Ihanaa kun se vanhuus lähenee:)

tuputuu

47

281

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin antikkaan katsomaan josko löytyisi vanhoja Apu-lehtiä, niissähän oli leikattavia paperinukkeja keskiaukeamalla;))

      • Tulee ihan haikea olo kun muistelee niitä ihan oikeita paperinukkeja. Ei tää netti kyllä niitä korvaa:(


    • Salainen satikka

      Poikanunet mielessä:) älä leikkaa niiltä heppiä pois!

      • Minä vaan otan niiltä pöksyt pois!!!


      • Vinkiksi leikkeihin.
        tuputuu kirjoitti:

        Minä vaan otan niiltä pöksyt pois!!!

        aikuisen ihmisten paperinukke- lehdistä oikeita pukemattomia miesnukkeja. Niillä voi olla KUNNON pippelikin eikä häveliäästi, kuten suomessa, kuvitteellinen pippeli.


      • Vinkiksi leikkeihin. kirjoitti:

        aikuisen ihmisten paperinukke- lehdistä oikeita pukemattomia miesnukkeja. Niillä voi olla KUNNON pippelikin eikä häveliäästi, kuten suomessa, kuvitteellinen pippeli.

        Onko sellaisiakin lehtiä olemassa? Missä niitä myydään? Olen nähnyt vain sellaisia lehtiä missä naiset esittävät parastaan...


      • tuputuu kirjoitti:

        Onko sellaisiakin lehtiä olemassa? Missä niitä myydään? Olen nähnyt vain sellaisia lehtiä missä naiset esittävät parastaan...

        aikuisten nukkeja on saatavilla kun kyllästyt peperi sellaisiin;;)))hä hä..




      • tuputuu kirjoitti:

        Mulle riittää paperinuket. Jos tuolle tasolle mennään niin vaadin sit ihan aitoa....

        mieleen kun kerran oli tuo komistus laitettu lankkuseinälle seisomaan niin voishan tuota käyttää tikkatauluna;DD


      • Cassis-Alma

      • ♥Vilma♥

      • blackmetal68 kirjoitti:

        mieleen kun kerran oli tuo komistus laitettu lankkuseinälle seisomaan niin voishan tuota käyttää tikkatauluna;DD

        on sellanen tappi johon voi ripustaa vaikka pannulappuja:)


      • ♥Vilma♥ kirjoitti:

        kauhiaaaaaaaaan isoooooooo..

        Olen nähnyt isompiakin;)


      • tuputuu kirjoitti:

        Olen nähnyt isompiakin;)

        ..niistä oli nukke ja kumpi oikea ,., vaikea erottaa ,.,


      • HugaZaga kirjoitti:

        ..niistä oli nukke ja kumpi oikea ,., vaikea erottaa ,.,

        Luulin kyllä oikeaksi mutta mistä sitä oikeesti tietää? On tää nykytekniikka niin kehittynyttä....


      • tuputuu kirjoitti:

        on sellanen tappi johon voi ripustaa vaikka pannulappuja:)

        mistään pannulapuista. Mä voisin hyvinkin haluta tuallasen.. ihan kiva lelu. Mahtaako olla kalliskin?


      • a-v kirjoitti:

        mistään pannulapuista. Mä voisin hyvinkin haluta tuallasen.. ihan kiva lelu. Mahtaako olla kalliskin?

        voihan siinä riiputtaa vaikka moottoripyörän ketjuja:) Onkos sinulla muuten panosvyötä?


      • tuputuu kirjoitti:

        voihan siinä riiputtaa vaikka moottoripyörän ketjuja:) Onkos sinulla muuten panosvyötä?

        Ei oo. Tartteeks sellanenki olla?
        Hahaa, mä riiputtaisin tossa ihan itteeni vaan;)


      • a-v kirjoitti:

        Ei oo. Tartteeks sellanenki olla?
        Hahaa, mä riiputtaisin tossa ihan itteeni vaan;)

        Sinäpä se oletkin ronski likka:o/


      • tuputuu kirjoitti:

        Sinäpä se oletkin ronski likka:o/

        Oon ujo ja kaino. Tänään vaan jokseenki vittumaisella tuulella.. ehkä mun olis paree laittaa tää toosa kiinni ja möllöttää ja töllöttää töllöä..


      • a-v kirjoitti:

        Oon ujo ja kaino. Tänään vaan jokseenki vittumaisella tuulella.. ehkä mun olis paree laittaa tää toosa kiinni ja möllöttää ja töllöttää töllöä..

        mun mopossa ei ole ketjuja. On hihnavetoinen.


      • a-v kirjoitti:

        mun mopossa ei ole ketjuja. On hihnavetoinen.

        Niillä on ilmeisesti jokin ero?


      • tuputuu kirjoitti:

        Niillä on ilmeisesti jokin ero?

        hihnalla ja ketjuilla? Emmää tiedä, yhteistä niille on ainakin se et molemmat auttaa eteenpäinpääsyssä;)


      • a-v kirjoitti:

        hihnalla ja ketjuilla? Emmää tiedä, yhteistä niille on ainakin se et molemmat auttaa eteenpäinpääsyssä;)

        Olishan se mopo aikas tylsä ellei se liikkuin ollenkaan. Hyödyllisiä kapineita siis kumpikin.


      • tuputuu kirjoitti:

        Olishan se mopo aikas tylsä ellei se liikkuin ollenkaan. Hyödyllisiä kapineita siis kumpikin.

        raskas se on lykätäkin.. en oo koskaan edes yrittäny;)


      • a-v kirjoitti:

        raskas se on lykätäkin.. en oo koskaan edes yrittäny;)

        sulla on onneksi tip top-paikkalaatikko ja tubeless tapit käsilaukussa jos nyt vahingossa innostut ja pökkäisit tuolta lelulta vaikkapa vahingossa sarven puhki!!!;)))))..ja ilmat tulee pellolle....he heeeeeeeee xP!


      • blackmetal68 kirjoitti:

        sulla on onneksi tip top-paikkalaatikko ja tubeless tapit käsilaukussa jos nyt vahingossa innostut ja pökkäisit tuolta lelulta vaikkapa vahingossa sarven puhki!!!;)))))..ja ilmat tulee pellolle....he heeeeeeeee xP!

        Kölöppä!

        Ei kuule.. nätisti ja tarkasti pitäisin.. ei reiän reikää. Se on tylsä sellanen panomies josta on ilmat pihalla;)


      • a-v kirjoitti:

        Kölöppä!

        Ei kuule.. nätisti ja tarkasti pitäisin.. ei reiän reikää. Se on tylsä sellanen panomies josta on ilmat pihalla;)

        tylsällä vehkeellä ei tule reikiä;)))


      • a-v kirjoitti:

        Kölöppä!

        Ei kuule.. nätisti ja tarkasti pitäisin.. ei reiän reikää. Se on tylsä sellanen panomies josta on ilmat pihalla;)

        ,.se ilma purkautuis just oikeasta kohdasta ,., vois tuntua kivalta .,..,


      • HugaZaga kirjoitti:

        ,.se ilma purkautuis just oikeasta kohdasta ,., vois tuntua kivalta .,..,

        menkääs poijat maate, tätinainenkin menee.

        Hyvät yöt;)


      • a-v kirjoitti:

        menkääs poijat maate, tätinainenkin menee.

        Hyvät yöt;)

        lelun kans on hankala nukkua kun se *narisee' kainalossa;))))))))))))


      • a-v kirjoitti:

        menkääs poijat maate, tätinainenkin menee.

        Hyvät yöt;)

        hyv yöt, vaan eipä tässä vielä nukkumaan ruveta..


      • blackmetal68 kirjoitti:

        lelun kans on hankala nukkua kun se *narisee' kainalossa;))))))))))))

        ,.kuvitella että vieressä on latexiin kääriytynyt miisu ,., no eihän siinä unta saisi siinäkään tapauksessa ,.,.


    • villipuska.

      laskee pulkkamäkeä ilman, että kukaan nauraa.:D

      • Uskallankohan minä jo ens kesänä kiivetä puuhun?


      • villipuska.
        tuputuu kirjoitti:

        Uskallankohan minä jo ens kesänä kiivetä puuhun?

        Minä uskallan, mutten pääse taatusti.;D


      • villipuska. kirjoitti:

        Minä uskallan, mutten pääse taatusti.;D

        pääsenkö minäkään mutta nyt taidan uskaltaa:DDD


      • villipuska.
        tuputuu kirjoitti:

        pääsenkö minäkään mutta nyt taidan uskaltaa:DDD

        meille sopivan ratkaisun, valitaan itsemme korkuinen puu.:DDD
        Eri juttu sitten, kestääkö se puu meitä.;-P


      • Cassis-Alma
        villipuska. kirjoitti:

        Minä uskallan, mutten pääse taatusti.;D

        lumienkeli?,,, yks päivä tein,,, tuntu kivalle, kun joskus vaan lapsettaa,,, ;o},,,


      • villipuska. kirjoitti:

        meille sopivan ratkaisun, valitaan itsemme korkuinen puu.:DDD
        Eri juttu sitten, kestääkö se puu meitä.;-P

        Tärkeintä että päästään puuhun;)


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        lumienkeli?,,, yks päivä tein,,, tuntu kivalle, kun joskus vaan lapsettaa,,, ;o},,,

        Onnneks mun siskolla on pieniä muksuja. Tässä yks päivä testasin yhden pelin että varmasti sopii lapsille;DDD

        http://www.pencilkids.com/the-vault/puppzle-page/


      • Cassis-Alma
        tuputuu kirjoitti:

        Onnneks mun siskolla on pieniä muksuja. Tässä yks päivä testasin yhden pelin että varmasti sopii lapsille;DDD

        http://www.pencilkids.com/the-vault/puppzle-page/

        aamuna sattu telkku jäämään 3 kanavalle,,, ihmin että mikä pirun mekkala siellä alko, niin kas kummaa,,, LASTEN OHJELMAHAN SE,,, siis niin karseen väkivaltasta et mun teki pahaa katsoa edes sitä,,, ja se oli todella lapsille,,, Kannattas lasten vanhempien tarkistaa mitä ne kullanmurut katsoo,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        aamuna sattu telkku jäämään 3 kanavalle,,, ihmin että mikä pirun mekkala siellä alko, niin kas kummaa,,, LASTEN OHJELMAHAN SE,,, siis niin karseen väkivaltasta et mun teki pahaa katsoa edes sitä,,, ja se oli todella lapsille,,, Kannattas lasten vanhempien tarkistaa mitä ne kullanmurut katsoo,,,

        En kans tykkää monistakaan uusista lastenohjelmista. Erityinen inhokki on aina ollut se yksin kotona- leffa. Muka lastenohjelma:(


    • leikkiä niillä paperinukeilla kun ei kädet vielä tärise? Minkälaista jälkeä siitä tulee, kun yrittää leikata paperinukkea tai vaatteita vapisevin sormin? No, tietysti jos mallina on Amy Winehouse, ni kyllä kelepaa.....

    • Vanhuushan pitääkin olla iloinen ja arvokas asia, toisinkuin senioripuolue esittää. Sehän on kieltämässä jopa vanhus-sanan niinkuin on kielletty se yksi brunberg-sanakin.

      Perustetaanko vanhus-puolue, joka kieltää vanhusten kutsumisen senioireiksi ja edistää paperinukkeilua.

    • pahapena

      vanha sä oot :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe