Minusta tealla on

11+8=19

edessä vaikea valinta kumman kanssa haluaapi jatkaaa elämää eteenpäin jukan vai arton kanssa.Minusta arto saattaa tulla mustasukkaseksi jos tea kertookin tunteistaan että jukka on sittenkin ihan ok mies vaikka alussa niillä ei oikeen kemiat kohdanneet.Näkihän sen raveissa kuin tea yritti koko ajan kattoo jukkaa mut ei kehdannut koskettaa kun arto istu vieressä ja joi viiniä tai siideriä kun oli niin allapäin kun jukka on matkassa tealla joka paikassa ettei saa omaa rauhaa...

7

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dlfkjlsdj

      arto vaikuttaa mieheltä. jukka on kuin nelikymppinen poika-asteelle jäänyt.... vaikka en sitten kyllä tuon teankaan kypsyysasteesta kovin vakuuttunut ole...

      • *******

        minusta kans tuntuu välillä että tea on itekki vielä ala-asteen tasolla vaikka onkin 35v


      • tosiaankin eihän
        ******* kirjoitti:

        minusta kans tuntuu välillä että tea on itekki vielä ala-asteen tasolla vaikka onkin 35v

        sitä voi tietää vai tietääkö Teakaan, no kaikkein parhaitenhan katsojat tietää, voisko se olla Arto, toisaalta kyllä Jukkakin ja oikeastaan nimen omaan Jukka, tämä on niin vaikeaa tai oikeastaan hyvin vaikeaa arvata tai tietää tai ennustaa, oisko vain parasta katsella ohjelmaa eteenpäin, voihan se Tea ottaa ne molemmat, pelaa toisen kanssa golfia tai pesäpalloa ja toisen kanssa harjaa hevosia ja ratsastaa, se on semmosta ja hyvin monilla naisilla on kaksi tai useampiakin miehiä, vaikka olisi vielä aviomieskin, kyllä Tea naiselta vaikuttaa mutta en toki tiedä onko hän sellainen nainen, ja Artokin on miehekäs kuin myös Jukka, joten miehiä ovat molemmat ei siinä mitään, pitäis vain Jukan ja Artonkin olla varovainen ettei ketä vain mene kosimaan, siitä tulee herkästi paljon vaikeuksia myöhemmin jos pitää osittaa omaisuuksiakin käräjäoikeudessa.


      • .....mkl-
        tosiaankin eihän kirjoitti:

        sitä voi tietää vai tietääkö Teakaan, no kaikkein parhaitenhan katsojat tietää, voisko se olla Arto, toisaalta kyllä Jukkakin ja oikeastaan nimen omaan Jukka, tämä on niin vaikeaa tai oikeastaan hyvin vaikeaa arvata tai tietää tai ennustaa, oisko vain parasta katsella ohjelmaa eteenpäin, voihan se Tea ottaa ne molemmat, pelaa toisen kanssa golfia tai pesäpalloa ja toisen kanssa harjaa hevosia ja ratsastaa, se on semmosta ja hyvin monilla naisilla on kaksi tai useampiakin miehiä, vaikka olisi vielä aviomieskin, kyllä Tea naiselta vaikuttaa mutta en toki tiedä onko hän sellainen nainen, ja Artokin on miehekäs kuin myös Jukka, joten miehiä ovat molemmat ei siinä mitään, pitäis vain Jukan ja Artonkin olla varovainen ettei ketä vain mene kosimaan, siitä tulee herkästi paljon vaikeuksia myöhemmin jos pitää osittaa omaisuuksiakin käräjäoikeudessa.

        kyl jukas on jotain hämärää..kyl tea vaistoo!!arto vaikuttaa rehelliseltä..jukka ei


    • Ollix.

      -Tea valitsi lopulta Jukan, romanssi ei kuitenkaan kestänyt
      -Juha ei valinnut kumpaakaan ehdokasta.
      -Juha tapailee Emmiä
      -Jouni ei valinnut kumpaakaan ehdokasta
      -Mikko kihlasi Hennan. Parin tiet nyttemmin eronneet.

      Siinäpä ne.

      • 18+9=27

        tuollaiset shokkipaljastukset.Mistä löytyy tuollaset jutut


      • minäpä minä
        18+9=27 kirjoitti:

        tuollaiset shokkipaljastukset.Mistä löytyy tuollaset jutut

        Mitähän ne mahtaa löytyä? Ollixin ihan omasta päästään keksimää stooria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe