Kuorosodan voittaja

kyllä tiedetään

Kuorosodan voittaja on, hyväntekeväisyyskohteen lisäksi, palvelunumerot omistava puhelinoperaattori! Laskekaapa huviksenne kuorojen saamat äänimäärät kerrottuna puheluiden ja viestien hinnalla. Koko summa menee operaattorin toiminnan tukemiseen, eikä se summa taida olla pienempi kuin hyväntekeväisyyskohteelle annettava lahjoitus... Itse en ole äänimääriä nähnyt, mutta uskon niiden olevan yllättävän suuria. Muita voittajia ovat levyn julkaissut yhtiö sekä musiikkilataamon ylläpitäjä ja luonnollisesti itse tv-kanava, joka saa tehtyä halvalla suosittua ohjelmaa. Häviäjiä ovat ne, jotka luulevat playbackinä esitetyn musiikin olevan kuorolaulua tai pitkin Suomea olevien uimahallien esittelyvideoiden kertovan yhtään mitään kuoroharjoituksista! Kannattaa myös tutustua uutiseen http://www.yle.fi/uutiset/teksti/kotimaa/2010/01/osa_keraysrahoista_paatyy_operaattoreille_1400570.html

4

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neloselta__

Mutta Nelonen vetää noista äänistä 75%
      25% välittäjälle (Sonera/Elisa.. en nyt muista kumpi oli)

• ugama

Että kanava saa halvalla ohjelmaa?
      Osaatkos sanoa kuinka kallis suora lähetys on?

• Kusetusta_

tosta 40 000 jää todellisuudessa hyväntekeväisyyteen noin 3000e kaikki kulut vähennettynä.Hyvänteväisyysjärjestötkään eivät toimi ilman rahaa

• Missä äänimäärät?!!
        Kusetusta_ kirjoitti:

tosta 40 000 jää todellisuudessa hyväntekeväisyyteen noin 3000e kaikki kulut vähennettynä.Hyvänteväisyysjärjestötkään eivät toimi ilman rahaa

Lisäksi Kuorosodan voittaja oli sovittu jo etukäteen, siitä kertoi ennen "sodan" alkua Hesarin koko sivun mainoskin.Nelosella oli meneillään savolaiskampanjointi!Joensuu oli maksanut mukavan summan kampanjarahoituksestaan paluumuutosta Joensuuhun!
        Kertaakaan Komulaiska ei kertonut saatuja äänimääriä vaan vetäisi putoajan hihastaan heti. Voittajakin kerrottiin kuin simbsalamib heti äänestyksen päätyttyä.
        Stadin kuoron putoaminen avasi silmäni, että tämähän on pelkkää bluffia! Joten en koskaan tule enää osallistumaan tällaisiin operattoreiden ja tv-kanavien järjestämiin äänestyksiin, mitä Euroviisuissa äänestän Ruotsia, ettei savolaisämmät vaan saa ääntäni!
        Stadin kuoro oli ehdottomasti paras ja hyvä äänisin ja mikä kuoronjohtaja,vau!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6933
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      36
      2862
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2113
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe