Perustin S-pankkiin tilin lokakuussa Malmin S-Marketissa kun S-pankin virkailija oli siellä esittelemässä palveluja. Tarkoitus oli että bonukset tallettuvat tilille. No menin sitten viime lauantaina kysymään Malmin Prisman yhteydessä olevasta S-pankin toimipisteesta paljonko minulla on kertynyt bonusta.
S-pankin toimihenkilö kertoi tilini olevan miinuksella 30 euroa. Kerroin että tämä on mahdotonta koska en ole ikinä maksanut S-pankin kortilla. Asia selvisti S-Market Malmi oli veloittanut sekä S-pankin tiliäni että oikeaa pankkikorttiani asioidessani siellä.. Eihän tässä vielä kaikki, kysyin no paljon sitä bonusta oli kertynyt, ei yhtään, vastasi S-pankin toimihenkilö, tässä on käynyt nyt niin että sinun bonukset ovat menneet jollekkin toiselle henkilölle, jolla nyt sattuu olemaan sama sukunimi. Pyysiin S-pankkia korjaamaan virheen, mutta S-pankin toimihenkilö kertoi ettei tämä ole mahdollista..
Nyt meni S-pankki ja koko s-ryhmä boikoittiin
S-pankki huijasi
36
5036
Vastaukset
- mamma v45
juu, meillä on täällä savossa samanlaisia kokemuksia, myö käydään kykyään vaan keskon kaupassa
- ÄssäEiOleÄssä
Ikävää että kävi noin! Täälläkin on ollut puhetta tuon säästökassan häröilystä, ja todettu että kannattaa käyttää oikeita pankkeja. Minä olen jo kauan sitten pistänyt koko S-ryhmän boikottiin, käytän vain Nordean palveluja.
- 167
"Minä olen jo kauan sitten pistänyt koko S-ryhmän boikottiin, käytän vain Nordean palveluja. "
Nordeastako ostat ruokasikin? - Geggonen
167 kirjoitti:
"Minä olen jo kauan sitten pistänyt koko S-ryhmän boikottiin, käytän vain Nordean palveluja. "
Nordeastako ostat ruokasikin?Mikäs S-ryhmäläinen näsäviisas, ylipainoinen mursu siellä mölyää pakoputki hellänä?
- 9+!!
Geggonen kirjoitti:
Mikäs S-ryhmäläinen näsäviisas, ylipainoinen mursu siellä mölyää pakoputki hellänä?
Kuulutko sinäkin Nordeasta ruokaostoksensa tekevin joukkoon? En olisi uskonut millään.
- tähän maailmaan
9+!! kirjoitti:
Kuulutko sinäkin Nordeasta ruokaostoksensa tekevin joukkoon? En olisi uskonut millään.
Meilläpäin ruokakauppa on ruokakauppa ja pankki on pankki. En tilaa vessapaperia teleoperaattorilta, kysy ravintolasta autorahoitusta, enkä liiemmin ruikuta pankkipalveluja ruokakaupasta. Jos niin tekisin, niin olisiko ihme että homma kusee?!
- viiiiisas
167 kirjoitti:
Nordeastako ostat ruokasikin?Eipä ois kannattanut tehdä sitäkään...
- mummon talous.
tähän maailmaan kirjoitti:
Meilläpäin ruokakauppa on ruokakauppa ja pankki on pankki. En tilaa vessapaperia teleoperaattorilta, kysy ravintolasta autorahoitusta, enkä liiemmin ruikuta pankkipalveluja ruokakaupasta. Jos niin tekisin, niin olisiko ihme että homma kusee?!
jalla suuriakin summia. Ketkä takaisin sai, niin kesti kuukausia .- Ja setvimistä riitti. Ihmetyttää, että minutkin taas saivat Hölmötettyä. Olen velkaa80 vielä, vaikka maksoin käteisellä20e. ?????? Milloin peli muutrtuu rehelliseksi ? S-KAUPPA ? Vastaisitko ?
- tietää jatkosta.
" S-Market Malmi oli veloittanut sekä S-pankin tiliäni että oikeaa pankkikorttiani asioidessani siellä.. Eihän tässä vielä kaikki, kysyin no paljon sitä bonusta oli kertynyt, ei yhtään, vastasi S-pankin toimihenkilö, tässä on käynyt nyt niin että sinun bonukset ovat menneet jollekkin toiselle henkilölle, jolla nyt sattuu olemaan sama sukunimi. Pyysiin S-pankkia korjaamaan virheen, mutta S-pankin toimihenkilö kertoi ettei tämä ole mahdollista.."
eihän tuollainen oel mitenkään mahdollista,
- ei mitenkään voi veloittaa S-pankin tililtäsi, ellet itse maksa sitä S-kortillasi
- bonukset eivät mene sukunimen vaan kortinnumeron mukaan, kukaan ei voi niitä kassalla/missään muuttaa, kortteja ei ole edes valmistettu samalla samoilla numeroilla
- vaikka sittenkin "olisi virhe" pankkilainsäädäntö on hyvin tiukka, se virhe todella sinulle korvataan ja anteeksi pyydetään ja ainakin ennen, erilaisista vieheistä on myös palkittu ja anteeksi pyydetty.
Teksti oli kuin "sekavissa tiloissa" kirjoitettua ja purkaantumisen syy liene aivan eri asia,
esim. hurja kateus kun tuttavalal on töitä ja "minulla ei, vaikka olen parempi", tms.- 45687
alkuperäisen tarkoitus olikin boikotoida S-Pankkia, ei mikään muu.
kannattaa jättää tällaiset omaan arvoonsa.
- Sussu74
Kyseinen "tupla rahastus" ei ole teknisesti mahdollista. Siitä yksinkertaisesta syystä, että kassakone ei pysty tekemään samaa veloitusta kahdelta kortilta samaan aikaan. Oletko varma, ettet joskus ole vahingossa maksanut ostoksiasi S-kortilla? Tai kassahenkilö on tietysti voinut vahingossa tehdä niin, mutta silloin veloitus ei ole mennyt toiselta tililtäsi. Myöskin tämä "saman niminen" henkilö on täyttä soopaa, kortit toimivat kortin numeron perusteella, eivät nimen.
Joko siis olet vaan tahallasi laittanut tämän pilipali viestin tai sitten et ole ollut paikalla, kun älykkyyttä jaettiin... - OKHX
... kirjoitella täyttä puppua !
- kylkyl......
Minulle on käynyt samalla tavalla, bonukset menivät toiselle henkilölle, tosin en ole enää S-pankin enkä koko s-ryhmän asiakas.
- Puoskarius on IN
Miksiköhän toukokuulta 2010 asti bonusteni siirtyminen vie tässä 'erityisessä tapauksessa' niin kauan?
Kuulin, että S-pankilta vie noin 2 kk toimittaa S-tilini avaamisen jälkeen bonukseni nyt avatulle S-tililleni.
Valitettavasti osoittaa melko alkeellista projektinhallintaa henkilöltä, joka suunnitteli bonusten maksujärjestelmän alun alkaen, unohtaa ottaa tällainen 'omituinen' tilanne huomioon : jos asiakasomistaja ei HOK-Elannon alueella tilaakaan asiakaslehteä.. Raha 'panttiintuu' johonkin äärettömän syvälle järjestelmään.
Ja sen paikkaamiseen ei tietenkään ole suunniteltu käytettävän edes resursseja, joten sehän kestää tasan niin kauan, kuin on kestääkseen.
Eikö niin?
En ole vihainen, vähän vain ihmettelen, mihin nykyinen 'kiiremaailma' on menossa, ettei alkeellisintakaan testausta järjestelmien toimivuudesta enää näemmä tehdä.
Nyt ollaan siirrytty 'kaupustelun' aikakaudelle, jossa voi tehdä asiat vähän niin tai näin ja paikkailla sitten perästä päin.
Tätä toimintamalliahan käyttivät esimerkinomaisesti vaikka: 'puoskarit villin-lännen aikaan'.
Nyt se on taas IN. Mutta tällä kertaa näemmä yleisesti hyväksyttyä. Tuolloin sitä ei edes hyväksytty. - Että näin.
Puoskarius on IN kirjoitti:
Miksiköhän toukokuulta 2010 asti bonusteni siirtyminen vie tässä 'erityisessä tapauksessa' niin kauan?
Kuulin, että S-pankilta vie noin 2 kk toimittaa S-tilini avaamisen jälkeen bonukseni nyt avatulle S-tililleni.
Valitettavasti osoittaa melko alkeellista projektinhallintaa henkilöltä, joka suunnitteli bonusten maksujärjestelmän alun alkaen, unohtaa ottaa tällainen 'omituinen' tilanne huomioon : jos asiakasomistaja ei HOK-Elannon alueella tilaakaan asiakaslehteä.. Raha 'panttiintuu' johonkin äärettömän syvälle järjestelmään.
Ja sen paikkaamiseen ei tietenkään ole suunniteltu käytettävän edes resursseja, joten sehän kestää tasan niin kauan, kuin on kestääkseen.
Eikö niin?
En ole vihainen, vähän vain ihmettelen, mihin nykyinen 'kiiremaailma' on menossa, ettei alkeellisintakaan testausta järjestelmien toimivuudesta enää näemmä tehdä.
Nyt ollaan siirrytty 'kaupustelun' aikakaudelle, jossa voi tehdä asiat vähän niin tai näin ja paikkailla sitten perästä päin.
Tätä toimintamalliahan käyttivät esimerkinomaisesti vaikka: 'puoskarit villin-lännen aikaan'.
Nyt se on taas IN. Mutta tällä kertaa näemmä yleisesti hyväksyttyä. Tuolloin sitä ei edes hyväksytty.Sainkin vastauksen S-Pankin asiakaspalvelusta:
"Kiitos yhteydenotostasi. Olet avannut S-Tilin S-Pankkiin 30.12.2010. Kohdistumattomat Bonukset maksetaan aina kuun puolen välin jälkeen tileille, joten Bonukset joita sinulle ei ole voitu tilin puuttumisen vuoksi maksaa, tullaan kohdistamaan S-Tilillesi viikon 3 aikana.
Bonuksen maksamisesta vastaa aina osuuskaupat, joten S-Pankki ei tähän kirjautumisviiveeseen voi vaikuttaa."
Eli: edelleenkään niitä ei ole laitettu mihinkään odottelemaan vuoroaan, joku koostaa ne käsityönä sieltä täältä bittiavaruudesta kenties jo tällä viikolla minulle. Hurraa. - Anteeksi S-Pankki
Että näin. kirjoitti:
Sainkin vastauksen S-Pankin asiakaspalvelusta:
"Kiitos yhteydenotostasi. Olet avannut S-Tilin S-Pankkiin 30.12.2010. Kohdistumattomat Bonukset maksetaan aina kuun puolen välin jälkeen tileille, joten Bonukset joita sinulle ei ole voitu tilin puuttumisen vuoksi maksaa, tullaan kohdistamaan S-Tilillesi viikon 3 aikana.
Bonuksen maksamisesta vastaa aina osuuskaupat, joten S-Pankki ei tähän kirjautumisviiveeseen voi vaikuttaa."
Eli: edelleenkään niitä ei ole laitettu mihinkään odottelemaan vuoroaan, joku koostaa ne käsityönä sieltä täältä bittiavaruudesta kenties jo tällä viikolla minulle. Hurraa.Tulihan se raha luvattuna aikana.
Mutta ihan suotta tulin tänne koko rahasta 'vaahtoamaankaan', eihän siellä ollut kertynyt koko ajalta kuin alle neljä euroa!
Olin tottunut saamaan ehkä noin 50-100 euroa tuossa ajassa bonuksia, mutta enhän ole edes käynyt koko aikana juurikaan S-ketjussa.. Hupsis.
Ei sillä vajaalla neljällä eurolla olisi ollut mitään hätää. Pahoittelen, että hätäilin.
- ässäläinen
Joo toihan se kannattaa koko ässän boikotoiminen.. paras bonusjärjestelmä ikinä! Kaikki pankit tekee virheitä ja se on fakta että jos asiakas "hukkaa" rahansa jonnekin pankin mokan takia niin kyllähän ne pankki korvaa! Olen ässässä itse ollut monta vuotta töissä ja kerran meni koko kuukauden palkka väärälle henkilölle. Ja heti tuli mun tilille seuraavana päivänä kuitenkin!
On eri asia joku hiton Sampo jonka kanssa porukalla on koko ajan vaikeuksia, siinä on pankki jota oikeesti pitää boikotoida! Ja tiiän itse että S-pankki on ihan oikea ja hyvä pankki, tosin erilainen kun muut pankit tottakai, mutta hyvä ja mun mielestä aiheetonta yhden asian takia ruveta boikottiin.- pankkihan
se sellainen on joka maksaa palkan väärälle tilille. Itse kierrän S-pankin kaukaa.
- 17+7
pankkihan kirjoitti:
se sellainen on joka maksaa palkan väärälle tilille. Itse kierrän S-pankin kaukaa.
Luulin tuota oikeaksi pankiksi, mutta eiväthän ne osanneet edes tiliä avata. Yli kaksi kuukautta oli hakemus siellä jahkailtavana ja sitten kävin nostamassa osuusmaksun pois.
Kun nyt tuota pankkia niin kovasti mainostetaan ja bonusjärjestelmää kehutaan, niin eihän siihen edes voi liittyä ilman, että pitäisi avata tili. Tili jota ei saa auki siedettävässä ajassa.
Palvelemassa jotain nuoria tyttöjä, liekö ihan peruskoulupohjalta. Fiilis oli asioidessa kuin joku nukkekotileikki olisi käynnissä.
Toki tulihan sieltä postissa joku naurettavan ruma bonus kortti, mutta mitä silläkään tekee ilman tiliä.
Leikkelin sen lopulta kahtia, kun oli niin liukaskin, ettei meinannut pysyä lompsassa oikeiden korttien seassa. - Näin on
pankkihan kirjoitti:
Sain S-pankilta kirjeen, jossa kerrotaan, että he eivät myönnä minulle
Visa Debit- Credit-korttia. Syytä he eivät mainitse eikä myöskään kukaan
henkilö ole sitä allekirjoittanut. Samalla he mainitsevat, että voin tilata
Visa Debit- kortin. Siis se tarkoittaa, että talletan omaa rahaani tililleni
ja saan sitten ostaa omalla rahallani. No, olipa ystävällistä ilmoittaa,
että heiltäkin saa ostaa omalla rahalla! Tällainen käytäntö täällä Suomessa
yleensä on toistaiseksi ollut. Tunsin itseni ihan pelleksi, kun S-pankki
tällaisia minulle kirjoittelee ja aliarvioi täysin minut.
Loukkaannuin todella tästä ilmoituksesta. Minulla on säännölliset tulot ja
maksuhäiriöitä ei ole. Oma asunto on maksettu pois ja muutenkin pidän
itseäni todella luotettavana, jopa ylitunnollisena ihmisenä.
S-pankki voisi käyttäytyä paremmin. Syy kieltäytymiselle pitäisi mainita ja
kirjeen voisi allekirjoittaa joku asiasta vastaava henkilö. Onko S-pankilla
todella varaa tällaiseen käyttäytymiseen? Kuvitteleeko se, että tämän
jälkeen innokkaasti keskitän ostokseni S-kauppoihin? Tai kuvitteleeko se,
että se nyt on ihan sama mistä yksi ihminen ostaa? Kyllä tämä tieto
valitettavasti tulee vaikuttamaan vähän laajemmin. S-pankin imago on vasta
muotoutumassa ja siitä syystä kaikilla mielipiteillä on suuri vaikutus. - s-kanava rules
Näin on kirjoitti:
muotoutumassa ja siitä syystä kaikilla mielipiteillä on suuri vaikutus.oletko keskon kaupan myymäläpäällikkö.. ei ole rehellistä mainosta tämä
- Pashaa
No minä kyllä huolestuisin jos minun palkkani menisi toisen tilille. No sua ei kai haittaa ettet saa sieltä asuntolainaa tai jos vahingossa saisitkin niin se menisi jollekkin toiselle tilille. Asiakaspalvelijatkaan eivät ole mitään pankkitoimihenkilöitä eivätkä tiedä mitään pankkiasioista saatikka oman pankkinsa asioista. Varsin salamyhkäistä on tuon "pankin" toiminta. Eihän ryhmä myönnä korttejaan edes kaikille omille työntekijöilleenkään vaikka on asiat kunnossa. Pasha mikä pasha. Ruttolaitos koko S-ryhmä.
- Syitä on monia
Näin on kirjoitti:
muotoutumassa ja siitä syystä kaikilla mielipiteillä on suuri vaikutus.Täysin normaalia. Siihen on kyllä syy mikseivät sinulle Credittiä antaneet. Olethan nyt varma että täytät tarvittavat ehdot? Esim. 35000€ vuositulot S-Pankin tilille?
Nimimerkillä, tyttöystäväni haki Visa korttia myös lähes kaikista mahdollisista paikoista, eikä saanut. Syy, luottotiedot mennyt, eikä tuloja. Olipas yllättävää ettei heru luottoakaan. Mutta tuskin se on pankin vika? Vai onko? - höpö höpö juttuja
Syitä on monia kirjoitti:
Täysin normaalia. Siihen on kyllä syy mikseivät sinulle Credittiä antaneet. Olethan nyt varma että täytät tarvittavat ehdot? Esim. 35000€ vuositulot S-Pankin tilille?
Nimimerkillä, tyttöystäväni haki Visa korttia myös lähes kaikista mahdollisista paikoista, eikä saanut. Syy, luottotiedot mennyt, eikä tuloja. Olipas yllättävää ettei heru luottoakaan. Mutta tuskin se on pankin vika? Vai onko?Ei tuollaisia ehtoja ole visa creditin myöntämisessä, että " Esim. 35000€ vuositulot S-Pankin tilille?". Miksi kirjoittelet tänne palstalle tuollaista paskaa?
Itse sain s-visa-creditin vaikka palkka tulee Osuuspankkiin, ja sinne olen kaikki muutkin pankkiasiat keskittynyt. Sanoin vaan että haluaisin s-pankin visa creditin ns. "kakkos kortiksi", ja paperit täytettiin, eikä mitään ongelmia. Ja vakityöpaikka on, mutta velkaa melkein sata tonnia. Että silleen. - No problems!
höpö höpö juttuja kirjoitti:
Ei tuollaisia ehtoja ole visa creditin myöntämisessä, että " Esim. 35000€ vuositulot S-Pankin tilille?". Miksi kirjoittelet tänne palstalle tuollaista paskaa?
Itse sain s-visa-creditin vaikka palkka tulee Osuuspankkiin, ja sinne olen kaikki muutkin pankkiasiat keskittynyt. Sanoin vaan että haluaisin s-pankin visa creditin ns. "kakkos kortiksi", ja paperit täytettiin, eikä mitään ongelmia. Ja vakityöpaikka on, mutta velkaa melkein sata tonnia. Että silleen.Minä sain S-Pankin kortin ilman ongelmia kun tuloja on yli 35000€ vuosi ja määraikaistalletuksena S-Pankissa 100000€, eivät kyselleet mitään lisätietoja.
Laita asiat kuntoon, niin homma hoituu.
- tosi .
"Nyt meni S-pankki ja koko s-ryhmä boikoittiin "
totta kai harmittaa, mutta aina meille virheitä sattuu, ei ole viisasta liukastella jalankulkijanakaan,
mutta tuhansia kaatuu vuosittain.......kuka meistä on virheetön.
toiseksi, meilläkin eräspankki maksoi liikaan korkoa, oli ensin sovittu että saan ensimmäisen vuoden kun siirrän raha-asiani pankkiin,maksoivat lähes 3-vuotta sitä hyvää korkoa, mutta perivät sen takaisin.
harkitse nyt vielä, kalliiksi tulee boikotoida jotain kauppaa, oli se mikä hyvänsä.
jos minä boikotoisin, joutuisin boikotoimaan 3 pankkia ja 2 kaupparyhmää, ei taida olla viisasta. - huh huh
vastaan silti että täyttä puppua toi koko väite ja muutkin väitteet tossa joissa vaan epätoivoiset keskolaiset, op:laiset ja nordealaiset koittaa mollata S-pankkia ja S-ryhmää!
Vittu että te jaksatte olla kateellisia, kaloja riittää jokaiseen veteen, eikä ole teiltä pois että S-pankilla ja S-ryhmällä on myös asiakkaita. Taidan itse alkaa boikotoimaan Nordeaa, Keskoa...osuuspankissa mulla ei olekaan mitään asiakkuutta mutta en aio sinne mitään laittaakaan.
Toivottavasti kaikki ei sentään usko teidän paskanjauhantaanne! Olette luusereita koko saatanan sakki!- hässäpankki
Lopetin tilin viikko sitten. 27000 euroa hävisi jonnekin. Todella epäluotettava pankki.
- xd
hässäpankki kirjoitti:
Lopetin tilin viikko sitten. 27000 euroa hävisi jonnekin. Todella epäluotettava pankki.
ei ne rahat voi hävitä
- 1011
hässäpankki kirjoitti:
Voin lukea rivien välistä sen, mitä et kirjoittanut: Sinulla ei koskaan ole ollutkaan noin suurta summaa rahaa. Toinen asia on, että olet hakenut S-Pankin luottokorttia, mutta et ole saanut sitä, koska luottotietosi estävät kortin saannin. Tämän takia kirjoittelet asiattomia herjoja tänne S-Pankista. Enkö osunutkin aivan oikeaan?
- Faktaa uskolle
No tämä ei olekkaan uskon asia vaan kokemuksen.
- Banksters
Missä pankissa sinä työskentelet ?
- xd
hahahahahhahahha, toiset voittaa lotossa ja toisilla käy lottovoittoakin epätodennäiköisempi paska tuuri
- Vali vali
No mitä vingut, hae kortti muualta. Amex Goldia ovat kovasti tyrkyttäneet.
- Paas kokeillen
!Luottokortti! kirjoitti:
Linkki suoraan Amex Gold hakemukseen, pistä hakemus vetämään.
http://goo.gl/woGrJKortti millä ei tee mitään ulkomailla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102