Kerrataanko Iltalehdessä Arin floppaaminen?

eiffi

Olin näkevinäni jossain jutun, että painetussa iltalehdessä on idolslaulajien levymyyntien romahtamisista. Ihmeen mielenkiintoinen aihe.

33

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0ree

      levymyynnithän tulevat tippumaan. On sellainen taloudellinen tilanne.

    • näkevinäsi?

      Joopa joo, hanki silmälasit ja lopeta toi dissaileminen.

      • eiffi

        Olen utelias, mutta onko tämä liian arka aihe :P


      • ei toki
        eiffi kirjoitti:

        Olen utelias, mutta onko tämä liian arka aihe :P

        Aihe on ennemminkin huvittava, vaikka niin usein toistamanasi siinnäkin suhteessa se on jo hyvin väljähtynyt.


      • eiffi
        ei toki kirjoitti:

        Aihe on ennemminkin huvittava, vaikka niin usein toistamanasi siinnäkin suhteessa se on jo hyvin väljähtynyt.

        Tietää että aihe on usein toistelemani. Eipä ole.


    • ruutukasi

      vielä levyä, joten ei se voi flopatakkaan. Toka soolo myi kultaa jo aikoja sitten, että siihenkään ei voi vedota.

      • eiffi

        Voi siihen vedota, kun toinen soolo oli niin paljon huonompi kuin ensimmäinen. Mutta mitäs siellä lehdessä sanotaan, voisiko joku palata aiheeseen?


      • naaah
        eiffi kirjoitti:

        Voi siihen vedota, kun toinen soolo oli niin paljon huonompi kuin ensimmäinen. Mutta mitäs siellä lehdessä sanotaan, voisiko joku palata aiheeseen?

        katsota floppaamiseksi vaikka olisi myynyt miten hyvin aikaisemmin. Tietenkin, kun Ari on kyseessä se voidaan katsoa vaikka ei sitten muiden kohdalla vastaavaa katsottaisikaan, koska Arihan on aina spesiaali tapaus mediassa:D


      • myönnetään
        naaah kirjoitti:

        katsota floppaamiseksi vaikka olisi myynyt miten hyvin aikaisemmin. Tietenkin, kun Ari on kyseessä se voidaan katsoa vaikka ei sitten muiden kohdalla vastaavaa katsottaisikaan, koska Arihan on aina spesiaali tapaus mediassa:D

        tukkumyynnistä. Jos levyt jäävät myymättöminä liikkeisiin, niin onhan se floppi.


      • no shit holmes
        myönnetään kirjoitti:

        tukkumyynnistä. Jos levyt jäävät myymättöminä liikkeisiin, niin onhan se floppi.

        tukkumyyntiä.


    • olla ennemminkin

      huolissaan tosta parkkosesta.

    • provikat?

      Maksetaanko sulle tosta Iltalehden mainostamisesta? Miksi et itse käy marketin kassalla sitä lukemassa, jos kerran niin kovin kiinnostaa.

    • hirveehaloo

      epäilemättä ankara pettymys, mutta siellä lukee näin: Koivusesta tuli melkein teini-idoli mutta huomasi erheensä ja liittyi oikeaan hevi-bändiin.

      • <><><>

        kerranki asia sanottiin mediassa neutraalisti ihan juuri niinku se on.


      • *.*
        <><><> kirjoitti:

        kerranki asia sanottiin mediassa neutraalisti ihan juuri niinku se on.

        yllättynyt, että teksti oli asiallinen.
        Katsoin itse Arin kohdan kassajonossa mutta ilmeisesti kaikkien osalta tekstit olivat asiallisia.


      • asiallisia
        *.* kirjoitti:

        yllättynyt, että teksti oli asiallinen.
        Katsoin itse Arin kohdan kassajonossa mutta ilmeisesti kaikkien osalta tekstit olivat asiallisia.

        Vähän riippuu, mitä asiallisuudella tarkoittaa. Tosin eivät ne kommentit nyt ihan mitään rimanalituksia olleet, kenties huumoria viritelty.


      • kommentit
        asiallisia kirjoitti:

        Vähän riippuu, mitä asiallisuudella tarkoittaa. Tosin eivät ne kommentit nyt ihan mitään rimanalituksia olleet, kenties huumoria viritelty.

        koko porukasta:
        http://i41.tinypic.com/91c48n.jpg
        Vai pitäskö laittaa idols-palstalle, jos semmonen vielä on.


      • hyviä

      • pioneerihenkeä
        hyviä kirjoitti:

        kommentteja :D

        hypätä pois idolsjunasta Amoralin kelkkaan. Oikea kohta osoittaa aktiivisuutta. Ei sen sinne olisi alunperinkään pitänyt mennä, mutta saipahan kokemusta ja varsinkin siitä julkisuuden negatiivisesta puolesta, ettei se nyt ihan hukkaan mennyt kuitenkaan.


      • paikalleen
        pioneerihenkeä kirjoitti:

        hypätä pois idolsjunasta Amoralin kelkkaan. Oikea kohta osoittaa aktiivisuutta. Ei sen sinne olisi alunperinkään pitänyt mennä, mutta saipahan kokemusta ja varsinkin siitä julkisuuden negatiivisesta puolesta, ettei se nyt ihan hukkaan mennyt kuitenkaan.

        juuttuneesta junasta hypätä.


      • *.*
        paikalleen kirjoitti:

        juuttuneesta junasta hypätä.

        pois hypätä. Siihen ei paljon taitoja tarvita mutta päästä johonkin - siihen tarvitaan taitoja.


      • olemaan
        *.* kirjoitti:

        pois hypätä. Siihen ei paljon taitoja tarvita mutta päästä johonkin - siihen tarvitaan taitoja.

        asemalla lukitsematon fillari....


      • *.*
        olemaan kirjoitti:

        asemalla lukitsematon fillari....

        lukitsemattomia oli monia, valittiin paras ;D


      • no shit holmes
        paikalleen kirjoitti:

        juuttuneesta junasta hypätä.

        tapahtuvan, jos täydessä vauhdissa olevasta junasta hyppäisi- riks, raks,poks.


      • no shit holmes
        *.* kirjoitti:

        pois hypätä. Siihen ei paljon taitoja tarvita mutta päästä johonkin - siihen tarvitaan taitoja.

        paikoilleen möllöttämään ja mennä kiltisti sinne minne se juna vie. Pois loikkaamalla voi valita jonkin muun suunnan eli siinä tekee itse valinnan eikä muut tee sitä puolesta.


    • Parkkosesta
      • tuttu juttu

        taas, mitä vastaatte tommoseen:D


      • Peten...

        ja Arin tulevia keikkoja, ja näyttäis Petellä olevan enemmän... Voihan se tilanne siitä muuttua, nopeastikin.


      • keikka..
        Peten... kirjoitti:

        ja Arin tulevia keikkoja, ja näyttäis Petellä olevan enemmän... Voihan se tilanne siitä muuttua, nopeastikin.

        enemmän sikäli kun sillä on merkitystä, typerää vertailua..


      • sycccc
        Peten... kirjoitti:

        ja Arin tulevia keikkoja, ja näyttäis Petellä olevan enemmän... Voihan se tilanne siitä muuttua, nopeastikin.

        juuri uusi levy ja silloinhan niitä keikkoja ja kiertueita yleensä on. Amoralin levyn julkaisusta on kohta jo vuosi.


      • korjata
        keikka.. kirjoitti:

        enemmän sikäli kun sillä on merkitystä, typerää vertailua..

        sellainen virheellinen käsitys ettei Petellä olisi keikkoja ollenkaan... sikäli kun sillä on merkitystä.


      • no shit holmes
        korjata kirjoitti:

        sellainen virheellinen käsitys ettei Petellä olisi keikkoja ollenkaan... sikäli kun sillä on merkitystä.

        Ei täällä.


    • hoetaan

      vain täällä sun toimesta:)..kuten nytkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3744
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2469
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1720
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1650
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      326
      1572
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1426
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1383
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1320
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1218
    Aihe