vaikka mitä törkyä.

        Hanki kirjastokortti.

        rauhassa 'virallisessa pimeydessä -- ei kannata käyttää omia aivoja kun BB ajattelee jo puolestasi


      • alistavat

      • huippu on
        ok, ymmärrän kirjoitti:

        rauhassa 'virallisessa pimeydessä -- ei kannata käyttää omia aivoja kun BB ajattelee jo puolestasi

        saavutettu kirjoituksessasi. Onko se todella niin vaikea myöntää, että et oikeasti ymmärrä yhtään mitään? Kun sinulla ei ole yhtään perusteltua mielipidettä, niin alat syytämään liirum laarua jostain "virallisesta pimeydestä" ja ja BB:stä.


      • ehkäpä?
        huippu on kirjoitti:

        saavutettu kirjoituksessasi. Onko se todella niin vaikea myöntää, että et oikeasti ymmärrä yhtään mitään? Kun sinulla ei ole yhtään perusteltua mielipidettä, niin alat syytämään liirum laarua jostain "virallisesta pimeydestä" ja ja BB:stä.

        sinäkin alat ymmärtää maailman menoa
        ehkä joskus silmät aukeavat ja järki alkaa toimia
        ehkä? ... ehkä?
        tai sitten ei


      • yki hörhö
        huippu on kirjoitti:

        saavutettu kirjoituksessasi. Onko se todella niin vaikea myöntää, että et oikeasti ymmärrä yhtään mitään? Kun sinulla ei ole yhtään perusteltua mielipidettä, niin alat syytämään liirum laarua jostain "virallisesta pimeydestä" ja ja BB:stä.

        vanki on sokea totuudelle eikä näe faktoja. Tai ei osaa vetää niistä oikeita johtopäätöksiä.
        On helpompaa haukkua muut hörhöiksi kuin kohdata totuus. Totuuden puolella oleminen merkitsee myös ikävien asioiden tunnustamista.
        http://www.politicaltheatrics.net/2010/03/israeli-historian-israel-could-find-itself-forced-to-wipe-out-europe/
        linkissä on esitetty aika selkeä kanta: sen voi katsoa epäsuoraksi uhkaukseksi: ellette tee kuten me vaadimme, meistä voi tulla viholllisia ja teille voi käydä huonosti.
        Kuulostaako tutulta? Yki Puskan puheelta....


      • esimerkki
        yki hörhö kirjoitti:

        vanki on sokea totuudelle eikä näe faktoja. Tai ei osaa vetää niistä oikeita johtopäätöksiä.
        On helpompaa haukkua muut hörhöiksi kuin kohdata totuus. Totuuden puolella oleminen merkitsee myös ikävien asioiden tunnustamista.
        http://www.politicaltheatrics.net/2010/03/israeli-historian-israel-could-find-itself-forced-to-wipe-out-europe/
        linkissä on esitetty aika selkeä kanta: sen voi katsoa epäsuoraksi uhkaukseksi: ellette tee kuten me vaadimme, meistä voi tulla viholllisia ja teille voi käydä huonosti.
        Kuulostaako tutulta? Yki Puskan puheelta....

        Kannattaa tosiaan osoittaa kriittysyyttä ja tarkistaa, mistä lähteestä tuokin sepustus on lähtöisin.

        Artikkelissa ei ole järjen hiventäkään. Jos Israel alkaisi uhkaamaan meitä ydinaseilla, niin Euroopassa vastaavia aseita on paljon enemmän. Israel olisi tuhottu jo moneen kertaan ennen kuin Israel oliksi edes ehtinyt aloittaa iskuja.

        Kysyit kulostaako tutulle. Olen lukenut PLO-propagandaa jo vuosikymmeniä. Tuo on todella tuttua järjetöntä hölyn pölyä. Yleensäkin kannattaa opetella suodattamaan arabien retoriikkaa. Juuri heiltä tulee tuollaisia heittoja siitä, että kaikki eurooppalaiset tuhotaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe