Minusta tealla on

11+8=19

edessä vaikea valinta kumman kanssa haluaapi jatkaaa elämää eteenpäin jukan vai arton kanssa.Minusta arto saattaa tulla mustasukkaseksi jos tea kertookin tunteistaan että jukka on sittenkin ihan ok mies vaikka alussa niillä ei oikeen kemiat kohdanneet.Näkihän sen raveissa kuin tea yritti koko ajan kattoo jukkaa mut ei kehdannut koskettaa kun arto istu vieressä ja joi viiniä tai siideriä kun oli niin allapäin kun jukka on matkassa tealla joka paikassa ettei saa omaa rauhaa...

7

1191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dlfkjlsdj

      arto vaikuttaa mieheltä. jukka on kuin nelikymppinen poika-asteelle jäänyt.... vaikka en sitten kyllä tuon teankaan kypsyysasteesta kovin vakuuttunut ole...

      • *******

        minusta kans tuntuu välillä että tea on itekki vielä ala-asteen tasolla vaikka onkin 35v


      • tosiaankin eihän
        ******* kirjoitti:

        minusta kans tuntuu välillä että tea on itekki vielä ala-asteen tasolla vaikka onkin 35v

        sitä voi tietää vai tietääkö Teakaan, no kaikkein parhaitenhan katsojat tietää, voisko se olla Arto, toisaalta kyllä Jukkakin ja oikeastaan nimen omaan Jukka, tämä on niin vaikeaa tai oikeastaan hyvin vaikeaa arvata tai tietää tai ennustaa, oisko vain parasta katsella ohjelmaa eteenpäin, voihan se Tea ottaa ne molemmat, pelaa toisen kanssa golfia tai pesäpalloa ja toisen kanssa harjaa hevosia ja ratsastaa, se on semmosta ja hyvin monilla naisilla on kaksi tai useampiakin miehiä, vaikka olisi vielä aviomieskin, kyllä Tea naiselta vaikuttaa mutta en toki tiedä onko hän sellainen nainen, ja Artokin on miehekäs kuin myös Jukka, joten miehiä ovat molemmat ei siinä mitään, pitäis vain Jukan ja Artonkin olla varovainen ettei ketä vain mene kosimaan, siitä tulee herkästi paljon vaikeuksia myöhemmin jos pitää osittaa omaisuuksiakin käräjäoikeudessa.


      • .....mkl-
        tosiaankin eihän kirjoitti:

        sitä voi tietää vai tietääkö Teakaan, no kaikkein parhaitenhan katsojat tietää, voisko se olla Arto, toisaalta kyllä Jukkakin ja oikeastaan nimen omaan Jukka, tämä on niin vaikeaa tai oikeastaan hyvin vaikeaa arvata tai tietää tai ennustaa, oisko vain parasta katsella ohjelmaa eteenpäin, voihan se Tea ottaa ne molemmat, pelaa toisen kanssa golfia tai pesäpalloa ja toisen kanssa harjaa hevosia ja ratsastaa, se on semmosta ja hyvin monilla naisilla on kaksi tai useampiakin miehiä, vaikka olisi vielä aviomieskin, kyllä Tea naiselta vaikuttaa mutta en toki tiedä onko hän sellainen nainen, ja Artokin on miehekäs kuin myös Jukka, joten miehiä ovat molemmat ei siinä mitään, pitäis vain Jukan ja Artonkin olla varovainen ettei ketä vain mene kosimaan, siitä tulee herkästi paljon vaikeuksia myöhemmin jos pitää osittaa omaisuuksiakin käräjäoikeudessa.

        kyl jukas on jotain hämärää..kyl tea vaistoo!!arto vaikuttaa rehelliseltä..jukka ei


    • Ollix.

      -Tea valitsi lopulta Jukan, romanssi ei kuitenkaan kestänyt
      -Juha ei valinnut kumpaakaan ehdokasta.
      -Juha tapailee Emmiä
      -Jouni ei valinnut kumpaakaan ehdokasta
      -Mikko kihlasi Hennan. Parin tiet nyttemmin eronneet.

      Siinäpä ne.

      • 18+9=27

        tuollaiset shokkipaljastukset.Mistä löytyy tuollaset jutut


      • minäpä minä
        18+9=27 kirjoitti:

        tuollaiset shokkipaljastukset.Mistä löytyy tuollaset jutut

        Mitähän ne mahtaa löytyä? Ollixin ihan omasta päästään keksimää stooria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe