Elämän tarkoitus.

Miksi ihmiset vaivaavat päätään näin turhilla mietteillä ?
Onko ihmisen elämällä muka joku muu tarkoitus kun lisääntyminen ?
Jos on niin tuleehan se murehtimattakin.

Jumalia ei ole näkynyt joten nauttikaa tekin hihulit elämästänne, se on nimittäin ainoa ja lyhyt.

21

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rompix

      Jos Jumala (siis kristinuskon jumala, eikai täällä muita uskovia edes pyöri?) on, niin mikä se elämän tarkoitus sitten olisi?

      • Kait se olis naapurin vahtimista ja rukoilua.


    • Esko .

      Elämällä on tarkoitusta kun tekee elämälle tarkoituksia. Pitää keksiä jotain tehtävää. Jos ei keksi itse, voi mennä mukaan johonkin ryhmään, jossa tehdään jotain tärkeää.
      Nykyään on luonnon suojelun tärkeys tullut hyvin ilmeiseksi. Maapallo on paljon tuhottu ja ympäristön terveyttä täytyy ehdottomasti palauttaa. Nämä videot voi olla masentaviakin, mutta ovat myös upeita.

      http://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU

      http://www.youtube.com/watch?v=G8IozVfph7I

      • esko hyvä, huomasitko mitä Rompix kirjoitti?
        "Jumalia ei ole näkynyt joten nauttikaa tekin hihulit elämästänne, se on nimittäin ainoa ja lyhyt."

        Ja sinä vastaat:
        "Pitää keksiä jotain tehtävää. Jos ei keksi itse, voi mennä mukaan johonkin ryhmään, jossa tehdään jotain tärkeää."
        Tämähän on juuri sitä mitä han tarkoitti. Pitää tehdä sitä mikä tuntuu kivalta ja oikealta.

        "Nykyään on luonnon suojelun tärkeys tullut hyvin ilmeiseksi. Maapallo on paljon tuhottu ja ympäristön terveyttä täytyy ehdottomasti palauttaa"
        Samaa mieltä. (kerrankin)


      • missxcessive kirjoitti:

        esko hyvä, huomasitko mitä Rompix kirjoitti?
        "Jumalia ei ole näkynyt joten nauttikaa tekin hihulit elämästänne, se on nimittäin ainoa ja lyhyt."

        Ja sinä vastaat:
        "Pitää keksiä jotain tehtävää. Jos ei keksi itse, voi mennä mukaan johonkin ryhmään, jossa tehdään jotain tärkeää."
        Tämähän on juuri sitä mitä han tarkoitti. Pitää tehdä sitä mikä tuntuu kivalta ja oikealta.

        "Nykyään on luonnon suojelun tärkeys tullut hyvin ilmeiseksi. Maapallo on paljon tuhottu ja ympäristön terveyttä täytyy ehdottomasti palauttaa"
        Samaa mieltä. (kerrankin)

        zippo siis


      • Esko .
        missxcessive kirjoitti:

        zippo siis

        on yhteenlaskettuna varmaan lähellä sataa.


      • Aatteleppaite2.0
        Esko . kirjoitti:

        on yhteenlaskettuna varmaan lähellä sataa.

        n puolet siitä.


      • Rompix
        Esko . kirjoitti:

        on yhteenlaskettuna varmaan lähellä sataa.

        Haista sinä Esko. paska!

        (nyt en voi olla varma kirjottiko tuon Esko., vai joku joka esittää Esko.:a koska Esko. ei suostu rekisteröimään nimimerkkiään)


      • Esko . kirjoitti:

        on yhteenlaskettuna varmaan lähellä sataa.

        Sanoo mies joka ei ymmärrä edes lukemaansa.


      • Rompix kirjoitti:

        Haista sinä Esko. paska!

        (nyt en voi olla varma kirjottiko tuon Esko., vai joku joka esittää Esko.:a koska Esko. ei suostu rekisteröimään nimimerkkiään)

        Kovasti se oikea eskopiste on ateisteja tyhmiksi ja tietämättömiksi sanonut Eli ei olisi mitään uutta.


    • jep jep

      ...siihen mikä on elämän tarkoitus, katsomalla monty python: elämän tarkoitus (monty python: meaning of life) elokuvan

      • eivät luovu uskosta

        Minun mielestäni puolet teidän pilkastanne ei ole yhtään mistään kotoisin, "murskaavaa" todistusaineistoa ei ole tässä paikassa tainnut olla vielä kertaakaan?


      • eivät luovu uskosta kirjoitti:

        Minun mielestäni puolet teidän pilkastanne ei ole yhtään mistään kotoisin, "murskaavaa" todistusaineistoa ei ole tässä paikassa tainnut olla vielä kertaakaan?

        "Minun mielestäni puolet teidän pilkastanne ei ole yhtään mistään kotoisin, "murskaavaa" todistusaineistoa ei ole tässä paikassa tainnut olla vielä kertaakaan? "
        Totta puhut, yksikään uskovainen ei ole täällä esittänyt vielä todisteen puolikastakaan, saati sitten"murskaavaa" todistusaineistoo.


    • mf

      Tällä palstalla ateistit joskus sanovat hihuille että hihu muuttuu ateistiksi, välttämättä, sillä "todistusaineisto" ateismin puolesta on murskaava.

      Eipä vaan hihu käänny.

      Ääretön eli ikuinen elämä on mysteeri ateistille, mutta minulle hihulle ei.

      • fm

        Ateisti on aina väärässä


      • Aatteleppaite2.0
        fm kirjoitti:

        Ateisti on aina väärässä

        uskotte;)


    • Kössönöm

      on elämän sivujuoni ja elämisen oheistoimintaa.

      • nössö 21

        miten lisääntyminen voi olla elämän tarkoitus kun aviopari kaksi ukkoa tai akkaa ei voi lisääntyä keskenään


      • Kössönöm
        nössö 21 kirjoitti:

        miten lisääntyminen voi olla elämän tarkoitus kun aviopari kaksi ukkoa tai akkaa ei voi lisääntyä keskenään

        sellaista väittänytkään, että elämän tarkoitus olisi lisääntyminen.


      • eivät halua
        Kössönöm kirjoitti:

        sellaista väittänytkään, että elämän tarkoitus olisi lisääntyminen.

        Kaikki ihmiset eivät halua tehdä lapsia, tällaiseen maailmaan...!


      • eivät halua kirjoitti:

        Kaikki ihmiset eivät halua tehdä lapsia, tällaiseen maailmaan...!

        Pakko lapsia syntyä vain koska niitä tehdään ;)
        Lapsien tekeminen kun voi olla sillai turvallista pinnoitettua tai pilleröityä huvia ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe