Kyselin jo matkailusivuilta asiaani. Sain vaan ...ttuilua. Kait tätä lukee joku jolla on jotain rahan tajua. Niin siis kysymys. Mennään 2 kuukaudeksii USA:an. Minkälainen summa menee noin suunnilleen elämiseen eli syö, juo / päivä sisältäen korrektit tipit & verot. Majoitus on ja auto joko vuokrataan tai ostetaan. En ole ikinä käynyt USA:ssa ja yleensäkin on tullut matkailtua tuolla edullisemmassa Itä-Euroopassa. Niin ja kyse ei ole siitä etteikö ole rahaa, mutta kun olisi kiva tehdä jotain budjettia minkä voi sitten ylittää:-)
taaloja / päivä
2
342
Vastaukset
- newada
Määrä minulla on n.150 / päivä . Majoitus ja shoppailut sitten erikseen .
- budget buster
Vaikea sanoa miten kukin rahansa käyttäisi, etkä mainitse mitään suunnitelmistasi. Autojen vuokria voit katsella netiltä (esim. travelocity), bensa meidän nurkilla maksaa nykyään n. 2.75 taalaa gallonalta, mutta sekin vaihtelee paikkakunnittain. Mäkkärissä voi syödä muutamalla taalalla, mutta sen ja huippuravintolan välillä on monta vaihtoehtoa, tai ruokaa voi ostaa ruokakaupoista ja valmistaa itse, tai ostaa valmista ruokakaupan deliosastolta. Ravintoloissa lisäät hintaan 15-20% tipin.
Harkitse myös missä haluat vierailla ja katso netiltä esim. sisäänpääsymaksut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522