http://www.polisi.fi/nettivinkki.htm
Ja on syytäkin...
Poliisia hävetää
4
91
Vastaukset
- lisää poliiseja
ja heille suuremmat oikeudet.
-huumerikollisuus
-väkivalta
-ylinopeudet ja liikennekurittomuus
pysäköinnin valvonnan tehostaminen kaupungeissa ja kunnissa, kuntien tehtäväksi,taloyhtiöissä ja liikelaitosten parkkipaikalla yksityisille firmoille.
Poliisille oikeus "räkänokkien"julkiseen "pamputtamiseen.
Suomessa on liian löyhä "kuri".- Poliisi on ystävämme
Netissä on lukuisia vihervasemmistolaisia ja feministisiä vihasivustoja, joissa kiihotetaan kansanryhmää vastaan, nimittäin suomalaisia lihaa syöviä heteromiehiä vastaan. Tiedot poliisille heti paikalla... "Ilmiantonappi" tulee aiheuttamaan vaikeuksia juuri niille suomalaisuuden mädättäjille, jotka vaativat sen käyttöönottoa kaikkein äänekkäimmin!
- Oikea Mies
Poliisi on ystävämme kirjoitti:
Netissä on lukuisia vihervasemmistolaisia ja feministisiä vihasivustoja, joissa kiihotetaan kansanryhmää vastaan, nimittäin suomalaisia lihaa syöviä heteromiehiä vastaan. Tiedot poliisille heti paikalla... "Ilmiantonappi" tulee aiheuttamaan vaikeuksia juuri niille suomalaisuuden mädättäjille, jotka vaativat sen käyttöönottoa kaikkein äänekkäimmin!
PeruSSuomalaisissa näitä miehiä ei ole, he ovat oppi-isänsä mukaan sivareita ja muita akkoja.
- Jauhat vain tyhjää
Oikea Mies kirjoitti:
PeruSSuomalaisissa näitä miehiä ei ole, he ovat oppi-isänsä mukaan sivareita ja muita akkoja.
Se oli Halla-aholta vain nuoruuden erehdys, jota hän itsekin on harmitellut. Se annetaan Halla-aholle auliisti anteeksi niiden valtavien palvelusten takia, jotka hän on isänmaan hyväksi tehnyt ja tulee vielä tekemään.
Helsingin Sanomienkin on pakko myöntää, että 60 % kansasta tukee nyt Halla-ahoa. Eikö se olekin enemmän kuin istuvan presidentin kannatus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402