Miksi ihmiset vaivaavat päätään näin turhilla mietteillä ?
Onko ihmisen elämällä muka joku muu tarkoitus kun lisääntyminen ?
Jos on niin tuleehan se murehtimattakin.
Jumalia ei ole näkynyt joten nauttikaa tekin hihulit elämästänne, se on nimittäin ainoa ja lyhyt.
Elämän tarkoitus.
21
292
Vastaukset
- Rompix
Jos Jumala (siis kristinuskon jumala, eikai täällä muita uskovia edes pyöri?) on, niin mikä se elämän tarkoitus sitten olisi?
- Esko .
Elämällä on tarkoitusta kun tekee elämälle tarkoituksia. Pitää keksiä jotain tehtävää. Jos ei keksi itse, voi mennä mukaan johonkin ryhmään, jossa tehdään jotain tärkeää.
Nykyään on luonnon suojelun tärkeys tullut hyvin ilmeiseksi. Maapallo on paljon tuhottu ja ympäristön terveyttä täytyy ehdottomasti palauttaa. Nämä videot voi olla masentaviakin, mutta ovat myös upeita.
http://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU
http://www.youtube.com/watch?v=G8IozVfph7Iesko hyvä, huomasitko mitä Rompix kirjoitti?
"Jumalia ei ole näkynyt joten nauttikaa tekin hihulit elämästänne, se on nimittäin ainoa ja lyhyt."
Ja sinä vastaat:
"Pitää keksiä jotain tehtävää. Jos ei keksi itse, voi mennä mukaan johonkin ryhmään, jossa tehdään jotain tärkeää."
Tämähän on juuri sitä mitä han tarkoitti. Pitää tehdä sitä mikä tuntuu kivalta ja oikealta.
"Nykyään on luonnon suojelun tärkeys tullut hyvin ilmeiseksi. Maapallo on paljon tuhottu ja ympäristön terveyttä täytyy ehdottomasti palauttaa"
Samaa mieltä. (kerrankin)missxcessive kirjoitti:
esko hyvä, huomasitko mitä Rompix kirjoitti?
"Jumalia ei ole näkynyt joten nauttikaa tekin hihulit elämästänne, se on nimittäin ainoa ja lyhyt."
Ja sinä vastaat:
"Pitää keksiä jotain tehtävää. Jos ei keksi itse, voi mennä mukaan johonkin ryhmään, jossa tehdään jotain tärkeää."
Tämähän on juuri sitä mitä han tarkoitti. Pitää tehdä sitä mikä tuntuu kivalta ja oikealta.
"Nykyään on luonnon suojelun tärkeys tullut hyvin ilmeiseksi. Maapallo on paljon tuhottu ja ympäristön terveyttä täytyy ehdottomasti palauttaa"
Samaa mieltä. (kerrankin)zippo siis
- Esko .
missxcessive kirjoitti:
zippo siis
on yhteenlaskettuna varmaan lähellä sataa.
- Aatteleppaite2.0
Esko . kirjoitti:
on yhteenlaskettuna varmaan lähellä sataa.
n puolet siitä.
- Rompix
Esko . kirjoitti:
on yhteenlaskettuna varmaan lähellä sataa.
Haista sinä Esko. paska!
(nyt en voi olla varma kirjottiko tuon Esko., vai joku joka esittää Esko.:a koska Esko. ei suostu rekisteröimään nimimerkkiään) Esko . kirjoitti:
on yhteenlaskettuna varmaan lähellä sataa.
Sanoo mies joka ei ymmärrä edes lukemaansa.
Rompix kirjoitti:
Haista sinä Esko. paska!
(nyt en voi olla varma kirjottiko tuon Esko., vai joku joka esittää Esko.:a koska Esko. ei suostu rekisteröimään nimimerkkiään)Kovasti se oikea eskopiste on ateisteja tyhmiksi ja tietämättömiksi sanonut Eli ei olisi mitään uutta.
- jep jep
...siihen mikä on elämän tarkoitus, katsomalla monty python: elämän tarkoitus (monty python: meaning of life) elokuvan
- eivät luovu uskosta
Minun mielestäni puolet teidän pilkastanne ei ole yhtään mistään kotoisin, "murskaavaa" todistusaineistoa ei ole tässä paikassa tainnut olla vielä kertaakaan?
eivät luovu uskosta kirjoitti:
Minun mielestäni puolet teidän pilkastanne ei ole yhtään mistään kotoisin, "murskaavaa" todistusaineistoa ei ole tässä paikassa tainnut olla vielä kertaakaan?
"Minun mielestäni puolet teidän pilkastanne ei ole yhtään mistään kotoisin, "murskaavaa" todistusaineistoa ei ole tässä paikassa tainnut olla vielä kertaakaan? "
Totta puhut, yksikään uskovainen ei ole täällä esittänyt vielä todisteen puolikastakaan, saati sitten"murskaavaa" todistusaineistoo.
- mf
Tällä palstalla ateistit joskus sanovat hihuille että hihu muuttuu ateistiksi, välttämättä, sillä "todistusaineisto" ateismin puolesta on murskaava.
Eipä vaan hihu käänny.
Ääretön eli ikuinen elämä on mysteeri ateistille, mutta minulle hihulle ei.- fm
Ateisti on aina väärässä
- Aatteleppaite2.0
fm kirjoitti:
Ateisti on aina väärässä
uskotte;)
- Kössönöm
on elämän sivujuoni ja elämisen oheistoimintaa.
- nössö 21
miten lisääntyminen voi olla elämän tarkoitus kun aviopari kaksi ukkoa tai akkaa ei voi lisääntyä keskenään
- Kössönöm
nössö 21 kirjoitti:
miten lisääntyminen voi olla elämän tarkoitus kun aviopari kaksi ukkoa tai akkaa ei voi lisääntyä keskenään
sellaista väittänytkään, että elämän tarkoitus olisi lisääntyminen.
- eivät halua
Kössönöm kirjoitti:
sellaista väittänytkään, että elämän tarkoitus olisi lisääntyminen.
Kaikki ihmiset eivät halua tehdä lapsia, tällaiseen maailmaan...!
eivät halua kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät halua tehdä lapsia, tällaiseen maailmaan...!
Pakko lapsia syntyä vain koska niitä tehdään ;)
Lapsien tekeminen kun voi olla sillai turvallista pinnoitettua tai pilleröityä huvia ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
